Revija Super Znamka
je nova slovenska revija, ki ponuja celovit pogled teorije, študij primera, dobrih praks o znamčenju, tržnih znamkah, marketinških in promocijskih strategijah. …
Z AKTUALNIMI novicami, POGLOBLJENIMI članki, zgodbami NAVDIH, mnenji in kolumnami vodilnih posameznikov in strokovnjakov v panogi širi obzorja zainteresirani javnosti, ki se posveča razvoju znamk in znamčenju.
Stroka, trg, mreža
ponuja multidicsciplinarni način, kako proučiti in gledati na komunikacijsko zasnovo znamke, kako jo raziskovati, opredeliti in brusiti iz vidika uporabnika, kako jo razvijati in manifestirati na različnih platformah.
VIZUALNA UMETNOST,
OGLAŠEVANJE,
GRAFIKA,
OBLIKA KOMUNIKACIJE ARHITEKTURA VREDNOSTI ZNAMKE.
Bralci in
ciljna skupina
Zainteresirana javnost znotraj industrije ustvarjanja znamk (blagovnih, storitvenih, tržnih)
USTVARJALCI IN RAZVIJALCI ZNAMK;
MARKETINGARJI;
BRAND MANAGERJI;
PROMOTORJI;
KOMUNIKATORJI IN PREDSTAVNIKI ODNOSOV Z JAVNOSTMI;
OGLAŠEVALCI;
METODOLOGI, ANALITIKI, INTERPRETI TRŽNIH RAZISKAV.
Ekipa
Boško
Praštalo
Ustanovitelj
Ines
Markovčič
Urednica
Boris
Savič
Trženje
Anže
Herbst
Poslovni razvoj
Tim
Luznar
Kreativni vodja
Aljaž
Peklaj
Strokovnjak za digital
Kaja
Haler
Skrbnica portala