RADOVEDNOST, GONILO RAZVOJA

Kolumne

📅 27.02.2021

Splošna življenjska želja človeka je živeti dobro. Toda kaj je dobro, je lahko za vsakega posameznika zelo različno. Gledano po Maslowu in njegovemu sistemu primarnih preživetvenih potreb, so lahko naše povprečne želje hitro potolažene. Ko smo na varnem in toplem, s polnim trebuhom, v okolju nam prijetnih ljudi, je naš povprečni egos že skoraj potešen. Ampak kaj, ko imamo v sebi večje želje.

Neprestano raziskovanje in učenje je znak inteligentih in razmišljujočih ljudi, ki vseskozi iščejo napredek in razvoj. Ljudi, ki se ne oklepajo svojih obstoječih dosežkov, temveč želijo naprej, v nove sfere raziskovanja svoje življenjske poti oz. doseči v cilje, s katerimi bi želeli pustiti neko sled, ki bo pripomogla k razvoju in soustvarjanju boljšega jutri. Za to pa je potrebno preseči svoje okvire udobja in seči po raziskovanju novih znanj in svetov.

Iti iz sebe v času, ko moramo biti notri. Ko smo omejeni v gibanju in primorani k fizični statičnosti, je to še poseben izziv. Hkrati pa priložnost za raziskovanje svojega notranjega sveta in svojih sposobnosti. Prilika nas izziva, da pregledamo dosedanje procese življenja, delovanja, poslovanja, in tudi prehranjevanja ter gibanja. Sprašujemo se, kako smo živeli prej in kako sedaj. Smo zadovoljni s svojo potjo? Kje smo bili do sedaj uspešni in kaj že deluje dobro. Kje lahko kaj izboljšamo? Gotovo lahko kaj izboljšamo. Vedno. Ob taki analizi vsi prej ali slej pridemo do novih sklepov in ciljev, ki jih bomo seveda z gotovostjo uresničevali v prihodnosti. Kaj se zgodi s takimi sklepi, pa je že drugo vprašanje.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostale kolumne

KOLUMNA: Slovenija, moja dežela.

KOLUMNA: Slovenija, moja dežela.

Menim, da bodo še večji razcvet doživeli športni, kulturni in gastronomski turizem. Vse bolj bodo popularne butične lokacije, ki ponujajo tisto, kar druge ne in bodo hkrati znale izkoristiti nove kanale in se prilagajati novim generacijam, ki prihajajo in konstantno iščejo nekaj več.

KOLUMNA: Najprej strategija, nato oglasi.

KOLUMNA: Najprej strategija, nato oglasi.

»Kako se lahko neka turistična destinacija odlično prepleta tudi z ostalimi znamkami v lokalnem prostoru? Je to priložnost za gradnjo hkratnega sodelovanja znamk iz različnih panog znotraj istega lokalnega okolja, od koder turistična znamka prihaja, po principu b2b?« Ne zgolj, da je to priložnost, je nuja. In tu je zagotovo ključno tudi strateško komuniciranje, upravljanje odnosov (in interesov) med različnimi deležniki.

KOLUMNA: Vrednote podjetnika narekujejo poslovno etiko podjetja

KOLUMNA: Vrednote podjetnika narekujejo poslovno etiko podjetja

Za blagovno znamko radi uporabimo definicijo “blagovna znamka je to, kako obnašanje znamke dojemajo drugi”. Znamčenje se torej v prvi vrsti navezuje na kulturo, vrednote, identiteto in njegovo bistvo – to je tista izkušnja, ki jo potrošnik dobi. Bolj kot je edinstvena in pristna, močnješa je blagovna znamka. In na tem mestu vas vabim, dragi bralci, da si zastavite novo vprašanje: Kdo je lahko bolj edinstven in pristen od nas samih samih?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.