PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

KLOSS-by-TreCe-2023-Design-Kauppi&Kauppi-

Kocke, s katerimi se otroci že zelo zgodaj igrajo, so pogost navdih v svetu znamčenja. Znamko Kloss so  oblikovali pri Kauppi & Kauppi za TreCe, vodilnega nordijskega dobavitelja pohištva, in predstalja oblikovalsko dovršene kose pohištva za shranjevanje in recikliranje odpadkov.

Poslanstvo dobavitelja

TreCe si je status uglednega podjetja z več kot petdesetletnimi izkušnjami pridobilo z nenehnim razvojem. Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Vir: Kauppi & Kauppi.

Koncept Kloss

Vizualna zasnova temelji na podobi sestavljivih kock, sam oblikovalski koncept pa vključuje jeklene modele z različnimi lastnostmi. Vsak modul se lahko uporablja posamično ali v kombinaciji. Pripravljen je za pozicioniranje na nastavljivih nogah ali na kolesih, zapira pa se z vrsto različnih pokrovov, lahko pa ima tudi sistem odprte strehe. Vsaka enota KLOSS ima integrirano držalo za vrečke in jo je mogoče dodatno dopolniti z ločeno notranjo posodo, ki preprečuje puščanje, obenem pa prispeva k zmanjševanju uporabe vrečk. Vse module, ki so med seboj povezani in drug na drugega pritrjeni, je mogoče enostavno razstaviti ter kadarkoli ponovno združitivt – tudi v popolnoma nove formacije in ali barvne kombinacije.

Vir: Kauppi & Kauppi.

KLOSS se (vizualno) zlahka zlije s prostorom ali ga celo estetsko izpopolni, v odvisnosti od izbire barve in dodatkov posameznih kosov. Modularnost sistema je dobrodošla in priročna tudi v pogledu zmožnosti prilagajanja velikosti in potrebam posameznega prostora. Tudi skozi čas, ko se posamezni prostori obnavljajo, preurejajo, spreminjajo. Z modularno nastavljivostjo so tako možnosti prerazporeditve in vnovične uporabe več kot obvladljive ter neskončne – z novimi postavitvami si lahko uporabnik zmišljuje in postavlja posamezne kose v ravnih vrstah, ob steni, z nagibanjem notranjih kotov, oblikovanjem grozdov in samostoječih reciklažnih otokov, z objemanjem in zapolnjevanjem posameznih stebrov … če mora biti rešitev za odpadke mobilna, se lahko na enote Kloss preprosto namestijo kolesa.

Posamezni kosi pohištva Kloss imajo tako premišljen namen, ki upošteva potrebe sodobnega uporabnika po (vedno bolj) funkcionalnem, prilagodljivem in modularnem pohištvu.

Trajnost in materiali

Pri znamki Kloss gre za krožni izdelek, saj je posamezne module možno razstaviti, zamenjati ali osvežiti, popraviti, obnoviti in celo reciklirati.

Vir: Kauppi & Kauppi.

Materiali, iz katerih so izdelani ti modularni sistemi za odpadke, so trajnostni in okolju prijazni. Posamezni moduli so izdelani iz 20 % recikliranega jekla z dolgo vzdržljivostjo. Jekleno ohišje je izdelano iz delov, ki so med seboj povezani na klik in so snemljivi za obnovo. Posode in podstavki so izdelani iz 100 % reciklirane ABS plastike (akrilonitril butadien stiren plastični materiali zagotavljajo tudi dobro termično stabilnost). Gumijasti dovodi so izdelani iz črne ECO EPDM gume na biološki osnovi. Posamezni kos ima nosljivost 62  do 68 litrov odpadkov.

Svojevrstna karakterizacija prostora z znamko Kloss je tako več kot zagotovljena.

Vir: Kauppi & Kauppi.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.