Aktualno: dogodek Super znamka Klub (podrobnosti)

PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

AVTENTIČNOST 3. 0

Kolumnist:

Aljaz Peklaj

Avtentičnost so zamenjali filtri, naravno je zamenjalo umetno, svet, kot smo ga poznali nekoč, se je obrnil na glavo.

Od leta 2008, ko se je po svetu začel razširjati Facebook in ob prihodu novih družbenih omrežjih, smo priča odpiranju novih virutalnih svetov. Svetov, kjer se vsi počutijo varno (pa se res?), tudi tisti največji introverti, ki so tu ustvarili nek svoj varen balonček, kjer so lahko brez interakcij živeli zavidanja vredno življenje.

Neizprosni filtri in neizprosna generacija Z

Avtentičnost so zamenjali filtri, naravno je zamenjalo umetno in zdi se, da se je svet, kot smo ga poznali nekoč, obrnil na glavo. Divjanje na kolesih so zamenjale računalniške igre, interakcijo v realnem svetu je zamenjal virtualni svet, grajenje kariere se je zdelo lažje v legendarnih Simsih. A zdi se, da bo temu naredila konec nova generacija, ki je z eno nogo že vstopila na trg potrošnikov. Gre za generacijo Z, ki velja za eno najbolj nehvaležnih skupin kupcev, ki ne obljublja večne zvestobe le eni znamki in ki ne sprejema kompromisov, če znamka ne zagovarja enakih vrednot, kot jih zagovarjajo oni sami.

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

Neizprosno so padale tudi maske

Kaj kmalu po uspehu TikToka so temu začela slediti tudi druga družbena omrežja, a žal ne tako uspešno. Najbolj se jim je približal BeReal, ki je bil nekaj časa hit prav pri isti generaciji uporabnikov in je s svojo rastjo že dihal za vrat TikToku. A še bolj zanimivo je to, da so tak način komunikacije kmalu začele posvajati tudi znamke. Padle so maske, znižali so se pritiski in obsojanja nepopolnosti. Če so do tega trenutka znamke predstavljale svoj popoln izgled, vabile v popoln svet in obljubljale popolno življenje, ker je bilo to popularno, so čez noč komunikacijo obrnile na glavo. Vsaj nekatere izmed njih. A kupci, predvsem novejše generacije, hitro prepoznajo, kje gre za iskreno komunikacijo in kje ne, zato so marsikatere naletele na odpor in celo upad – ne samo sledilcev, temveč tudi povpraševanja.

Priložnost za menjanje norm

Samo za naročnike

Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka.

Že imate račun? Prijavite se.

Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2025: Prvi rezultati

Boško Praštalo, Superbrands Slovenija, je v sodelovanju z agencijo Ipsos že postregel s prvimi podatki nove raziskave, za leto 2025. Raziskava 2025 kaže na hitro rastočo konkurenčnost med znamkami in na večjo raznolikost preferenc potrošnikov, kar bomo podrobneje osvetljevali v prihodnjih mesecih. Na kratko opazimo prve ključne ugotovitve: Povečano število

Preberi »
Lokalne novice

ZAŽIVEL JE SUPER ZNAMKA KLUB!

Lina Vodopivec, vodja kluba; Boško Praštalo, ustanovitelj; Ines Markovčič, programski vodja in urednica PRVI SLOVENSKI KLUB ZA ZNAMČENJE  … več kot platforma … več kot klub. Je srce znamčenja! Gibanje za rast in razvoj znamčenja! 18. marca je v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekalo prvo srečanje in izobraževanje

Preberi »

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2024: Zmagovalna naslovnica

Na gala razglasitvi in podelitvi priznanj Superbrands so posamezni »superbrandi« slavili tudi s svojimi naslovnicami, ki krasijo podobe njihovih korporativnih personaliziranih knjig Superbrands Slovenija 2024. Organizatorji Supebrands Slovenija so h končnim izdelkom, kot vsako leto, vključili še strokovno žirijo, da je – kot dobro popotnico za kreativno delo še naprej

Preberi »
Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2024: Gala podelitev nagrad

Zadnji oktobrski petek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja znamkam, ki po mnenju slovenskih potrošnikov (letna raziskava Ipsos) in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk: Ariel, Barcaffe, Elan, Ford, Generali, Gilette, Gorenje, Heineken, Lenor, Leone, Lidl, Marles,

Preberi »
Profil znanega potrošnika

Jan Plestenjak

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.