OSTANITE V ODNOSU S POTROŠNIKOM

Kolumne

📅 03.03.2021

Pandemija in ukrepi zaradi pandemije so pripeljali do tega, da smo kot posamezniki fizično bolj oddaljeni in ločeni drug od drugega, kar pa ne pomeni nujno, da bodo tudi blagovne znamke postale bolj oddaljene od potrošnikov. Iskanje načinov, kako se v teh spreminjajočih časih približati svojim potrošnikom, je pomembnejše kot kdaj koli prej. Blagovna znamka mora tako postati še trdnejši partner potrošniku, saj bo le tako lahko izpolnila njegove potrebe in ohranila močan odnos.

BLAGOVNE ZNAMKE, NAVADE IN RITUALI

Zaradi trenutnih razmer je naše okolje vedno bolj negotovo in spremenljivo. Potrošniku poznana vsakodnevna rutina, na katero se je zanašal, v tem novem okolju ne obstaja. Mnogim je to povzročilo občutek negotovosti ali celo paniko, saj »nova normala« ne obstaja in je treba nenehno ocenjevati in krmariti po okolju, ki se tako hitro spreminja. Posledično se zato spreminjajo prednostne naloge, odnosi in vedenja potrošnika. To daje blagovnim znamkam priložnost, da potrošniku zagotovijo možnost obvladovanja situacij v negotovih časih, in s tem posledično okrepijo odnos potrošnika do blagovne znamke. Za dober in stabilen odnos s potrošnikom so za podjetja ključni trije koraki:

1. Razumevanje trenutne situacije.

Pomembno je, da razumete, kako se oblikujejo nova vedenja pri potrošnikih in kaj to za potrošnika pomeni. S pomočjo raziskave pozicije blagovne znamke, vrste vedenja in potreb potrošnika, lahko bolj neposredno oblikujete svojo ponudbo na način, ki ustreza potrebam potrošnikov. Ukrepi med pandemijo COVID-19 so povzročili povečanje števila spletnih nakupov. Nekateri potrošniki s tem ne bodo imeli težave, vendar bodo od blagovnih znamk zahtevali, da se osredotočijo na operativno učinkovitost in hitrejšo dostavo izdelkov. Kar posledično pomeni prerazporeditev zaposlenih, izbor izdelkov, ki so bolj primerni za spletno dostavo, in drugo. Medtem ko se drugi potrošniki s težavo prilagodijo spletnemu nakupovanju, vendar se kljub temu zavedajo nujnosti spremembe. Tu je priložnost za oblikovanje storitev (na primer spletna podpora), ki potrošnikom omogočajo lažji prehod k spletnemu nakupovanju, in jim pomagajo razviti veščine za pridobitev dobre nakupovalne izkušnje, ki igra pomembno vlogo pri notranji motivaciji za vedenje.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostale kolumne

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

Romantizem je evropska umetnostna smer v prvi polovici 19. stoletja, ki poudarja zlasti subjektivnost, čustva, domišljijo. FRAN ga definira kot odnos do sveta, v katerem prevladujejo čustva, domišljija, nestvarnost.

Romantika je bila do neke mere odziv na razsvetljenstvo in racionalizem. Poudarjala je čustveno, individualno, subjektivno, iracionalno, domiselno, spontano.

Kaj pa ima romantizem z oglaševanjem?

KOLUMNA: Kaj so o 2024 rekli naši »jaga baba« pogovori

KOLUMNA: Kaj so o 2024 rekli naši »jaga baba« pogovori

Čas zadnjih nekaj tednov je bil zame osebno zanimiv, ker podjetja, organizacije in skupine – tako kot vsako leto – organizirajo bistveno več dogodkov kot katerikoli drugi mesec v letu. Čas je za druženje, stiske rok in dokazovanje, kdo je v večji stiski s časom, je pa to tudi čas za zanimive pogovore. Med vsemi dialogi in monologi pa nekateri ostanejo v spominu, ker smo s sogovorniki razvijali zanimive teze, med katerimi smo se dotikali tudi trendov in 2024. »Jaga baba« pogovori smo jim rekli…

KOLUMNA: ROM-KOM-KOM, ŠE NE GREMO DOMOV

KOLUMNA: ROM-KOM-KOM, ŠE NE GREMO DOMOV

V svetu, ki temelji na podatkih in ponuja možnost merjenja vsega, je ideja še vedno kralj. V vse bolj razdrobljeni komunikacijski pokrajini, v kateri blagovne znamke vse težje izplavajo iz komunikacijskih poplav, bodo velike ideje postale pomembnejše kot kadarkoli prej.

KOLUMNA: Romantika – da, a ne za vsako ceno

KOLUMNA: Romantika – da, a ne za vsako ceno

Romantika zagotovo pritegne. Ampak kakšen smisel ima romantika v znamčenju, če ni del identitete znamke in podjetja? Se romantični TV oglas sklada z vrednotami podjetja? Se zaposleni z njim poenotijo ali zgolj zavijejo z očmi, češ, »šefi spet prodajajo pravljice«? In kako se počutijo kupci, ko zaznajo to vrzel? Samorefleksija in preizpraševanje sta v iskanju srčike same ter identitete podjetja še kako na mestu in naj ne bosta nikoli odveč. Tudi takrat, ko se v lovljenju rokov za kampanjo zdi, da ni časa za praktično nič. Ravno takrat je morda pravi trenutek da stopimo korak nazaj, umirimo žogico, zadihamo in resno premislimo o koreninah identitete znamke.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja