TRENDI V ZNAMČENJU: puhasto roza, razvlečene črke in mikro animacije

Aktualno, Prispevki

📅 15.07.2024

Svet znamčenja in marketinga vsako leto postreže s smernicami, ki naj bi narekovale tok trendov. Črpajo predvsem v prevladujočih okusih v aktualni modi, notranji opremi in popularni kulturi. Nekatere smernice so ponavljajoče mantre in zapovedi zadnjih nekaj let, kot npr. prijaznost okolju, personalizirane uporabniške izkušnje, ročne ilustracije, minimalistične linije, monokromatične barve … Izpostavimo pa lahko še nekaj drugih ključnih, nekoliko drugačnih prebliskov v smernicah za letošnje leto.

Zvočno znamčenje (sonic branding). Zvok nas spremlja vsepovsod. Vse več znamk se odloča za oz. se vključujejo v podkaste, ki, tako se zdi, vse bolj nadomeščajo ali izpodrivajo dovršenost logotipov in edinstvenost ustvarjenih besednih zvez. A ne gre zgolj za podkaste. V ospredju so zvočne recepture, ki zagotavljajo globlje povezave z občinstvom. Namesto vsakokrat novih invencij zvočnih elementov, se kot bolj učinkoviti priporočajo tisti elementi, ki znamko avtomatsko prikličejo. Da je tak priklic zagotovljen, se spodbuja uporabo repeticije, v začetnih ali odjavnih špicah radijskih spotov, ki funkcionirajo kot večne, zimzelene klasike.

Pisno znamčenje. Oblikovalci v letošnjem letu izbirajo krepke in popačene pisave, z večjimi razmiki med črkami, ki ustvarjajo izvirne zapise. V bistvu so takšni posegi v svet črk minimalni, a ravno v tem je trik: minimalne spremembe, ki ustvarjajo večji končni učinek, kot npr. podolgovate in raztegnjene črke, ročno narisane poteze ipd. Prav tako se črke ponekod dobrodošlo zamenjujejo z ikonami ali predmeti. Skozi vse to naj bi znamke vdahnile videz zabavnosti, spogledljivosti.

Vir: Freepik.com.

Mikroanimacije so naslednji zanimiv pristop. Vnašanje malih, premikajočih se elementov med posameznimi gifi, igrivo poskakovanje po paralaksah in podobni animirani momenti ustvarjajo vtis znamkine živosti, ki je še kako ključen v digitalnem svetu. Po nekaterih raziskavah naj bi tovrstni, minimalistični animirani vložki zagotavljali večje klike. Animacija je zahtevno orodje, ki ga kot takega ne gre podcenjevati. Mikroanimacije pa so še posebej svojevrstna obrt, zato bi morala biti video strategija vselej obravnavana kot premišljena veja in veščina v celotnem segmentu oblikovanja.

Dotaknimo se še barve, ki je proglašena za barvo leta. Peach Fuzz. Puhasto roza. Nežno breskvina. Pantone jo je umestil in opredelil kot: PANTONE 13-1023. Tako proglašena barva naj bi signalizirala naše želje, vizijo po negovanju samih sebe, ob bogatenju uma, duše in telesa, naše večno hrepenenje po bližini in povezanosti, sočutje ter mladostno brezčasnost. Motorola telefoni, Cariuma superge ter Ultrafabics tkanine so primeri znamk, ki so letos ugriznile v uradno razglašeno barvo leta.

Vir: Freepik.com.

Last but Not least. Nepopolno trženje. Nepopolna promocija. Odprava popolnih in fotošopiranih vizualij so, nenazadnje, priporočeni trend. Ljudje, potrošniki, uporabniki, kupci, obiskovalci s(m)o utrujeni od popolnega in urejenega blišča, kot se vztrajno zarisuje in prikazuje. Po nekaterih raziskavah so namreč potrošniki prepričani, da znamkam primanjkuje avtentičnosti prav zaradi tovrstne pretirane dovršenosti in popolnosti. Preveč urejeni studijski posnetki in videi ubijajo.

Ostali prispevki

MESSVJU: Petra Parovel

MESSVJU: Petra Parovel

Petra Parovel je gonilna sila blagovne znamke SWY (»starts with you«). Je mama, žena, direktorica, diplomirana kineziologinja in certificirana prehranska svetovalka, z močno željo po uspehu in pogumnim srcem. Njena strast do športa in fitnesa jo je pripeljala do tega, da je postala osebna trenerka in sčasoma podjetnica. Ustanovila je znamko SWY, kjer se moda sreča z zdravim življenjskim slogom in kjer postanete del podporne skupnosti, ki ceni vaše dobro- bitje.

AGENCIJA o28 PRAZNUJE 5 LET DELOVANJA

AGENCIJA o28 PRAZNUJE 5 LET DELOVANJA

Agencija o28, komunikacijska skupina, te dni praznuje peto obletnico delovanja. Gre za pet let aktivnega in celovitega reševanja velikih in majhnih komunikacijskih izzivov, pravita lastnici Alenka Vidic Praprotnik, ki je novembra 2019 postavila temelje agencije, ter Tina Cipot, ki se je agenciji priključila pred skoraj letom dni.

LOKALNE NOVICE: Websi prvaki 2024, Kaaita: copati iz recikliranega filca in odpadnih plastenk, Hisense – učinkovito in okolju prijazno pranje perila, Press Clipping – medijske sledi za boljše in premišljene nastope, TikTok for Business Masterclass, Merkur zavarovalnica – z gamifikacijo do leadov

LOKALNE NOVICE: Websi prvaki 2024, Kaaita: copati iz recikliranega filca in odpadnih plastenk, Hisense – učinkovito in okolju prijazno pranje perila, Press Clipping – medijske sledi za boljše in premišljene nastope, TikTok for Business Masterclass, Merkur zavarovalnica – z gamifikacijo do leadov

Letošnji festival za slovenske digitalne presežke, Websi, je vnovič gostil septembra v Festivalni dvorani v Ljubljani, sam program pa je postregel z novimi zgodbami o aktualnih digitalnih trendih in digitalnih uporabniških izkušnjah, s poudarkom na primerih in analizah aktualnih orodij in rešitev umetne intelligence…

INES MARKOVČIČ: RESNIČNA MOČ ZNAMKE JE V NASMEŠKU UPORABNIKA

INES MARKOVČIČ: RESNIČNA MOČ ZNAMKE JE V NASMEŠKU UPORABNIKA

Dobro znamčenje je tek na dolge proge. Ne glede na vzpone in padce (v klasičnem ekonomskem smislu), pa močne znamke ostanejo. Po čem lahko to vidimo, vemo, izmerimo? Preprosto. V nasmešku zadovoljnega uporabnika. Končni uporabnik je vselej zrcalo znamkinega vtisa in odlično izhodišče, kako naprej.

BOŠKO PRAŠTALO: MOČ ZNAMKE USTVARJA VEZ

BOŠKO PRAŠTALO: MOČ ZNAMKE USTVARJA VEZ

Moč znamke ustvarja vez med tem, kdo smo, in tem, kdo bi radi postali. V tej vezi se skriva skrivnostni magnet, ki pritegne ljudi, da ostanejo, kupujejo, zaupajo – in predvsem verjamejo.

SUPERBRANDS SLOVENIJA – GALA DOGODEK 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA – GALA DOGODEK 2024

Tudi letos je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal Superbrands Slovenija 2024 gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 26 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov (letna raziskava Ipsos) in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.