NAGOVOR USTANOVITELJA IN LASTNIKA PORTALA SUPER ZNAMKA

Kolumne

📅 09.03.2021

Lahko bi rekli, da je Superbrands prišel v moje življenje po naključju, težko bi pa rekli, da sem dobil pobudo za prevzem licence po naključju. Moji začetki so bili čisto preprosti, kot zunanji sodelavec sem dobil priložnost, da v imenu Superbrandsa kontaktiram blagovne znamke v Sloveniji, ki so dosegle cenzus in jim predstavim možnosti poslovnega sodelovanja.

Na prodajnih rezultatih se je videlo, da verjamem v Superbrands, kar hitro je prišla informacija tudi do regijskega direktorja. Ko smo zaključevali sezono 2017/2018, sem dobil pobudo, da prevzamem licenco Superbrands Slovenija.

Moja prednost je, da poznam dosti pravih posameznikov, ki so mi ob prevzemu licence dali jasne usmeritve, kaj slovenski trg potrebuje, katerih napak ne smem delati in mi potrdili, da dejansko je potreba po raziskavi, ki bi vključevala tako potrošnike kot strokovnjake, ki se ukvarjajo z blagovnimi znamkami.

Ob prevzemu licence sem si dal zaobljubo, da bom vse delal transparentno, da nič ne bo pod mizo, da bomo komunicirali z vsemi, da bomo sodelovali z vsemi, da bomo postali kredibilna institucija znamčenja v Sloveniji. V tem procesu kreiranja je bilo seveda veliko podpore, žal pa še več neposluha, ignoriranja in posmeha s strani posameznikov iz stroke.

Zavedam se, da sam težko kaj resnega kreiram, zato sem v projekta Superbrands in Super Znamka vključeval posameznike, ki jim zaupam in ki so strokovnjaki na svojem področju. Projekt Super Znamka je rezultat skupnega dela, kjer je vsak član ekipe enakovreden in kjer vsak točno ve, katero področje pokriva in kaj mora dostaviti.

Za nas je bilo naravno ustvariti medij, ki bo govoril o znamčenju in bo posvečen blagovnim znamkam. Glede na to, da je na trgu vedno večja konkurenca in da danes lahko praktično čez noč kreiraš blagovno znamko ter ob zavedanju, da mej dejansko ni več. Vse to pomeni, da so potrošniki vsak dan bolj bombardirani in da imajo podjetja velik izziv pravilno pozicionirati svoje blagovne znamke. Da bi razumeli vse skupaj, nujno potrebujemo poglede trga in stroke.

Ekipa Super Znamke ima več idej, kot jih lahko v tem trenutku realiziramo. Naš kratkoročni cilj je postati kredibilen medij na področju znamčenja in dostavljati našim bralcem, podjetjem, vsebine, ki jim bodo konkretno pomagale. Dolgoročni cilj je zagotovo postati kredibilna institucija na temo znamčenja, ne samo v Sloveniji, ampak v celotni regiji.

Verjamem, da bomo pri tem več kot uspešni, zavedamo se, da nas čaka velik izziv, ki se ga bomo tudi v bodoče lotevali s pozitivno energijo in veliko nasmeha.

Ostale kolumne

KOLUMNA: Slovenija, moja dežela.

KOLUMNA: Slovenija, moja dežela.

Menim, da bodo še večji razcvet doživeli športni, kulturni in gastronomski turizem. Vse bolj bodo popularne butične lokacije, ki ponujajo tisto, kar druge ne in bodo hkrati znale izkoristiti nove kanale in se prilagajati novim generacijam, ki prihajajo in konstantno iščejo nekaj več.

KOLUMNA: Najprej strategija, nato oglasi.

KOLUMNA: Najprej strategija, nato oglasi.

»Kako se lahko neka turistična destinacija odlično prepleta tudi z ostalimi znamkami v lokalnem prostoru? Je to priložnost za gradnjo hkratnega sodelovanja znamk iz različnih panog znotraj istega lokalnega okolja, od koder turistična znamka prihaja, po principu b2b?« Ne zgolj, da je to priložnost, je nuja. In tu je zagotovo ključno tudi strateško komuniciranje, upravljanje odnosov (in interesov) med različnimi deležniki.

KOLUMNA: Vrednote podjetnika narekujejo poslovno etiko podjetja

KOLUMNA: Vrednote podjetnika narekujejo poslovno etiko podjetja

Za blagovno znamko radi uporabimo definicijo “blagovna znamka je to, kako obnašanje znamke dojemajo drugi”. Znamčenje se torej v prvi vrsti navezuje na kulturo, vrednote, identiteto in njegovo bistvo – to je tista izkušnja, ki jo potrošnik dobi. Bolj kot je edinstvena in pristna, močnješa je blagovna znamka. In na tem mestu vas vabim, dragi bralci, da si zastavite novo vprašanje: Kdo je lahko bolj edinstven in pristen od nas samih samih?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.