RADOVEDNOST, GONILO RAZVOJA

Kolumne

📅 27.02.2021

Splošna življenjska želja človeka je živeti dobro. Toda kaj je dobro, je lahko za vsakega posameznika zelo različno. Gledano po Maslowu in njegovemu sistemu primarnih preživetvenih potreb, so lahko naše povprečne želje hitro potolažene. Ko smo na varnem in toplem, s polnim trebuhom, v okolju nam prijetnih ljudi, je naš povprečni egos že skoraj potešen. Ampak kaj, ko imamo v sebi večje želje.

Neprestano raziskovanje in učenje je znak inteligentih in razmišljujočih ljudi, ki vseskozi iščejo napredek in razvoj. Ljudi, ki se ne oklepajo svojih obstoječih dosežkov, temveč želijo naprej, v nove sfere raziskovanja svoje življenjske poti oz. doseči v cilje, s katerimi bi želeli pustiti neko sled, ki bo pripomogla k razvoju in soustvarjanju boljšega jutri. Za to pa je potrebno preseči svoje okvire udobja in seči po raziskovanju novih znanj in svetov.

Iti iz sebe v času, ko moramo biti notri. Ko smo omejeni v gibanju in primorani k fizični statičnosti, je to še poseben izziv. Hkrati pa priložnost za raziskovanje svojega notranjega sveta in svojih sposobnosti. Prilika nas izziva, da pregledamo dosedanje procese življenja, delovanja, poslovanja, in tudi prehranjevanja ter gibanja. Sprašujemo se, kako smo živeli prej in kako sedaj. Smo zadovoljni s svojo potjo? Kje smo bili do sedaj uspešni in kaj že deluje dobro. Kje lahko kaj izboljšamo? Gotovo lahko kaj izboljšamo. Vedno. Ob taki analizi vsi prej ali slej pridemo do novih sklepov in ciljev, ki jih bomo seveda z gotovostjo uresničevali v prihodnosti. Kaj se zgodi s takimi sklepi, pa je že drugo vprašanje.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostale kolumne

NAGOVOR UREDNICE REVIJE IN PORTALA SUPER ZNAMKA

NAGOVOR UREDNICE REVIJE IN PORTALA SUPER ZNAMKA

Znamke so kot pletenje … sliši se preprosto, kot pri učenju prvih korakov. Potrebujemo le prejo/volno in par pletilk. A potem spoznavamo, da so na voljo različne preje (ki se razlikujejo po sestavi, barvah, debelini), tehnike vzorcev (konveksna elastika, enostavna guma, ozki robi, strokes, tehnične luknje, školjke …), nenazadnje, vse je tudi odvisno od vrste pletilk, ki so različnih oblik, dolžin, vrst materialov, iz katerih so narejene.

OSTANITE V ODNOSU S POTROŠNIKOM

OSTANITE V ODNOSU S POTROŠNIKOM

✍🏻 Nataša Mohorč Kejžar

Z razvojem krize je potrošnik spremenil svoje vedenje. Za dober in stabilen odnos s potrošnikom so za podjetja ključni trije koraki. Iskanje načinov, kako se v teh spreminjajočih časih približati svojim potrošnikom, je pomembnejše kot kdaj koli prej. Blagovna znamka mora tako postati še trdnejši partner potrošniku, saj bo le tako lahko izpolnila njegove potrebe in ohranila močan odnos.

RAZMIŠLJANJA O POSTCOVID DIGITALNI KOMUNIKACIJI

RAZMIŠLJANJA O POSTCOVID DIGITALNI KOMUNIKACIJI

✍🏻 Zoran Savin

Naša življenja so bolj kot kadarkoli prej povezana z digitalno komunikacijo. Ko so se lanskega marca izpraznile ulice, se je celotno poslovanje preselilo na splet in druge oblike interaktivne komunikacije. V Angliji …

DOBRODOŠLI V BETA VERZIJI 2.021

DOBRODOŠLI V BETA VERZIJI 2.021

✍🏻 Blaž Kocjančič

Ko počasi odstranjujemo hroščato in virusov polno verzijo 2.020 s svojega operacijskega sistema, ne smemo ignorirati slona v sobi. Leto, ko so postali …

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja