OSTANITE V ODNOSU S POTROŠNIKOM

Kolumne

📅 03.03.2021

Pandemija in ukrepi zaradi pandemije so pripeljali do tega, da smo kot posamezniki fizično bolj oddaljeni in ločeni drug od drugega, kar pa ne pomeni nujno, da bodo tudi blagovne znamke postale bolj oddaljene od potrošnikov. Iskanje načinov, kako se v teh spreminjajočih časih približati svojim potrošnikom, je pomembnejše kot kdaj koli prej. Blagovna znamka mora tako postati še trdnejši partner potrošniku, saj bo le tako lahko izpolnila njegove potrebe in ohranila močan odnos.

BLAGOVNE ZNAMKE, NAVADE IN RITUALI

Zaradi trenutnih razmer je naše okolje vedno bolj negotovo in spremenljivo. Potrošniku poznana vsakodnevna rutina, na katero se je zanašal, v tem novem okolju ne obstaja. Mnogim je to povzročilo občutek negotovosti ali celo paniko, saj »nova normala« ne obstaja in je treba nenehno ocenjevati in krmariti po okolju, ki se tako hitro spreminja. Posledično se zato spreminjajo prednostne naloge, odnosi in vedenja potrošnika. To daje blagovnim znamkam priložnost, da potrošniku zagotovijo možnost obvladovanja situacij v negotovih časih, in s tem posledično okrepijo odnos potrošnika do blagovne znamke. Za dober in stabilen odnos s potrošnikom so za podjetja ključni trije koraki:

1. Razumevanje trenutne situacije.

Pomembno je, da razumete, kako se oblikujejo nova vedenja pri potrošnikih in kaj to za potrošnika pomeni. S pomočjo raziskave pozicije blagovne znamke, vrste vedenja in potreb potrošnika, lahko bolj neposredno oblikujete svojo ponudbo na način, ki ustreza potrebam potrošnikov. Ukrepi med pandemijo COVID-19 so povzročili povečanje števila spletnih nakupov. Nekateri potrošniki s tem ne bodo imeli težave, vendar bodo od blagovnih znamk zahtevali, da se osredotočijo na operativno učinkovitost in hitrejšo dostavo izdelkov. Kar posledično pomeni prerazporeditev zaposlenih, izbor izdelkov, ki so bolj primerni za spletno dostavo, in drugo. Medtem ko se drugi potrošniki s težavo prilagodijo spletnemu nakupovanju, vendar se kljub temu zavedajo nujnosti spremembe. Tu je priložnost za oblikovanje storitev (na primer spletna podpora), ki potrošnikom omogočajo lažji prehod k spletnemu nakupovanju, in jim pomagajo razviti veščine za pridobitev dobre nakupovalne izkušnje, ki igra pomembno vlogo pri notranji motivaciji za vedenje.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostale kolumne

KOLUMNA: ČAROBNOST SE SKRIVA V DRZNOSTI IN VZTRAJNOSTI

KOLUMNA: ČAROBNOST SE SKRIVA V DRZNOSTI IN VZTRAJNOSTI

Vsak človek ima možnost, da se spremeni, in sicer s pomočjo spremembe lastne perspektive na dogajanje. Predstavljajte si ulico podnevi. Sedaj pa si jo predstavljajte ponoči. Ista ulica je čez dan nestrašljiva, ponoči pa grozljiva in čutimo utripanje srca v grlu. Perspektiva je vse in nanjo lahko vplivamo, potem pa nadaljujmo drzno in vztrajno.

KOLUMNA: REZERVIRANO ZA PRAZNIKE

KOLUMNA: REZERVIRANO ZA PRAZNIKE

V prazničnem času ljudje še bolj na stežaj, kot ponavadi, odpremo svoje denarnice. Zato jih v upanju – da jih bomo odprli pri njih – na stežaj odprejo tudi trgovci. In s čarobnimi zgodbami, ki se človeka dotaknejo, zaigrajo na čustvene note nas kupcev.

KOLUMNA: MOŽGANI IŠČEJO VZORCE, KI JASNO MOTIVIRAJO

KOLUMNA: MOŽGANI IŠČEJO VZORCE, KI JASNO MOTIVIRAJO

Oblikovanje sporočil je v kraljestvu tržnega komuniciranja postalo znanost. Znanost, ki vpliva na oblikovanje in uspeh vseh različic znamk, ki smo si jih domislili. Nevroznanost je na tem področju vstopila v našo glavo in zemljevid naših možganov postaja čedalje bolj razkrit.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja