Aktualno: dogodek Super znamka Klub (podrobnosti)

PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

NAGOVOR USTANOVITELJA IN LASTNIKA PORTALA SUPER ZNAMKA

Kolumnist:

Uvodnik_Boško

Lahko bi rekli, da je Superbrands prišel v moje življenje po naključju, težko bi pa rekli, da sem dobil pobudo za prevzem licence po naključju. Moji začetki so bili čisto preprosti, kot zunanji sodelavec sem dobil priložnost, da v imenu Superbrandsa kontaktiram blagovne znamke v Sloveniji, ki so dosegle cenzus in jim predstavim možnosti poslovnega sodelovanja.

Na prodajnih rezultatih se je videlo, da verjamem v Superbrands, kar hitro je prišla informacija tudi do regijskega direktorja. Ko smo zaključevali sezono 2017/2018, sem dobil pobudo, da prevzamem licenco Superbrands Slovenija.

Moja prednost je, da poznam dosti pravih posameznikov, ki so mi ob prevzemu licence dali jasne usmeritve, kaj slovenski trg potrebuje, katerih napak ne smem delati in mi potrdili, da dejansko je potreba po raziskavi, ki bi vključevala tako potrošnike kot strokovnjake, ki se ukvarjajo z blagovnimi znamkami.

Ob prevzemu licence sem si dal zaobljubo, da bom vse delal transparentno, da nič ne bo pod mizo, da bomo komunicirali z vsemi, da bomo sodelovali z vsemi, da bomo postali kredibilna institucija znamčenja v Sloveniji. V tem procesu kreiranja je bilo seveda veliko podpore, žal pa še več neposluha, ignoriranja in posmeha s strani posameznikov iz stroke.

Zavedam se, da sam težko kaj resnega kreiram, zato sem v projekta Superbrands in Super Znamka vključeval posameznike, ki jim zaupam in ki so strokovnjaki na svojem področju. Projekt Super Znamka je rezultat skupnega dela, kjer je vsak član ekipe enakovreden in kjer vsak točno ve, katero področje pokriva in kaj mora dostaviti.

Za nas je bilo naravno ustvariti medij, ki bo govoril o znamčenju in bo posvečen blagovnim znamkam. Glede na to, da je na trgu vedno večja konkurenca in da danes lahko praktično čez noč kreiraš blagovno znamko ter ob zavedanju, da mej dejansko ni več. Vse to pomeni, da so potrošniki vsak dan bolj bombardirani in da imajo podjetja velik izziv pravilno pozicionirati svoje blagovne znamke. Da bi razumeli vse skupaj, nujno potrebujemo poglede trga in stroke.

Ekipa Super Znamke ima več idej, kot jih lahko v tem trenutku realiziramo. Naš kratkoročni cilj je postati kredibilen medij na področju znamčenja in dostavljati našim bralcem, podjetjem, vsebine, ki jim bodo konkretno pomagale. Dolgoročni cilj je zagotovo postati kredibilna institucija na temo znamčenja, ne samo v Sloveniji, ampak v celotni regiji.

Verjamem, da bomo pri tem več kot uspešni, zavedamo se, da nas čaka velik izziv, ki se ga bomo tudi v bodoče lotevali s pozitivno energijo in veliko nasmeha.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Promo

SUPER ZNAMKA KLUB

V začetku leta je zaživel Super Znamka Klub, prvi strokovni klub za izobraževanje in rast zaposlenih v znamčenju. Povezuje najboljše strokovnjake, pripravlja vrhunske dogodke in podjetja vodi do prepoznavne in močne znamke. Super znamka klub je… več kot le platforma. Več kot le klub. Je srce znamčenja! Gibanje za rast

Preberi »
Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2025

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Profil znanega potrošnika

Mitja Šinkovec

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ko komunikacija postane kompas

Zakaj je strateški razmislek o komuniciranju danes pomembnejši kot kadarkoli prej Komunikacija se dogaja vedno – tudi, ko imamo občutek, da smo tiho. V dobi neprestanega toka informacij in hrupa, ki nas obdaja z vseh strani, postaja jasno, da je učinkovita komunikacija veliko več kot samo usklajeno pisanje objav ali

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.
Pregled piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke. Nizkokalorične (sejne oz. nujne) smo že naložili, zelo veseli pa bomo, če nam dovolite naložiti tudi analitične in oglaševalske piškotke. Le tako lahko postajamo boljši.

Izbiro nalaganja piškotkov si lahko nastavite v posameznih poglavjih (levo).