RAZMIŠLJANJA O POSTCOVID DIGITALNI KOMUNIKACIJI

Kolumne

📅 10.03.2021

Naša življenja so bolj kot kadarkoli prej povezana z digitalno komunikacijo. Ko so se lanskega marca izpraznile ulice, se je celotno poslovanje preselilo na splet in druge oblike interaktivne komunikacije. V Angliji je, denimo, spletna prodaja poskočila toliko, da je preskočila 9 let normalnega razvoja. Na splet se ni premaknila torej samo poslovna komunikacija, ampak tudi kupci. Tako si je dandanes že težko zamisliti, da bi lahko prebrodili zdravstveno krizo, ki smo ji priča, brez digitalnih orodij.

V Sloveniji nas je vse skupaj mogoče presenetilo nekoliko bolj kot drugod. Prodajne številke preko digitalnih kanalov niso zrasle toliko, saj so bila mnoga podjetja nepripravljena oziroma niso imela vzpostavljenih vseh potrebnih komunikacijskih in digitalnih kanalov. Marsikje primanjkuje tudi znanja in kadrov. A jasno je, da se je v tem letu premaknilo marsikaj. Podjetja so pospešeno krenila v digitalizacijo, zato se bo pravi izplen leta, ki je za nami, pri nas pokazal šele v letošnjem letu.

Je pa že sedaj jasno, da bomo največjo ceno nepripravljenosti plačali predvsem pri tem, da nimamo dovolj kadrov, ki bi bili seznanjeni z izzivi digitalne komunikacije in prodaje. Tisti izkušeni po pravilu delujejo pod okriljem večjih ali manjših izvoznih podjetij, drugje pa je pomanjkanje veliko. Kot zavod, ki skrbi za razvoj digitalne komunikacije, se že leta trudimo izobraziti generacije usposobljenih kadrov v sklopu projekta Dimaq, in to bomo počeli tudi letos. V upanju, da nadoknadimo zamujeno, in se čim prej opremimo z znanji in kadri, ki so osnova za razvoj digitalnega poslovanja.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostale kolumne

RADOVEDNOST, GONILO RAZVOJA

RADOVEDNOST, GONILO RAZVOJA

✍🏻 Darja Brečko Poženel

Radovednost je hecna stvar; včasih je na povsem napačnem mestu, v slabšalnem smislu tudi lastnost paparacev in opravljivcev, v drugi situaciji …

NAGOVOR UREDNICE REVIJE IN PORTALA SUPER ZNAMKA

NAGOVOR UREDNICE REVIJE IN PORTALA SUPER ZNAMKA

Znamke so kot pletenje … sliši se preprosto, kot pri učenju prvih korakov. Potrebujemo le prejo/volno in par pletilk. A potem spoznavamo, da so na voljo različne preje (ki se razlikujejo po sestavi, barvah, debelini), tehnike vzorcev (konveksna elastika, enostavna guma, ozki robi, strokes, tehnične luknje, školjke …), nenazadnje, vse je tudi odvisno od vrste pletilk, ki so različnih oblik, dolžin, vrst materialov, iz katerih so narejene.

OSTANITE V ODNOSU S POTROŠNIKOM

OSTANITE V ODNOSU S POTROŠNIKOM

✍🏻 Nataša Mohorč Kejžar

Z razvojem krize je potrošnik spremenil svoje vedenje. Za dober in stabilen odnos s potrošnikom so za podjetja ključni trije koraki. Iskanje načinov, kako se v teh spreminjajočih časih približati svojim potrošnikom, je pomembnejše kot kdaj koli prej. Blagovna znamka mora tako postati še trdnejši partner potrošniku, saj bo le tako lahko izpolnila njegove potrebe in ohranila močan odnos.

DOBRODOŠLI V BETA VERZIJI 2.021

DOBRODOŠLI V BETA VERZIJI 2.021

✍🏻 Blaž Kocjančič

Ko počasi odstranjujemo hroščato in virusov polno verzijo 2.020 s svojega operacijskega sistema, ne smemo ignorirati slona v sobi. Leto, ko so postali …

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja