Balkan Campers zgodba je zaživela pred dobrim desetletjem, ko se je rodila ideja o »roadtripanju« po Balkanu z »old school« kombiji, kot smo jih poznali v bivši državi Jugoslaviji. Popotniki po srcu so se združili in ustvarili točno takšno in naravnost pravo zgodbo – s ponudbo različnih modelov starih in predelanih kombijev.
Zametek znamke
Ideja o razvoju podjetja in blagovne znamke Balkan Campers se je rodila leta 2013 v Avstraliji. Ustanovitelj je dobil idejo pri podjetju Wicked Campers, preko katerega je najel kombi ter z njim v nadaljevanju raziskoval in prepotoval Avstralijo v letu dni. Koncept avstralskega podjetja se mu je zdel naravnost izviren: stari in popisani kombiji, znamk Mitshubishi ali Toyota, ki jih je bilo moč najeti. V Sloveniji in državah bivše Jugoslavije takega retro koncepta še ni bilo, zato se je le-ta zdel zelo potencialen. Kmalu je nakupil prve starejše generacije Volkswagnovih kombijev in vsem so podelili svoja unikatna jugo imena, povezana s Slovenijo ali drugimi državami iz Balkana. Takole te pozdravljajo že na sami spletni strani: Hello, I`m JagaBaga! Hello, I`m Valter!, Hello, I`m Alma!, Hello, I`m Jare!, Hello, I`m Vanč!, Hello, I`m Plavi!, Hello, I`m Vučko!, Hello, I`m Boka! … saj ne veš, v katerega bi se podal najprej, ker je vsak posrečen in unikaten. Pod vsakim nagovorom kombija je še kratek zgodovinski opis z zgodbo, po katerem je dobil ime.
Zahvaljujoč neverjetnim popotnikom iz vsega sveta je lahko majhna in zagnana ekipa pri Balkan Campers pustila vsakdanja dela in zaživela srečno, pravo ter igrivo življenje.
Znamkina zgodba
Vozila Balkan Campers so opremljena s posteljami, kuhinjo, kamping opremo in ostalim. Najstarejše vozilo ima 43 let, najmlajše pa 16. Večinoma se oddajajo avanturistom iz tujine, ki pridejo raziskovati čudesa Balkana, mlajšim popotnikom in parom. Popotniki lahko kombije enostavno rezervirajo preko spletne strani, ki je glavni prodajni kanal podjetja. Prevzamejo jih lahko na različnih lokacijah v Sloveniji, na Hrvaškem, v Italiji in Avstriji. Na spletni strani so na zemljevidu tudi označene točke prevzema in vračanja najetih vozil. Zraven pa so umeščeni še ostali priročni napotki, na primer katere države lahko obiščeš s tako najetimi kombiji, možnosti najema koles, asistenca na poti, opisi poti in skritih kotičkov ter namigov za izlete, na katere se lahko z najetimi vozili podaš …
Zgodbe popotovanj s kombiji so vedno zanimive in nepozabne. Primerne so za avanturistične turiste, ki radi raziskujejo lepote narave z možnostmi postankov. Najem kombijev je tudi izvrstna odločitev za obisk kakšnih glasbenih festivalov ali najmanjših zakotnih vasic.
Prednosti znamke
Balkan Campers je izviren retro koncept, ki ohranja kulturno dediščino. Je strasten v prizadevanjih, da se ohranja planet srečen in nedotaknjen. Spodbuja popotnike, da ga ohranjajo čistega in nedotaknjenega. Rad išče in raziskuje kraje z dušo in nedotaknjeno naravo, a žal tovrstni kraji vse bolj izginjajo. V svojem nagovoru popotnikom izreka vrednote solidarnosti, enotnosti in bratstva, ki so nekoč združevale ljudi v Jugoslaviji. Popotnike s temi nagovori spodbuja, da mu obenem tudi pomagajo podpirati projekte, ki slonijo na takšnih vodilih. Tako so doslej že organizirali kar nekaj popotovanj z dobrim namenom in ekološko noto, recimo: vožnja z izbranimi vozili in odkrivanje divjih rek Balkana (donacije iz naslova najema se potem namenijo k ohranjanju rek v tem prostoru). V sledenju tako opredeljenim vrednotam se torej Balkan Campers zgledno pozicionira ob konceptualno sorodnih dogodkih, poslanstvih in aktivnostih.
Promocije, aktivnosti
Letos tudi mineva točno 40 let, odkar je Jugoslavija kot prva od katerih koli slovanskih držav gostila zimske olimpijske igre. 15. marca so se zato v Gali Hali poslovili v velikem »Vučko is back« stilu. Obleklo se je v outfite jugo scene, srce in glave pa so se preselile v disko klube Sarajeva, v čas, ko je takratna Jugoslavija proslavljala srebrno medaljo smučarja Jureta Franka. Za plesno glasbo v duhu jugo new wave-a, funka in hip hopa sta poskrbela DJ BaYoin Jizah a.k.a. Funkenstein, medtem ko je Balkan Campers poskrbel za odlično vikend roadtrip nagrado z legendarnim VW Golfom 1 z imenom Vučko. Za hrano pa je poskrbel en in edini Burek Olimpija. Takšne zgodbe potrjujejo, kako se znajo znamke kot podporniki, sponzorji pravilno umestiti v dogodke, ki se vsebinsko stapljajo z njihovo izvorno vsebino, misijo in, nenazadnje, tudi s ciljno skupino, ki razmišlja podobno.
0 komentarjev