PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

GLOBALNI NAVDIH: HEYDUDE. Vsestranski.  

SS24_HEYDUDE_M_40702-0FF_0029

HEYDUDE, ki v ZDA velja za eno najbolj priljubljenih in najbolj zaželenih znamk čevljev, je prišla tudi v Slovenijo. Maja so jo predstavili v ljubljanskem BTCju, sama znamkina filozofija pa je že omrežila prve navdušene uporabnike in kupce.

Koncept

Znamko odlikujejo udobnost, estetika in vsestrankost. Na trgu obstaja že skoraj dve desetletji, točneje od leta 2008, ko sta jo v italijanski Toskani ustanovila strokovnjaka za obutev, Alessandro Rosano in Dario Kaute. Prva ikonična modela, ‘Wendy’ in ‘Wally‘, obstajata še danes in veljata za znamkino klasiko. HEYDUDE obuvala postavljajo v ospredje preizkušeno udobje (navdušeno preverjeno in preizkušeno), mehkost in lahkotnost, s pridihom mokasinskega sloga, da se jih obenem lahko nosi v različnih okoljih – od prostočasno aktivnih do resnejših, poslovnih. Znamka je celo bila v goodie bagih na letošnjih oskarjih s simpatičnim sporočilom: »nas lahko vsaj obuješ, kipec pa samo prah nabira«, s čimer je dokazala, da tudi samo promocijo gradi premišljeno, pristno in igrivo.

Vir: HEYDUDE Slovenija.  

Zgodba znamke

Misija znamke temelji na filozofiji, da so obuvala mehka, resnično lahka in udobna, ki jih je lahko kombinirati – s čim manj razmišljanja, kaj imaš lahko na nogah (glede na trenutek in okoliščine, v katerih si) in z več razmišljanja, da preprosto uživaš (v trenutku in okoliščinah, v katerih si).  Tudi sama ustanovitelja znamke sta si že na samem začetku zadala cilj ustvarjati čevlje, ki brez težav združujejo udobje, stil in vsestranskost.

Vir: HEYDUDE Slovenija.  

Kot je na predstavitvi povedal Marjan Kočila, direktor podjetja Intersocks, ki je uvoznik za blagovno znamko HEYDUDE na 14 evropskih trgih – tudi v Sloveniji, je filozofija priljubljene znamke obutve to, da ti omogoča, da se »lažje prepustiš trenutku, v katerem si – pa naj bo to piknik na domačem vrtu, pivo po pohodu na najljubši hrib ali pa samo sproščeno druženje s prijatelji«. Ne preseneča, da je znamka pogosta izbira tudi za slogovno različne turistične poti in pohajkovanja.

Vir: HEYDUDE Slovenija.  

Izdelki znamke

Po navdušenju nad prvima dvema ikonama z imenoma ‘Wendy’ in ‘Wally’ je znamka razširila preizkušeno udobje, zračnost in lahkotnost na številne nove stilske modele čevljev, kot so superge, škornji in sandali, razvili pa so tudi otroško kolekcijo. Letošnja spomladanska kolekcija ponuja širok izbor barv (tudi s potiski in vezenji) in materialov (jersey, mrežasta tkanina, platno, pluta). Nekateri ženski modeli imajo tudi zaželeno platformo. Vsem je skupno to, da so izjemno lahki in udobni ter imajo prilagodljive in elastične vezalke.  Novost pri prihajajoči jesenski kolekciji bodo škornji z vodoodbojnimi materiali.

Vir: HEYDUDE Slovenija.  

Ciljna skupina in ugled znamke

HEYDUDE je namenjena mladim in mladim po srcu, »youngsterjem, ki bluzijo po svetu«. Spogleduje se tako z modo kot z udobjem. Glede na raziskave »je v ZDA sedma najbolj priljubljena znamka obutve med najstniki, skupno zadovoljstvo kupcev je 9,1 od 10, verjetnost ponovnega nakupa je kar 94 %, povprečno pa ima kupec Heddude kar štiri pare čevljev te znamke, kar je dvakrat več od konkurence,« je poudaril Kočila.

Jedro znamke ves čas ohranja konsistenco že od uvedbe prvih ikoničnih modelov in skozi čas potrjuje, da je ubral pravo pot ter dregnil v nišo, ki še ni bila pokrita in ki z leti prepričljivo narašča. Pomenljiv je že podatek, da je podjetje leta 2018 poslovalo z 20 milijoni dolarjev, že v treh letih pozneje pa s 500 milijoni dolarjev. Poslovni interes je v tem prepoznalo ameriško podjetje Crocs, ki je leta 2022 znamko HEYDUDE kupilo, obenem pa dodatno nadgradilo lastno filozofijo obuval, ki sicer sloni na udobnosti na temeljih prepoznanih prednosti in posebnosti.

V Evropi je znamka odličo prisotna na Apeninskem in Pirenejskem polotoku, zlati v Italiji in Španiji je dobro poznana in prodajana že več let. Minulo leto pa se je distribucija še aktivneje razširila na celotni svet, odpirajo se tudi prve t. i. monobrand trgovine. Seveda si želijo osvojiti in nagovoriti tudi uporabnike Balkanskega polotoka. Intersocks bo kot podjetje v distribuciji za ta del regije skrbel za 13 držav.

Vir: HEYDUDE Slovenija.  

HEYDUDE je z velikim veseljem otvoril prodajo obuval v Sloveniji, in sicer v prodajalni Intersport, ki je tudi prijazno gostil dogodek ob predstavitvi znamke. Zakaj so izbrali Intersport? Ker je »impresivna zgodba, s katero sodelujejo že od samega začetka« (o. a.; prodaja športnih nogavic). Izviren, programsko, kreativno in izkustveno dovršen dogodek je potekal v partnerstvu z Internavti, NC3 in Vesne Hočevar Sraka.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.