Mercator je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Ker s kontinuiranim razvojem še vedno ostaja najboljši sosed, ki nas po novem vabi v vsebinsko bogato in vrhunsko dodelano M sosesko.
📅 15.08.2021

Mercator se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Mercator je tako rekoč sinonim za trgovino tako v Sloveniji kot tudi širše v regiji. Ne le zato, ker je ena največjih gospodarskih skupin na tem območju, ampak tudi zaradi široke mreže več kot 1.000 trgovin na štirih trgih regije. Mercator je s svojo 74-letno tradicijo eden najstarejših trgovcev pri nas in hkrati med vodilnimi po uvajanju novosti ter storitev, ki jih ponuja.

Mercator je posebej ponosen na bazo svojih zvestih kupcev, ki je v sedanjem času posebej dragocena prednost. Mercatorjevo kartico zvestobe Pika ima več kot 700.000 aktivnih uporabnikov, Mercatorjeve kartice zvestobe na vseh trgih regije pa kar 1,7 milijona uporabnikov.

Stremi k najširši ponudbi lokalnih, nacionalnih in regionalnih blagovnih znamk, kar posebej dokazuje projekt Moje znamke, ki je v dolgoročna strateška platforma za skupen razvoj v regiji. Omogoča skupne marketinške aktivnosti, najširšo ponudbo lokalnih blagovnih znamk in razvoj posebne ponudbe za kupca. Tudi kampanji “Radi imamo domače” in “Okusi moga kraja” potrjujeta Mercatorjevo vlogo lokalnega trgovca.

V zadnjih letih je Mercator razvil številne koncepte, od trgovin (Organic in Minute), kampanj (“Ste, kar jeste”, “Dobro sem”), televizijske oddaje (Mali šef Slovenije) vse do nove video vsebinske platforme (msoseska.tv).

Bravo Mercator za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja