OSTANITE V ODNOSU S POTROŠNIKOM

Kolumne

📅 03.03.2021

Pandemija in ukrepi zaradi pandemije so pripeljali do tega, da smo kot posamezniki fizično bolj oddaljeni in ločeni drug od drugega, kar pa ne pomeni nujno, da bodo tudi blagovne znamke postale bolj oddaljene od potrošnikov. Iskanje načinov, kako se v teh spreminjajočih časih približati svojim potrošnikom, je pomembnejše kot kdaj koli prej. Blagovna znamka mora tako postati še trdnejši partner potrošniku, saj bo le tako lahko izpolnila njegove potrebe in ohranila močan odnos.

BLAGOVNE ZNAMKE, NAVADE IN RITUALI

Zaradi trenutnih razmer je naše okolje vedno bolj negotovo in spremenljivo. Potrošniku poznana vsakodnevna rutina, na katero se je zanašal, v tem novem okolju ne obstaja. Mnogim je to povzročilo občutek negotovosti ali celo paniko, saj »nova normala« ne obstaja in je treba nenehno ocenjevati in krmariti po okolju, ki se tako hitro spreminja. Posledično se zato spreminjajo prednostne naloge, odnosi in vedenja potrošnika. To daje blagovnim znamkam priložnost, da potrošniku zagotovijo možnost obvladovanja situacij v negotovih časih, in s tem posledično okrepijo odnos potrošnika do blagovne znamke. Za dober in stabilen odnos s potrošnikom so za podjetja ključni trije koraki:

1. Razumevanje trenutne situacije.

Pomembno je, da razumete, kako se oblikujejo nova vedenja pri potrošnikih in kaj to za potrošnika pomeni. S pomočjo raziskave pozicije blagovne znamke, vrste vedenja in potreb potrošnika, lahko bolj neposredno oblikujete svojo ponudbo na način, ki ustreza potrebam potrošnikov. Ukrepi med pandemijo COVID-19 so povzročili povečanje števila spletnih nakupov. Nekateri potrošniki s tem ne bodo imeli težave, vendar bodo od blagovnih znamk zahtevali, da se osredotočijo na operativno učinkovitost in hitrejšo dostavo izdelkov. Kar posledično pomeni prerazporeditev zaposlenih, izbor izdelkov, ki so bolj primerni za spletno dostavo, in drugo. Medtem ko se drugi potrošniki s težavo prilagodijo spletnemu nakupovanju, vendar se kljub temu zavedajo nujnosti spremembe. Tu je priložnost za oblikovanje storitev (na primer spletna podpora), ki potrošnikom omogočajo lažji prehod k spletnemu nakupovanju, in jim pomagajo razviti veščine za pridobitev dobre nakupovalne izkušnje, ki igra pomembno vlogo pri notranji motivaciji za vedenje.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostale kolumne

KOLUMNA: Slovenija, moja dežela.

KOLUMNA: Slovenija, moja dežela.

Menim, da bodo še večji razcvet doživeli športni, kulturni in gastronomski turizem. Vse bolj bodo popularne butične lokacije, ki ponujajo tisto, kar druge ne in bodo hkrati znale izkoristiti nove kanale in se prilagajati novim generacijam, ki prihajajo in konstantno iščejo nekaj več.

KOLUMNA: Najprej strategija, nato oglasi.

KOLUMNA: Najprej strategija, nato oglasi.

»Kako se lahko neka turistična destinacija odlično prepleta tudi z ostalimi znamkami v lokalnem prostoru? Je to priložnost za gradnjo hkratnega sodelovanja znamk iz različnih panog znotraj istega lokalnega okolja, od koder turistična znamka prihaja, po principu b2b?« Ne zgolj, da je to priložnost, je nuja. In tu je zagotovo ključno tudi strateško komuniciranje, upravljanje odnosov (in interesov) med različnimi deležniki.

KOLUMNA: Vrednote podjetnika narekujejo poslovno etiko podjetja

KOLUMNA: Vrednote podjetnika narekujejo poslovno etiko podjetja

Za blagovno znamko radi uporabimo definicijo “blagovna znamka je to, kako obnašanje znamke dojemajo drugi”. Znamčenje se torej v prvi vrsti navezuje na kulturo, vrednote, identiteto in njegovo bistvo – to je tista izkušnja, ki jo potrošnik dobi. Bolj kot je edinstvena in pristna, močnješa je blagovna znamka. In na tem mestu vas vabim, dragi bralci, da si zastavite novo vprašanje: Kdo je lahko bolj edinstven in pristen od nas samih samih?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.