RADOVEDNOST, GONILO RAZVOJA

Kolumne

📅 27.02.2021

Splošna življenjska želja človeka je živeti dobro. Toda kaj je dobro, je lahko za vsakega posameznika zelo različno. Gledano po Maslowu in njegovemu sistemu primarnih preživetvenih potreb, so lahko naše povprečne želje hitro potolažene. Ko smo na varnem in toplem, s polnim trebuhom, v okolju nam prijetnih ljudi, je naš povprečni egos že skoraj potešen. Ampak kaj, ko imamo v sebi večje želje.

Neprestano raziskovanje in učenje je znak inteligentih in razmišljujočih ljudi, ki vseskozi iščejo napredek in razvoj. Ljudi, ki se ne oklepajo svojih obstoječih dosežkov, temveč želijo naprej, v nove sfere raziskovanja svoje življenjske poti oz. doseči v cilje, s katerimi bi želeli pustiti neko sled, ki bo pripomogla k razvoju in soustvarjanju boljšega jutri. Za to pa je potrebno preseči svoje okvire udobja in seči po raziskovanju novih znanj in svetov.

Iti iz sebe v času, ko moramo biti notri. Ko smo omejeni v gibanju in primorani k fizični statičnosti, je to še poseben izziv. Hkrati pa priložnost za raziskovanje svojega notranjega sveta in svojih sposobnosti. Prilika nas izziva, da pregledamo dosedanje procese življenja, delovanja, poslovanja, in tudi prehranjevanja ter gibanja. Sprašujemo se, kako smo živeli prej in kako sedaj. Smo zadovoljni s svojo potjo? Kje smo bili do sedaj uspešni in kaj že deluje dobro. Kje lahko kaj izboljšamo? Gotovo lahko kaj izboljšamo. Vedno. Ob taki analizi vsi prej ali slej pridemo do novih sklepov in ciljev, ki jih bomo seveda z gotovostjo uresničevali v prihodnosti. Kaj se zgodi s takimi sklepi, pa je že drugo vprašanje.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostale kolumne

KOLUMNA: Nevroznanost: sveti gral in dileme

KOLUMNA: Nevroznanost: sveti gral in dileme

Si predstavljate, da možgane razumemo do te mere, da bi svoje potrošnike in druge deležnike lahko prepričali, da se odločijo za nakup našega izdelka, podprejo našo idejo? O, ja, si, vem, da si in verjamem, da se je na obraz prikradel nasmešek.

KOLUMNA: Kje se ustaviti? Ali pričeti? Nevroznamčenje, odgovornost. V tem sosledju najprej.

KOLUMNA: Kje se ustaviti? Ali pričeti? Nevroznamčenje, odgovornost. V tem sosledju najprej.

Podjetja želijo čim več prodati, posledično seveda temu sledi oglaševanje, odnosi z javnostmi, strateško komuniciranje … Iščemo načine, da izdelke in storitve, ki jih predstavljamo, prikažemo v najboljši možni luči. Iščemo načine, da bi bolje razumeli potrošnika, seveda z namenom, da bo v množici vsega, kar je na voljo na trgovskih policah, izbral prav našega oz. naročnikovega. Iščemo načine, da bi, z namenom večanja dobička, ugotovili, na kakšen način in kje nagovoriti določeno tarčno skupino. Kje je meja dopustnosti in legitimnosti?

KOLUMNA: Umetna inteligenca – sovražnik ali zaveznik?

KOLUMNA: Umetna inteligenca – sovražnik ali zaveznik?

Danes imamo tako na voljo verjetno že na tisoče orodij, ki podpirajo umetno inteligenco in nam olajšajo delo. Seveda smo bili marketingaši tisti prvi, ki smo ta orodja posvojili in si z njimi pomagali pri ustvarjanju raznih scenarijev za snemanja, besedil za družbena omrežja, oblikovanju prvih idej za kreativne kampanje in celo za oblikovanje prezentacij. Z zagotovostjo pa lahko rečemo, da so se dobro uveljavila tudi v ostalih industrijah. Obenem je Open AI jezik prodrl tudi v marksikatero že obstoječo orodje, da bi še pospešil določene koristne ali dobrodošle procese.

Ravno zaradi hitrega razvoja umetne inteligence se je marsikomu porodilo vprašanje: »Ali bo umetna inteligenca nadomestila moje delovno mesto?«. Seveda…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja