PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

Klubska mizica iz letala

Intro

Sta Eva in Primož, umetniški tim, ki spreminja dele letal v umetniški dekor in pohištvo. Sta izviren primerek tega, kako se iz še tako nezamisljivih delov ustvari marsikaj zamisljivega in še kako uporabnega, zaradi svoje izvorne namembnosti pa nov izdelek dobi povsem novo in atraktivno vlogo, ki je sam presežek tudi v estetskem smislu. Sta edina, ki se s tem ukvarjata daleč naokoli. 

Vir slike: papajuliett.com.

Zametek znamke

Primož je ustanovitelj in CEO znamke ter bivši pilot Adrie Airways. Zgodba se je začela po propadu Adrie in potem še zaradi “prizemljitve pri novem prevozniku zaradi koronakrize”, kot nam je v nadaljevanju zaupala Eva. V tem obdobju se je Primož odločil svoj čas nameniti viziji, ki jo je že dolgo nosil v sebi, in sicer preoblikovati kose letal v unikaten dekor in pohištvo (aviation furniture). Od takrat naprej se uri v svoji novi strasti obrti, tj. v izdelovanju umetniških pohištvenih izdelkov iz letalskih delov, še vedno pa tudi leti.  

Eva pa se ukvarja z marketingom, PRjem in z razvojem znamke teh novih unikatnih izdelkov, ki sta jo poimenovala Papa Juliett Aviation Art. Tudi sama Eva je strastna pilotka, v svojem poklicnem življenju pa se je preizkusila še kot igralka. Na oblikovanje gleda podobno kot na grajenje vloge v gledališču; “prepoznavaš podobne elemente, ki jih je potrebno nenehno usklajevati”.

Ustvarjalni in razvojni krog znamke je tako sklenjen – Primoža in Evo združuje strast do letenja in umetniškega ustvarjanja.

Konferenčna miza iz letala. Vir slike: papajuliett.com.

Znamkina zgodba

Izdelovanje umetniškega letalskega dekorja in pohištva je na našem prostoru nekaj zelo posebnega in precej neznanega. Kot sta v pogovoru osvetila, Primož je eden od treh profesionalnih pilotov po celem svetu, ki se s tem ukvarja. Ostali, ki se s tem ukvarjajo, so bodisi iz večjih podjetij ali pa so navdušenci iz drugih poklicev. Njuna niša je sama po sebi zelo specifična. Stranke, ki kupujejo njune izdelke, so večinoma ljubitelji letenja in vsega, kar diši po letalih.

Klubska mizica iz letala. Vir slike: papajuliett.com.

Izdelki so primerni za vse tiste specifične in izdelane okuse, ki si želijo unikatnega dekorja, obenem pa pritegniti svojevrstno pozornost. Recimo, unikatna konferenčna miza iz letalskega trupa. Ogledalo iz izpušnih cevi »jetfighterja«, letalska stenska ura, klubska mizica iz avtentičnega motorja propelerja ali iz krila … Idej in kombinacij v domišljiji možnih stvaritev iz letalskih kosov tako nikoli ne zmanjka. Primož si za izdelavo vsakega izdelka vzame svoj čas in se res potrudi, da je unikaten. 

Letalsko ogledalo. Vir slike: papajuliett.com.

Prednosti znamke

Papa Juliett Aviation Art pooseblja pustolovščino letenja, pristno zgodbo podjetja, predanost letalstvu, poklon fascinantni letalski zgodovini, povezanost v unikatnem oblikovanju, ekološko osveščenost. S ponovno uporabo letalskih kosov znamka prispeva k zmanjševanju odpadkov, obenem pa tvori lastnost trajnostnega luksuza. Letalski deli so že zaradi namembnosti narejeni tako, da so izredno vzdržni, odporni na pritiske, kar pomeni, da je tudi novo oblikovani letalski dekor v osnovi zelo kakovosten in dolgotrajen.

Letalska stenska ura. Vir slike: papajuliett.com.

Papa Juliett Aviation Art je tako močna znamka, ki s svojo unikatno zgodbo spodbuja občutek avanture, ustvarjalnosti in inovativnost. Je odlična izbira za vse tiste, ki radi potujejo ali delujejo v ustvarjalnih okoljih, predvsem pa imajo radi edinstvene primerke v oblikovanju.

Letalska polica. Vir slike: papajuliett.com.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.