📅 11.04.2024

Samo najboljše je dovolj dobro

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je navdahniti otroke, da raziskujejo in izzivajo svoj svoj ustvarjalni in miselni potencial. Izdelki LEGO® so se skozi desetletja razvijali in nadgrajevali, vendar temelj še vedno ostaja in je: ena in edina tradicionalna LEGO® kocka.

Vir: lego.com.

Izdelek

LEGO® kocke so zasnovane tako, da navdihujejo in spodbujajo otroško zabavo, ustvarjalnost, obenem je to zelo privlačna in zahtevna igra, ki terja tudi potrpežljivost, iznajdljivost in strukturirano reševanje problemov. Hkrati pa v pozitivnem smislu odpira tudi radovednost in domišljijo, spretnosti in fizično-motorične sposobnosti, zato se sestavljanje z LEGO® kockami pogosto označuje kot »učenje skozi igro«. Po nekaterih starejših podatkih otroci preživijo in se igrajo z LEGO® kockami pet milijard ur na leto . Ob pisanju teh vrstic se sprašujem, kakšne so aktualne statistike ter, ali je selitev otrok pred zaslone ta trend kaj obrnila. Sicer pa, ob prehodu v novo tisočletje je bila znamka LEGO® hvaljena kot »igrača stoletja«.  

Izdelki LEGO® so razviti in združeni tako, da so nakatere zbirke na voljo za vse, brez starostne omejitve, druge pa so premišljeno zasnovane po zahtevnosti, glede na starost otroka in predvidenih stopenj njegovega razvoja. Na koncu dneva, kar je glavno bistvo, LEGO® kocke so namenjene prav vsem navdušenecem: od malčkov, šolarjev in najstnikov do mladih in mladih po srcu. Za predšolske in najmlajše otroke so razvili različico DUPLO, da se spoznajo in rokujejejo s prvimi izkušnjami razvijanja motoričnih sposobnosti.

Tematske zbirke snuje in poimenuje bodisi LEGO® sam ali pa vpelje tudi tiste, ki so plod sodelovanja s partnerskimi podjetji in/ali zgodbami znamk. Znani so recimo licenčni izdelki iz sveta priljubljenih filmov, risank, knjig (npr. Star Wars, Harry Potter). Nekatere kolekcije omogočajo celo izdelavo pravih robotov (npr. Lego Mindstorms Nxt«) in modnih dodatkov (npr. priljubljene zapestnice). Spletna stran pa se nenehno nadgrajuje in omogoča vrsto virtualnih modelov, sprehodov in simulacij.

Promocija in vrednote

Za skupino LEGO je pomembno, da ima vseskozi tesen stik s svojimi potrošniki. V ta namen se podjetje angažira v številne pobude za krepitev vezi med LEGO® navdušenci in (sodobno) družbo. V različnih koncih sveta tako celo potekajo LEGO® tekmovanja in turnirji, najbolj strastni navdušenci pa so zapriseženi člani oz. predani verniki LEGO® kluba. Znamka deluje kot garancija kakovosti in izvirnosti. LEGO® kocke so steber otroške vedoželjnosti, ustvarjalnosti in domiselnosti. Skozi igro spodbujajo razmišljanje in učenje. Širok nabor izdelkov LEGO Group temelji na isti osnovni filozofiji, tj. učenje in razvijanje – skozi igro.

Vir: lego.com.

Znamka LEGO se odziva tudi na aktualno stanje okolja in družbenih razlik

Zastavlja si ambicijo izdelovati LEGO® kocke iz bolj trajnostnih virov, brez kompromisov, ko gre za kakovost ali varnost. To je sicer drzna ambicija, saj morajo razvijati trajnostne materiale, ki so varni in dovolj močni, da se prenašajo iz generacije v generacijo, a verjamejo, da so na dobri poti. Tako so leta 2018 pričeli izdelovati elemente iz bio-polietilena (bio-PE) – mehke, trpežne in prožne plastike, pridobljene iz brazilskega sladkornega trsa. Odprti so tudi za pridobivanje surovin skozi reciklažo plastičnih odpadkov, ki jo redno testirajo, preden se odločijo, ali jo bodo uporabili. V teh prizadevanjih je pohvalno, da uspejo priznati tudi svoje poraze in padce. Leta 2021 so bili najprej navdušeni, da jim je uspel vznemirljiv preboj pri stvaritvi protipa kocke iz plastičnih steklenic PET. Vendar po dveh letih nenehnega razvoja ni zagotovil skupnega zmanjšanja ogljika, potrebnega za uresničitev zastavljenih ambicij. Če se dodalnemo družbenih vrednot, LEGO® se pogumno in zgledno do njih opredeljuje. Kot primer velja omeniti sodelovanje z nagrajeno igralko in producentko, Samiro Wiley, ki je med  letošnjim Pride shodom proslavila moč kreativnega samoizražanja v skupnosti LGBTQIA+. V tesnem sodelovanju z LEGO® certificiranimi profesionalnimi gradbeniki je soustvarila epski avtoportret iz 41.000 kock, ki izkazuje njeno osebnost na igriv in ustvarjalen način.

Vir: lego.com.

Zanimivosti

· Ime “LEGO” je okrajšava za dve danski besedi, “leg godt”, kar pomeni “igraj dobro”, v latinščini pa tudi nosi pomen »dam skupaj«.

· Če ste sestavili 40.000.000.000 LEGO® kock, pomeni, da ste dosegli luno.

· V stavbi LEGOLAND Windsor, ki so ga odprli davnega leta 1996, so uporabili skoraj 55 milijonov LEGO® kock.

· Vse LEGO kocke so v celoti združljive, ne glede na to, kdaj so so bile izdelane, v kateri tovarni ali, iz katere zbirke so.

Ostali prispevki

TRENDI: AI v industriji ur

TRENDI: AI v industriji ur

EveryWatch je nova in edina globalna spletna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, namenjena tako profesionalcem v urarski industriji kot vsem običajnim uporabnikom, kupcem in ljubiteljem ur. Ponuja celovit pregled…

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja