LOKALNI NAVDIH: Balkan Campers. Ljubezen in mir!

Aktualno, Prispevki

📅 17.07.2024

Balkan Campers zgodba je zaživela pred dobrim desetletjem, ko se je rodila ideja o »roadtripanju« po Balkanu z »old school« kombiji, kot smo jih poznali v bivši državi Jugoslaviji. Popotniki po srcu so se združili in ustvarili točno takšno in naravnost pravo zgodbo – s ponudbo različnih modelov starih in predelanih kombijev.

Zametek znamke

Ideja o razvoju podjetja in blagovne znamke Balkan Campers se je rodila leta 2013 v Avstraliji. Ustanovitelj je dobil idejo pri podjetju Wicked Campers, preko katerega je najel kombi ter z njim v nadaljevanju raziskoval in prepotoval Avstralijo v letu dni. Koncept avstralskega podjetja se mu je zdel naravnost izviren: stari in popisani kombiji, znamk Mitshubishi ali Toyota, ki jih je bilo moč najeti. V Sloveniji in državah bivše Jugoslavije takega retro koncepta še ni bilo, zato se je le-ta zdel zelo potencialen. Kmalu je nakupil prve starejše generacije Volkswagnovih kombijev in vsem so podelili svoja unikatna jugo imena, povezana s Slovenijo ali drugimi državami iz Balkana. Takole te pozdravljajo že na sami spletni strani: Hello, I`m JagaBaga! Hello, I`m Valter!, Hello, I`m Alma!, Hello, I`m Jare!, Hello, I`m Vanč!, Hello, I`m Plavi!, Hello, I`m Vučko!, Hello, I`m Boka! … saj ne veš, v katerega bi se podal najprej, ker je vsak posrečen in unikaten. Pod vsakim nagovorom kombija je še kratek zgodovinski opis z zgodbo, po katerem je dobil ime.

Vir: balkancampers.com.

Zahvaljujoč neverjetnim popotnikom iz vsega sveta je lahko majhna in zagnana ekipa pri Balkan Campers pustila vsakdanja dela in zaživela srečno, pravo ter igrivo življenje.

Znamkina zgodba

Vozila Balkan Campers so opremljena s posteljami, kuhinjo, kamping opremo in ostalim. Najstarejše vozilo ima 43 let, najmlajše pa 16. Večinoma se oddajajo avanturistom iz tujine, ki pridejo raziskovati čudesa Balkana, mlajšim popotnikom in parom. Popotniki lahko kombije enostavno rezervirajo preko spletne strani, ki je glavni prodajni kanal podjetja. Prevzamejo jih lahko na različnih lokacijah v Sloveniji, na Hrvaškem, v Italiji in Avstriji. Na spletni strani so na zemljevidu tudi označene točke prevzema in vračanja najetih vozil. Zraven pa so umeščeni še ostali priročni napotki, na primer katere države lahko obiščeš s tako najetimi kombiji, možnosti najema koles, asistenca na poti, opisi poti in skritih kotičkov ter namigov za izlete, na katere se lahko z najetimi vozili podaš …

Vir: balkancampers.com.

Zgodbe popotovanj s kombiji so vedno zanimive in nepozabne. Primerne so za avanturistične turiste, ki radi raziskujejo lepote narave z možnostmi postankov. Najem kombijev je tudi izvrstna odločitev za obisk kakšnih glasbenih festivalov ali najmanjših zakotnih vasic.

Prednosti znamke

Balkan Campers je izviren retro koncept, ki ohranja kulturno dediščino. Je strasten v prizadevanjih, da se ohranja planet srečen in nedotaknjen. Spodbuja popotnike, da ga ohranjajo čistega in nedotaknjenega. Rad išče in raziskuje kraje z dušo in nedotaknjeno naravo, a žal tovrstni kraji vse bolj izginjajo. V svojem nagovoru popotnikom izreka vrednote solidarnosti, enotnosti in bratstva, ki so nekoč združevale ljudi v Jugoslaviji. Popotnike s temi nagovori spodbuja, da mu obenem tudi pomagajo podpirati projekte, ki slonijo na takšnih vodilih. Tako so doslej že organizirali kar nekaj popotovanj z dobrim namenom in ekološko noto, recimo: vožnja z izbranimi vozili in odkrivanje divjih rek Balkana (donacije iz naslova najema se potem namenijo k ohranjanju rek v tem prostoru). V sledenju tako opredeljenim vrednotam se torej Balkan Campers zgledno pozicionira ob konceptualno sorodnih dogodkih, poslanstvih in aktivnostih.

Vir: balkancampers.com.

Promocije, aktivnosti

Letos tudi mineva točno 40 let, odkar je Jugoslavija kot prva od katerih koli slovanskih držav gostila zimske olimpijske igre. 15. marca so se zato v Gali Hali poslovili v velikem »Vučko is back« stilu. Obleklo se je v outfite jugo scene, srce in glave pa so se preselile v disko klube Sarajeva, v čas, ko je takratna Jugoslavija proslavljala srebrno medaljo smučarja Jureta Franka. Za plesno glasbo v duhu jugo new wave-a, funka in hip hopa sta poskrbela DJ BaYoin Jizah a.k.a. Funkenstein, medtem ko je Balkan Campers poskrbel za odlično vikend roadtrip nagrado z legendarnim VW Golfom 1 z imenom Vučko. Za hrano pa je poskrbel en in edini Burek Olimpija. Takšne zgodbe potrjujejo, kako se znajo znamke kot podporniki, sponzorji pravilno umestiti v dogodke, ki se vsebinsko stapljajo z njihovo izvorno vsebino, misijo in, nenazadnje, tudi s ciljno skupino, ki razmišlja podobno.

Vir: balkancampers.com.

Ostali prispevki

MESSVJU: Petra Parovel

MESSVJU: Petra Parovel

Petra Parovel je gonilna sila blagovne znamke SWY (»starts with you«). Je mama, žena, direktorica, diplomirana kineziologinja in certificirana prehranska svetovalka, z močno željo po uspehu in pogumnim srcem. Njena strast do športa in fitnesa jo je pripeljala do tega, da je postala osebna trenerka in sčasoma podjetnica. Ustanovila je znamko SWY, kjer se moda sreča z zdravim življenjskim slogom in kjer postanete del podporne skupnosti, ki ceni vaše dobro- bitje.

AGENCIJA o28 PRAZNUJE 5 LET DELOVANJA

AGENCIJA o28 PRAZNUJE 5 LET DELOVANJA

Agencija o28, komunikacijska skupina, te dni praznuje peto obletnico delovanja. Gre za pet let aktivnega in celovitega reševanja velikih in majhnih komunikacijskih izzivov, pravita lastnici Alenka Vidic Praprotnik, ki je novembra 2019 postavila temelje agencije, ter Tina Cipot, ki se je agenciji priključila pred skoraj letom dni.

LOKALNE NOVICE: Websi prvaki 2024, Kaaita: copati iz recikliranega filca in odpadnih plastenk, Hisense – učinkovito in okolju prijazno pranje perila, Press Clipping – medijske sledi za boljše in premišljene nastope, TikTok for Business Masterclass, Merkur zavarovalnica – z gamifikacijo do leadov

LOKALNE NOVICE: Websi prvaki 2024, Kaaita: copati iz recikliranega filca in odpadnih plastenk, Hisense – učinkovito in okolju prijazno pranje perila, Press Clipping – medijske sledi za boljše in premišljene nastope, TikTok for Business Masterclass, Merkur zavarovalnica – z gamifikacijo do leadov

Letošnji festival za slovenske digitalne presežke, Websi, je vnovič gostil septembra v Festivalni dvorani v Ljubljani, sam program pa je postregel z novimi zgodbami o aktualnih digitalnih trendih in digitalnih uporabniških izkušnjah, s poudarkom na primerih in analizah aktualnih orodij in rešitev umetne intelligence…

INES MARKOVČIČ: RESNIČNA MOČ ZNAMKE JE V NASMEŠKU UPORABNIKA

INES MARKOVČIČ: RESNIČNA MOČ ZNAMKE JE V NASMEŠKU UPORABNIKA

Dobro znamčenje je tek na dolge proge. Ne glede na vzpone in padce (v klasičnem ekonomskem smislu), pa močne znamke ostanejo. Po čem lahko to vidimo, vemo, izmerimo? Preprosto. V nasmešku zadovoljnega uporabnika. Končni uporabnik je vselej zrcalo znamkinega vtisa in odlično izhodišče, kako naprej.

BOŠKO PRAŠTALO: MOČ ZNAMKE USTVARJA VEZ

BOŠKO PRAŠTALO: MOČ ZNAMKE USTVARJA VEZ

Moč znamke ustvarja vez med tem, kdo smo, in tem, kdo bi radi postali. V tej vezi se skriva skrivnostni magnet, ki pritegne ljudi, da ostanejo, kupujejo, zaupajo – in predvsem verjamejo.

SUPERBRANDS SLOVENIJA – GALA DOGODEK 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA – GALA DOGODEK 2024

Tudi letos je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal Superbrands Slovenija 2024 gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 26 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov (letna raziskava Ipsos) in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.