PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Mercator je Superbrand

Mercator

Mercator se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Mercator je tako rekoč sinonim za trgovino tako v Sloveniji kot tudi širše v regiji. Ne le zato, ker je ena največjih gospodarskih skupin na tem območju, ampak tudi zaradi široke mreže več kot 1.000 trgovin na štirih trgih regije. Mercator je s svojo 74-letno tradicijo eden najstarejših trgovcev pri nas in hkrati med vodilnimi po uvajanju novosti ter storitev, ki jih ponuja.

Mercator je posebej ponosen na bazo svojih zvestih kupcev, ki je v sedanjem času posebej dragocena prednost. Mercatorjevo kartico zvestobe Pika ima več kot 700.000 aktivnih uporabnikov, Mercatorjeve kartice zvestobe na vseh trgih regije pa kar 1,7 milijona uporabnikov.

Stremi k najširši ponudbi lokalnih, nacionalnih in regionalnih blagovnih znamk, kar posebej dokazuje projekt Moje znamke, ki je v dolgoročna strateška platforma za skupen razvoj v regiji. Omogoča skupne marketinške aktivnosti, najširšo ponudbo lokalnih blagovnih znamk in razvoj posebne ponudbe za kupca. Tudi kampanji “Radi imamo domače” in “Okusi moga kraja” potrjujeta Mercatorjevo vlogo lokalnega trgovca.

V zadnjih letih je Mercator razvil številne koncepte, od trgovin (Organic in Minute), kampanj (“Ste, kar jeste”, “Dobro sem”), televizijske oddaje (Mali šef Slovenije) vse do nove video vsebinske platforme (msoseska.tv).

Bravo Mercator za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.