GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Aktualno, Prispevki

📅 06.05.2024

Kocke, s katerimi se otroci že zelo zgodaj igrajo, so pogost navdih v svetu znamčenja. Znamko Kloss so  oblikovali pri Kauppi & Kauppi za TreCe, vodilnega nordijskega dobavitelja pohištva, in predstalja oblikovalsko dovršene kose pohištva za shranjevanje in recikliranje odpadkov.

Poslanstvo dobavitelja

TreCe si je status uglednega podjetja z več kot petdesetletnimi izkušnjami pridobilo z nenehnim razvojem. Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Vir: Kauppi & Kauppi.

Koncept Kloss

Vizualna zasnova temelji na podobi sestavljivih kock, sam oblikovalski koncept pa vključuje jeklene modele z različnimi lastnostmi. Vsak modul se lahko uporablja posamično ali v kombinaciji. Pripravljen je za pozicioniranje na nastavljivih nogah ali na kolesih, zapira pa se z vrsto različnih pokrovov, lahko pa ima tudi sistem odprte strehe. Vsaka enota KLOSS ima integrirano držalo za vrečke in jo je mogoče dodatno dopolniti z ločeno notranjo posodo, ki preprečuje puščanje, obenem pa prispeva k zmanjševanju uporabe vrečk. Vse module, ki so med seboj povezani in drug na drugega pritrjeni, je mogoče enostavno razstaviti ter kadarkoli ponovno združitivt – tudi v popolnoma nove formacije in ali barvne kombinacije.

Vir: Kauppi & Kauppi.

KLOSS se (vizualno) zlahka zlije s prostorom ali ga celo estetsko izpopolni, v odvisnosti od izbire barve in dodatkov posameznih kosov. Modularnost sistema je dobrodošla in priročna tudi v pogledu zmožnosti prilagajanja velikosti in potrebam posameznega prostora. Tudi skozi čas, ko se posamezni prostori obnavljajo, preurejajo, spreminjajo. Z modularno nastavljivostjo so tako možnosti prerazporeditve in vnovične uporabe več kot obvladljive ter neskončne – z novimi postavitvami si lahko uporabnik zmišljuje in postavlja posamezne kose v ravnih vrstah, ob steni, z nagibanjem notranjih kotov, oblikovanjem grozdov in samostoječih reciklažnih otokov, z objemanjem in zapolnjevanjem posameznih stebrov … če mora biti rešitev za odpadke mobilna, se lahko na enote Kloss preprosto namestijo kolesa.

Posamezni kosi pohištva Kloss imajo tako premišljen namen, ki upošteva potrebe sodobnega uporabnika po (vedno bolj) funkcionalnem, prilagodljivem in modularnem pohištvu.

Trajnost in materiali

Pri znamki Kloss gre za krožni izdelek, saj je posamezne module možno razstaviti, zamenjati ali osvežiti, popraviti, obnoviti in celo reciklirati.

Vir: Kauppi & Kauppi.

Materiali, iz katerih so izdelani ti modularni sistemi za odpadke, so trajnostni in okolju prijazni. Posamezni moduli so izdelani iz 20 % recikliranega jekla z dolgo vzdržljivostjo. Jekleno ohišje je izdelano iz delov, ki so med seboj povezani na klik in so snemljivi za obnovo. Posode in podstavki so izdelani iz 100 % reciklirane ABS plastike (akrilonitril butadien stiren plastični materiali zagotavljajo tudi dobro termično stabilnost). Gumijasti dovodi so izdelani iz črne ECO EPDM gume na biološki osnovi. Posamezni kos ima nosljivost 62  do 68 litrov odpadkov.

Svojevrstna karakterizacija prostora z znamko Kloss je tako več kot zagotovljena.

Vir: Kauppi & Kauppi.

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.