PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

SZ 13

Znamka je v njenem najbolj elementarnem smislu vedenje. Je kazanje, izkazovanje, dokazovanje določenih lastnosti, značilnosti skozi njeno uporabo, izkušnjo, delovanje.

Kar znamka počne, vpliva na življenje ljudi, na svet.

Vedenje ali obnašanje znamke v najbolj posplošenem vidiku opredeljujemo kot celoto dejanj, razpoloženj, odnosa, stališč do nekoga ali nečesa, ki jih znamka kaže navzven in po katerih je generalno prepoznavna. To vključuje tudi načine ravnanja z zaposlenimi. Tisto, kar znamkino podjetje počne, tako navznoter kot navzven, in vpliva na življenje ljudi in svet.

Vir slike: bold.group.

Vedenje = gradnja

Skozi znamko gradimo dojemanje (nekoga ali nečesa), izkušnjo (interno ali eksterno), (ne)pozabnost ter, v najboljšem primeru, edinstvenost in potrošnikovo zvesto vračanje. Nekoč je bila ta interkacija bolj enosmerna, statična. Današnje znamke pa se vedejo zelo dinamično, saj je merjeno vedenje vseskozi plod sprotnih ocenjevanj, testiranj, izmenjevanj mnenj, izkušenj, ki v digitalnem svetu zlahka in hitreje prodirajo v vse pore posameznikovega družbenega in družabnega dometa.

Posledično so (in morajo biti) današnje znamke ne same odprte in sodelovalne, temveč tudi odgovorne. Skozi prepletene mreže komuniciranja so soodgovorne za dvig (ali padce) skupnosti in kultur, del katerih želijo biti. Če bodo ob tem dosledne in resnično pristne ter bodo držale svoje obljube, se bodo obdržale kot del kulture in mentalnih stanj potrošnikov, uporabnikov. V nasprotnem primeru bodo poniknile in morda sčasoma, kot presihajoča jezera, vnovič poskusile, dokler ne bo dokončno jasno (to zmeraj tudi potrošnik pove), kje jim je mesto.

Vedenje = manifestacija

Znamke se odpirajo in reflektirajo mentalno stanje, s katerim se potrošniki, uporabniki identificirajo (ali ne). To počnejo zato, ker morajo »kao« pripadati. Znamke so potrošnikom in uporabnikom pomembne takrat, ko postanejo del njihove identitete ter poosebljajo dušna stanja njihovih alteregov.

Samo za naročnike

Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka.

Že imate račun? Prijavite se.

Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.