PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Revija Super Znamka

je slovenska revija, ki ponuja celovit pogled teorije, študij primera, dobrih praks o znamčenju, tržnih znamkah, marketinških in promocijskih strategijah.

Z aktualnimi novicami, poglobljenimi članki, zgodbami navdiha, mnenji in kolumnami vodilnih posameznikov in strokovnjakov v panogi širi obzorja zainteresirani javnosti, ki se posveča razvoju znamk in znamčenju.

Z osnovno razdelitvijo po sekcijah

Stroka, trg, mreža

ponuja multidicsciplinarni način, kako proučiti in gledati na komunikacijsko zasnovo znamke, kako jo raziskovati, opredeliti in brusiti iz vidika uporabnika, kako jo razvijati in manifestirati na različnih platformah.

sz_koncept-img_1-2
sz-koncept_img-2-2

Revija se tako, poleg zakladnice aktualnega znanja znotraj branže znamčenja, dotika tudi prepletenih disciplin, ki ključno sokreirajo in narekujejo uspešne zgodbe znamk:

Vizualna umetnost, oglaševanje, grafika, oblika komunikacije arhitektura vrednosti znamke.

Bralci in ciljna skupina

Zainteresirana javnost znotraj industrije ustvarjanja znamk (blagovnih, storitvenih, tržnih)

Ekipa

Ekipa entuziastov teorij in praks o tržnih znamkah, ki se je lotila snovanja revije spontano, ljubiteljsko in v polnem prepričanju o dobri zgodbi, ki se bo skozi čas nadgrajevala, tudi na drugih platformah.

Boško Praštalo

Ustanovitelj

Tim Luznar

Kreativni vodja

Valeriya Koval

Skrbnica portala in družbenih omrežij

Dejan Krivec

Digitalni strateg

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.