Mercator je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Ker s kontinuiranim razvojem še vedno ostaja najboljši sosed, ki nas po novem vabi v vsebinsko bogato in vrhunsko dodelano M sosesko.
📅 15.08.2021

Mercator se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Mercator je tako rekoč sinonim za trgovino tako v Sloveniji kot tudi širše v regiji. Ne le zato, ker je ena največjih gospodarskih skupin na tem območju, ampak tudi zaradi široke mreže več kot 1.000 trgovin na štirih trgih regije. Mercator je s svojo 74-letno tradicijo eden najstarejših trgovcev pri nas in hkrati med vodilnimi po uvajanju novosti ter storitev, ki jih ponuja.

Mercator je posebej ponosen na bazo svojih zvestih kupcev, ki je v sedanjem času posebej dragocena prednost. Mercatorjevo kartico zvestobe Pika ima več kot 700.000 aktivnih uporabnikov, Mercatorjeve kartice zvestobe na vseh trgih regije pa kar 1,7 milijona uporabnikov.

Stremi k najširši ponudbi lokalnih, nacionalnih in regionalnih blagovnih znamk, kar posebej dokazuje projekt Moje znamke, ki je v dolgoročna strateška platforma za skupen razvoj v regiji. Omogoča skupne marketinške aktivnosti, najširšo ponudbo lokalnih blagovnih znamk in razvoj posebne ponudbe za kupca. Tudi kampanji “Radi imamo domače” in “Okusi moga kraja” potrjujeta Mercatorjevo vlogo lokalnega trgovca.

V zadnjih letih je Mercator razvil številne koncepte, od trgovin (Organic in Minute), kampanj (“Ste, kar jeste”, “Dobro sem”), televizijske oddaje (Mali šef Slovenije) vse do nove video vsebinske platforme (msoseska.tv).

Bravo Mercator za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja