RAZMIŠLJANJA O POSTCOVID DIGITALNI KOMUNIKACIJI

Kolumne

📅 10.03.2021

Naša življenja so bolj kot kadarkoli prej povezana z digitalno komunikacijo. Ko so se lanskega marca izpraznile ulice, se je celotno poslovanje preselilo na splet in druge oblike interaktivne komunikacije. V Angliji je, denimo, spletna prodaja poskočila toliko, da je preskočila 9 let normalnega razvoja. Na splet se ni premaknila torej samo poslovna komunikacija, ampak tudi kupci. Tako si je dandanes že težko zamisliti, da bi lahko prebrodili zdravstveno krizo, ki smo ji priča, brez digitalnih orodij.

V Sloveniji nas je vse skupaj mogoče presenetilo nekoliko bolj kot drugod. Prodajne številke preko digitalnih kanalov niso zrasle toliko, saj so bila mnoga podjetja nepripravljena oziroma niso imela vzpostavljenih vseh potrebnih komunikacijskih in digitalnih kanalov. Marsikje primanjkuje tudi znanja in kadrov. A jasno je, da se je v tem letu premaknilo marsikaj. Podjetja so pospešeno krenila v digitalizacijo, zato se bo pravi izplen leta, ki je za nami, pri nas pokazal šele v letošnjem letu.

Je pa že sedaj jasno, da bomo največjo ceno nepripravljenosti plačali predvsem pri tem, da nimamo dovolj kadrov, ki bi bili seznanjeni z izzivi digitalne komunikacije in prodaje. Tisti izkušeni po pravilu delujejo pod okriljem večjih ali manjših izvoznih podjetij, drugje pa je pomanjkanje veliko. Kot zavod, ki skrbi za razvoj digitalne komunikacije, se že leta trudimo izobraziti generacije usposobljenih kadrov v sklopu projekta Dimaq, in to bomo počeli tudi letos. V upanju, da nadoknadimo zamujeno, in se čim prej opremimo z znanji in kadri, ki so osnova za razvoj digitalnega poslovanja.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostale kolumne

KOLUMNA: ČAROBNOST SE SKRIVA V DRZNOSTI IN VZTRAJNOSTI

KOLUMNA: ČAROBNOST SE SKRIVA V DRZNOSTI IN VZTRAJNOSTI

Vsak človek ima možnost, da se spremeni, in sicer s pomočjo spremembe lastne perspektive na dogajanje. Predstavljajte si ulico podnevi. Sedaj pa si jo predstavljajte ponoči. Ista ulica je čez dan nestrašljiva, ponoči pa grozljiva in čutimo utripanje srca v grlu. Perspektiva je vse in nanjo lahko vplivamo, potem pa nadaljujmo drzno in vztrajno.

KOLUMNA: REZERVIRANO ZA PRAZNIKE

KOLUMNA: REZERVIRANO ZA PRAZNIKE

V prazničnem času ljudje še bolj na stežaj, kot ponavadi, odpremo svoje denarnice. Zato jih v upanju – da jih bomo odprli pri njih – na stežaj odprejo tudi trgovci. In s čarobnimi zgodbami, ki se človeka dotaknejo, zaigrajo na čustvene note nas kupcev.

KOLUMNA: MOŽGANI IŠČEJO VZORCE, KI JASNO MOTIVIRAJO

KOLUMNA: MOŽGANI IŠČEJO VZORCE, KI JASNO MOTIVIRAJO

Oblikovanje sporočil je v kraljestvu tržnega komuniciranja postalo znanost. Znanost, ki vpliva na oblikovanje in uspeh vseh različic znamk, ki smo si jih domislili. Nevroznanost je na tem področju vstopila v našo glavo in zemljevid naših možganov postaja čedalje bolj razkrit.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja