EveryWatch je nova in edina globalna spletna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, namenjena tako profesionalcem v urarski industriji kot vsem običajnim uporabnikom, kupcem in ljubiteljem ur. Ponuja celovit pregled podatkov o urah glede na blagovno znamko, dražbe posameznih hiš, kje in kdaj je bil posamezen model ure prodan, kakšna je trenutna tržna cena posamezne ure (nove ali rabljene), kakšne reference ima, letnico, je vintage ali bolj sodobna … Platforma omogoča dostop do informacij in analiz, ki niso na voljo nikjer drugje, hitro in enostavno sprejemanje utemeljenih odločitev – za boljše razumevaje vrednosti posameznih ur (ali celotne zbirke določene znamke). Vključuje meta iskalnik luksuznih ur, ki so trenutno na voljo preko dražb in različnih globalnih tržnic, možnost sledenja uram, ki prihajajo na trg ter mnoga druga zanimiva orodja za nadaljnje analize. Platforma vključuje tudi zgodovinsko zbirko podatkov o prodaji ur z dejanskimi prodajnimi cenami, uporabniki pa imajo tudi možnost shranjevanja podrobnih iskanj in prejemanja obvestil za ure, ki ustrezajo določenim iskalnim kriterijem.
Boško Praštalo, ustanovitelj in lastnik: Ključ je v kombinaciji obojega: tehnologije in človeškosti.
Na prvi pogled se zdi, da nam tehnologija omogoča skoraj vse, kar si lahko zamislimo. Ampak iskreno, kje je meja? Kdaj digitalna orodja res delajo v našo korist in kdaj postanejo bremena, ki nam škodijo?