PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

NAGOVOR UREDNICE REVIJE IN PORTALA SUPER ZNAMKA

Uvodnik_Ines

Znamke so kot pletenje … sliši se preprosto, kot pri učenju prvih korakov. Potrebujemo le prejo/volno in par pletilk. A potem spoznavamo, da so na voljo različne preje (ki se razlikujejo po sestavi, barvah, debelini), tehnike vzorcev (konveksna elastika, enostavna guma, ozki robi, strokes, tehnične luknje, školjke …), nenazadnje, vse je tudi odvisno od vrste pletilk, ki so različnih oblik, dolžin, vrst materialov, iz katerih so narejene. Ni univerzalnega recepta, ki bi sodil o dovršenosti spletenega, vse to so le orodja, pripomočki, smerokazi, ki se lahko različno nadgrajujejo, spletajo naprej po svoje, v odvisnosti od namembnosti in uporabniške izkušnje končnega izdelka. V tem je ves čar. V reviji Super Znamka sledimo temu sporočilu; skupaj odkrivamo zgodbe, kot jih pletejo uspešne znamke. In podobno kot pri pletenju, ni univerzalnega recepta, so predvsem unikatne zgodbe, inspirativni recepti, domišljijska (iz)raba različnih tehnik ter posrečeni dialogi, ki jih ponujajo premišljena, spretna orodja tržnega komuniciranja in tržnega delovanja.

Vabljeni k prebiranju in odkrivanju zgodb skupaj z ekipo entuziastov, ki jih zanima vse, kar diši po znamkah, znamčenju, kreativnih konceptih in aktualnih poslovnih strategijah.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.