Znamke so kot pletenje … sliši se preprosto, kot pri učenju prvih korakov. Potrebujemo le prejo/volno in par pletilk. A potem spoznavamo, da so na voljo različne preje (ki se razlikujejo po sestavi, barvah, debelini), tehnike vzorcev (konveksna elastika, enostavna guma, ozki robi, strokes, tehnične luknje, školjke …), nenazadnje, vse je tudi odvisno od vrste pletilk, ki so različnih oblik, dolžin, vrst materialov, iz katerih so narejene. Ni univerzalnega recepta, ki bi sodil o dovršenosti spletenega, vse to so le orodja, pripomočki, smerokazi, ki se lahko različno nadgrajujejo, spletajo naprej po svoje, v odvisnosti od namembnosti in uporabniške izkušnje končnega izdelka. V tem je ves čar. V reviji Super Znamka sledimo temu sporočilu; skupaj odkrivamo zgodbe, kot jih pletejo uspešne znamke. In podobno kot pri pletenju, ni univerzalnega recepta, so predvsem unikatne zgodbe, inspirativni recepti, domišljijska (iz)raba različnih tehnik ter posrečeni dialogi, ki jih ponujajo premišljena, spretna orodja tržnega komuniciranja in tržnega delovanja.
Vabljeni k prebiranju in odkrivanju zgodb skupaj z ekipo entuziastov, ki jih zanima vse, kar diši po znamkah, znamčenju, kreativnih konceptih in aktualnih poslovnih strategijah.
0 komentarjev