Znamka je v njenem najbolj elementarnem smislu vedenje. Je kazanje, izkazovanje, dokazovanje določenih lastnosti, značilnosti skozi njeno uporabo, izkušnjo, delovanje.
Kar znamka počne, vpliva na življenje ljudi, na svet.
Vedenje ali obnašanje znamke v najbolj posplošenem vidiku opredeljujemo kot celoto dejanj, razpoloženj, odnosa, stališč do nekoga ali nečesa, ki jih znamka kaže navzven in po katerih je generalno prepoznavna. To vključuje tudi načine ravnanja z zaposlenimi. Tisto, kar znamkino podjetje počne, tako navznoter kot navzven, in vpliva na življenje ljudi in svet.
Vedenje = gradnja
Skozi znamko gradimo dojemanje (nekoga ali nečesa), izkušnjo (interno ali eksterno), (ne)pozabnost ter, v najboljšem primeru, edinstvenost in potrošnikovo zvesto vračanje. Nekoč je bila ta interkacija bolj enosmerna, statična. Današnje znamke pa se vedejo zelo dinamično, saj je merjeno vedenje vseskozi plod sprotnih ocenjevanj, testiranj, izmenjevanj mnenj, izkušenj, ki v digitalnem svetu zlahka in hitreje prodirajo v vse pore posameznikovega družbenega in družabnega dometa.
Posledično so (in morajo biti) današnje znamke ne same odprte in sodelovalne, temveč tudi odgovorne. Skozi prepletene mreže komuniciranja so soodgovorne za dvig (ali padce) skupnosti in kultur, del katerih želijo biti. Če bodo ob tem dosledne in resnično pristne ter bodo držale svoje obljube, se bodo obdržale kot del kulture in mentalnih stanj potrošnikov, uporabnikov. V nasprotnem primeru bodo poniknile in morda sčasoma, kot presihajoča jezera, vnovič poskusile, dokler ne bo dokončno jasno (to zmeraj tudi potrošnik pove), kje jim je mesto.
Vedenje = manifestacija
Znamke se odpirajo in reflektirajo mentalno stanje, s katerim se potrošniki, uporabniki identificirajo (ali ne). To počnejo zato, ker morajo »kao« pripadati. Znamke so potrošnikom in uporabnikom pomembne takrat, ko postanejo del njihove identitete ter poosebljajo dušna stanja njihovih alteregov.
Samo za naročnike
Že imate račun? Prijavite se.
0 komentarjev