LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

Aktualno, Prispevki

📅 03.05.2024

Intro

Sta Eva in Primož, umetniški tim, ki spreminja dele letal v umetniški dekor in pohištvo. Sta izviren primerek tega, kako se iz še tako nezamisljivih delov ustvari marsikaj zamisljivega in še kako uporabnega, zaradi svoje izvorne namembnosti pa nov izdelek dobi povsem novo in atraktivno vlogo, ki je sam presežek tudi v estetskem smislu. Sta edina, ki se s tem ukvarjata daleč naokoli. 

Vir slike: papajuliett.com.

Zametek znamke

Primož je ustanovitelj in CEO znamke ter bivši pilot Adrie Airways. Zgodba se je začela po propadu Adrie in potem še zaradi “prizemljitve pri novem prevozniku zaradi koronakrize”, kot nam je v nadaljevanju zaupala Eva. V tem obdobju se je Primož odločil svoj čas nameniti viziji, ki jo je že dolgo nosil v sebi, in sicer preoblikovati kose letal v unikaten dekor in pohištvo (aviation furniture). Od takrat naprej se uri v svoji novi strasti obrti, tj. v izdelovanju umetniških pohištvenih izdelkov iz letalskih delov, še vedno pa tudi leti.  

Eva pa se ukvarja z marketingom, PRjem in z razvojem znamke teh novih unikatnih izdelkov, ki sta jo poimenovala Papa Juliett Aviation Art. Tudi sama Eva je strastna pilotka, v svojem poklicnem življenju pa se je preizkusila še kot igralka. Na oblikovanje gleda podobno kot na grajenje vloge v gledališču; “prepoznavaš podobne elemente, ki jih je potrebno nenehno usklajevati”.

Ustvarjalni in razvojni krog znamke je tako sklenjen – Primoža in Evo združuje strast do letenja in umetniškega ustvarjanja.

Konferenčna miza iz letala. Vir slike: papajuliett.com.

Znamkina zgodba

Izdelovanje umetniškega letalskega dekorja in pohištva je na našem prostoru nekaj zelo posebnega in precej neznanega. Kot sta v pogovoru osvetila, Primož je eden od treh profesionalnih pilotov po celem svetu, ki se s tem ukvarja. Ostali, ki se s tem ukvarjajo, so bodisi iz večjih podjetij ali pa so navdušenci iz drugih poklicev. Njuna niša je sama po sebi zelo specifična. Stranke, ki kupujejo njune izdelke, so večinoma ljubitelji letenja in vsega, kar diši po letalih.

Klubska mizica iz letala. Vir slike: papajuliett.com.

Izdelki so primerni za vse tiste specifične in izdelane okuse, ki si želijo unikatnega dekorja, obenem pa pritegniti svojevrstno pozornost. Recimo, unikatna konferenčna miza iz letalskega trupa. Ogledalo iz izpušnih cevi »jetfighterja«, letalska stenska ura, klubska mizica iz avtentičnega motorja propelerja ali iz krila … Idej in kombinacij v domišljiji možnih stvaritev iz letalskih kosov tako nikoli ne zmanjka. Primož si za izdelavo vsakega izdelka vzame svoj čas in se res potrudi, da je unikaten. 

Letalsko ogledalo. Vir slike: papajuliett.com.

Prednosti znamke

Papa Juliett Aviation Art pooseblja pustolovščino letenja, pristno zgodbo podjetja, predanost letalstvu, poklon fascinantni letalski zgodovini, povezanost v unikatnem oblikovanju, ekološko osveščenost. S ponovno uporabo letalskih kosov znamka prispeva k zmanjševanju odpadkov, obenem pa tvori lastnost trajnostnega luksuza. Letalski deli so že zaradi namembnosti narejeni tako, da so izredno vzdržni, odporni na pritiske, kar pomeni, da je tudi novo oblikovani letalski dekor v osnovi zelo kakovosten in dolgotrajen.

Letalska stenska ura. Vir slike: papajuliett.com.

Papa Juliett Aviation Art je tako močna znamka, ki s svojo unikatno zgodbo spodbuja občutek avanture, ustvarjalnosti in inovativnost. Je odlična izbira za vse tiste, ki radi potujejo ali delujejo v ustvarjalnih okoljih, predvsem pa imajo radi edinstvene primerke v oblikovanju.

Letalska polica. Vir slike: papajuliett.com.

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.