Aktualno: dogodek Super znamka Klub (podrobnosti)

PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

SZ 13

Znamka je v njenem najbolj elementarnem smislu vedenje. Je kazanje, izkazovanje, dokazovanje določenih lastnosti, značilnosti skozi njeno uporabo, izkušnjo, delovanje.

Kar znamka počne, vpliva na življenje ljudi, na svet.

Vedenje ali obnašanje znamke v najbolj posplošenem vidiku opredeljujemo kot celoto dejanj, razpoloženj, odnosa, stališč do nekoga ali nečesa, ki jih znamka kaže navzven in po katerih je generalno prepoznavna. To vključuje tudi načine ravnanja z zaposlenimi. Tisto, kar znamkino podjetje počne, tako navznoter kot navzven, in vpliva na življenje ljudi in svet.

Vir slike: bold.group.

Vedenje = gradnja

Skozi znamko gradimo dojemanje (nekoga ali nečesa), izkušnjo (interno ali eksterno), (ne)pozabnost ter, v najboljšem primeru, edinstvenost in potrošnikovo zvesto vračanje. Nekoč je bila ta interkacija bolj enosmerna, statična. Današnje znamke pa se vedejo zelo dinamično, saj je merjeno vedenje vseskozi plod sprotnih ocenjevanj, testiranj, izmenjevanj mnenj, izkušenj, ki v digitalnem svetu zlahka in hitreje prodirajo v vse pore posameznikovega družbenega in družabnega dometa.

Posledično so (in morajo biti) današnje znamke ne same odprte in sodelovalne, temveč tudi odgovorne. Skozi prepletene mreže komuniciranja so soodgovorne za dvig (ali padce) skupnosti in kultur, del katerih želijo biti. Če bodo ob tem dosledne in resnično pristne ter bodo držale svoje obljube, se bodo obdržale kot del kulture in mentalnih stanj potrošnikov, uporabnikov. V nasprotnem primeru bodo poniknile in morda sčasoma, kot presihajoča jezera, vnovič poskusile, dokler ne bo dokončno jasno (to zmeraj tudi potrošnik pove), kje jim je mesto.

Vedenje = manifestacija

Znamke se odpirajo in reflektirajo mentalno stanje, s katerim se potrošniki, uporabniki identificirajo (ali ne). To počnejo zato, ker morajo »kao« pripadati. Znamke so potrošnikom in uporabnikom pomembne takrat, ko postanejo del njihove identitete ter poosebljajo dušna stanja njihovih alteregov.

Samo za naročnike

Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka.

Že imate račun? Prijavite se.

Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Promo

SUPER ZNAMKA KLUB

V začetku leta je zaživel Super Znamka Klub, prvi strokovni klub za izobraževanje in rast zaposlenih v znamčenju. Povezuje najboljše strokovnjake, pripravlja vrhunske dogodke in podjetja vodi do prepoznavne in močne znamke. Super znamka klub je… več kot le platforma. Več kot le klub. Je srce znamčenja! Gibanje za rast

Preberi »
Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2025

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Profil znanega potrošnika

Mitja Šinkovec

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ko komunikacija postane kompas

Zakaj je strateški razmislek o komuniciranju danes pomembnejši kot kadarkoli prej Komunikacija se dogaja vedno – tudi, ko imamo občutek, da smo tiho. V dobi neprestanega toka informacij in hrupa, ki nas obdaja z vseh strani, postaja jasno, da je učinkovita komunikacija veliko več kot samo usklajeno pisanje objav ali

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.
Pregled piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke. Nizkokalorične (sejne oz. nujne) smo že naložili, zelo veseli pa bomo, če nam dovolite naložiti tudi analitične in oglaševalske piškotke. Le tako lahko postajamo boljši.

Izbiro nalaganja piškotkov si lahko nastavite v posameznih poglavjih (levo).