GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Aktualno, Prispevki

📅 06.05.2024

Kocke, s katerimi se otroci že zelo zgodaj igrajo, so pogost navdih v svetu znamčenja. Znamko Kloss so  oblikovali pri Kauppi & Kauppi za TreCe, vodilnega nordijskega dobavitelja pohištva, in predstalja oblikovalsko dovršene kose pohištva za shranjevanje in recikliranje odpadkov.

Poslanstvo dobavitelja

TreCe si je status uglednega podjetja z več kot petdesetletnimi izkušnjami pridobilo z nenehnim razvojem. Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Vir: Kauppi & Kauppi.

Koncept Kloss

Vizualna zasnova temelji na podobi sestavljivih kock, sam oblikovalski koncept pa vključuje jeklene modele z različnimi lastnostmi. Vsak modul se lahko uporablja posamično ali v kombinaciji. Pripravljen je za pozicioniranje na nastavljivih nogah ali na kolesih, zapira pa se z vrsto različnih pokrovov, lahko pa ima tudi sistem odprte strehe. Vsaka enota KLOSS ima integrirano držalo za vrečke in jo je mogoče dodatno dopolniti z ločeno notranjo posodo, ki preprečuje puščanje, obenem pa prispeva k zmanjševanju uporabe vrečk. Vse module, ki so med seboj povezani in drug na drugega pritrjeni, je mogoče enostavno razstaviti ter kadarkoli ponovno združitivt – tudi v popolnoma nove formacije in ali barvne kombinacije.

Vir: Kauppi & Kauppi.

KLOSS se (vizualno) zlahka zlije s prostorom ali ga celo estetsko izpopolni, v odvisnosti od izbire barve in dodatkov posameznih kosov. Modularnost sistema je dobrodošla in priročna tudi v pogledu zmožnosti prilagajanja velikosti in potrebam posameznega prostora. Tudi skozi čas, ko se posamezni prostori obnavljajo, preurejajo, spreminjajo. Z modularno nastavljivostjo so tako možnosti prerazporeditve in vnovične uporabe več kot obvladljive ter neskončne – z novimi postavitvami si lahko uporabnik zmišljuje in postavlja posamezne kose v ravnih vrstah, ob steni, z nagibanjem notranjih kotov, oblikovanjem grozdov in samostoječih reciklažnih otokov, z objemanjem in zapolnjevanjem posameznih stebrov … če mora biti rešitev za odpadke mobilna, se lahko na enote Kloss preprosto namestijo kolesa.

Posamezni kosi pohištva Kloss imajo tako premišljen namen, ki upošteva potrebe sodobnega uporabnika po (vedno bolj) funkcionalnem, prilagodljivem in modularnem pohištvu.

Trajnost in materiali

Pri znamki Kloss gre za krožni izdelek, saj je posamezne module možno razstaviti, zamenjati ali osvežiti, popraviti, obnoviti in celo reciklirati.

Vir: Kauppi & Kauppi.

Materiali, iz katerih so izdelani ti modularni sistemi za odpadke, so trajnostni in okolju prijazni. Posamezni moduli so izdelani iz 20 % recikliranega jekla z dolgo vzdržljivostjo. Jekleno ohišje je izdelano iz delov, ki so med seboj povezani na klik in so snemljivi za obnovo. Posode in podstavki so izdelani iz 100 % reciklirane ABS plastike (akrilonitril butadien stiren plastični materiali zagotavljajo tudi dobro termično stabilnost). Gumijasti dovodi so izdelani iz črne ECO EPDM gume na biološki osnovi. Posamezni kos ima nosljivost 62  do 68 litrov odpadkov.

Svojevrstna karakterizacija prostora z znamko Kloss je tako več kot zagotovljena.

Vir: Kauppi & Kauppi.

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

Papa Juliett Aviation Art pooseblja pustolovščino letenja, pristno zgodbo podjetja, predanost letalstvu, poklon fascinantni letalski zgodovini, povezanost v unikatnem oblikovanju, ekološko osveščenost. S ponovno uporabo letalskih kosov znamka prispeva k zmanjševanju odpadkov, obenem pa tvori lastnost trajnostnega luksuza.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja