Aktualno: dogodek Super znamka Klub (podrobnosti)

PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

LOKALNI NAVDIH: Balkan Campers. Ljubezen in mir!

usefull-new

Balkan Campers zgodba je zaživela pred dobrim desetletjem, ko se je rodila ideja o »roadtripanju« po Balkanu z »old school« kombiji, kot smo jih poznali v bivši državi Jugoslaviji. Popotniki po srcu so se združili in ustvarili točno takšno in naravnost pravo zgodbo – s ponudbo različnih modelov starih in predelanih kombijev.

Zametek znamke

Ideja o razvoju podjetja in blagovne znamke Balkan Campers se je rodila leta 2013 v Avstraliji. Ustanovitelj je dobil idejo pri podjetju Wicked Campers, preko katerega je najel kombi ter z njim v nadaljevanju raziskoval in prepotoval Avstralijo v letu dni. Koncept avstralskega podjetja se mu je zdel naravnost izviren: stari in popisani kombiji, znamk Mitshubishi ali Toyota, ki jih je bilo moč najeti. V Sloveniji in državah bivše Jugoslavije takega retro koncepta še ni bilo, zato se je le-ta zdel zelo potencialen. Kmalu je nakupil prve starejše generacije Volkswagnovih kombijev in vsem so podelili svoja unikatna jugo imena, povezana s Slovenijo ali drugimi državami iz Balkana. Takole te pozdravljajo že na sami spletni strani: Hello, I`m JagaBaga! Hello, I`m Valter!, Hello, I`m Alma!, Hello, I`m Jare!, Hello, I`m Vanč!, Hello, I`m Plavi!, Hello, I`m Vučko!, Hello, I`m Boka! … saj ne veš, v katerega bi se podal najprej, ker je vsak posrečen in unikaten. Pod vsakim nagovorom kombija je še kratek zgodovinski opis z zgodbo, po katerem je dobil ime.

Vir: balkancampers.com.

Zahvaljujoč neverjetnim popotnikom iz vsega sveta je lahko majhna in zagnana ekipa pri Balkan Campers pustila vsakdanja dela in zaživela srečno, pravo ter igrivo življenje.

Znamkina zgodba

Vozila Balkan Campers so opremljena s posteljami, kuhinjo, kamping opremo in ostalim. Najstarejše vozilo ima 43 let, najmlajše pa 16. Večinoma se oddajajo avanturistom iz tujine, ki pridejo raziskovati čudesa Balkana, mlajšim popotnikom in parom. Popotniki lahko kombije enostavno rezervirajo preko spletne strani, ki je glavni prodajni kanal podjetja. Prevzamejo jih lahko na različnih lokacijah v Sloveniji, na Hrvaškem, v Italiji in Avstriji. Na spletni strani so na zemljevidu tudi označene točke prevzema in vračanja najetih vozil. Zraven pa so umeščeni še ostali priročni napotki, na primer katere države lahko obiščeš s tako najetimi kombiji, možnosti najema koles, asistenca na poti, opisi poti in skritih kotičkov ter namigov za izlete, na katere se lahko z najetimi vozili podaš …

Vir: balkancampers.com.

Zgodbe popotovanj s kombiji so vedno zanimive in nepozabne. Primerne so za avanturistične turiste, ki radi raziskujejo lepote narave z možnostmi postankov. Najem kombijev je tudi izvrstna odločitev za obisk kakšnih glasbenih festivalov ali najmanjših zakotnih vasic.

Prednosti znamke

Balkan Campers je izviren retro koncept, ki ohranja kulturno dediščino. Je strasten v prizadevanjih, da se ohranja planet srečen in nedotaknjen. Spodbuja popotnike, da ga ohranjajo čistega in nedotaknjenega. Rad išče in raziskuje kraje z dušo in nedotaknjeno naravo, a žal tovrstni kraji vse bolj izginjajo. V svojem nagovoru popotnikom izreka vrednote solidarnosti, enotnosti in bratstva, ki so nekoč združevale ljudi v Jugoslaviji. Popotnike s temi nagovori spodbuja, da mu obenem tudi pomagajo podpirati projekte, ki slonijo na takšnih vodilih. Tako so doslej že organizirali kar nekaj popotovanj z dobrim namenom in ekološko noto, recimo: vožnja z izbranimi vozili in odkrivanje divjih rek Balkana (donacije iz naslova najema se potem namenijo k ohranjanju rek v tem prostoru). V sledenju tako opredeljenim vrednotam se torej Balkan Campers zgledno pozicionira ob konceptualno sorodnih dogodkih, poslanstvih in aktivnostih.

Vir: balkancampers.com.

Promocije, aktivnosti

Letos tudi mineva točno 40 let, odkar je Jugoslavija kot prva od katerih koli slovanskih držav gostila zimske olimpijske igre. 15. marca so se zato v Gali Hali poslovili v velikem »Vučko is back« stilu. Obleklo se je v outfite jugo scene, srce in glave pa so se preselile v disko klube Sarajeva, v čas, ko je takratna Jugoslavija proslavljala srebrno medaljo smučarja Jureta Franka. Za plesno glasbo v duhu jugo new wave-a, funka in hip hopa sta poskrbela DJ BaYoin Jizah a.k.a. Funkenstein, medtem ko je Balkan Campers poskrbel za odlično vikend roadtrip nagrado z legendarnim VW Golfom 1 z imenom Vučko. Za hrano pa je poskrbel en in edini Burek Olimpija. Takšne zgodbe potrjujejo, kako se znajo znamke kot podporniki, sponzorji pravilno umestiti v dogodke, ki se vsebinsko stapljajo z njihovo izvorno vsebino, misijo in, nenazadnje, tudi s ciljno skupino, ki razmišlja podobno.

Vir: balkancampers.com.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2025: Prvi rezultati

Boško Praštalo, Superbrands Slovenija, je v sodelovanju z agencijo Ipsos že postregel s prvimi podatki nove raziskave, za leto 2025. Raziskava 2025 kaže na hitro rastočo konkurenčnost med znamkami in na večjo raznolikost preferenc potrošnikov, kar bomo podrobneje osvetljevali v prihodnjih mesecih. Na kratko opazimo prve ključne ugotovitve: Povečano število

Preberi »
Lokalne novice

ZAŽIVEL JE SUPER ZNAMKA KLUB!

Lina Vodopivec, vodja kluba; Boško Praštalo, ustanovitelj; Ines Markovčič, programski vodja in urednica PRVI SLOVENSKI KLUB ZA ZNAMČENJE  … več kot platforma … več kot klub. Je srce znamčenja! Gibanje za rast in razvoj znamčenja! 18. marca je v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekalo prvo srečanje in izobraževanje

Preberi »

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2024: Zmagovalna naslovnica

Na gala razglasitvi in podelitvi priznanj Superbrands so posamezni »superbrandi« slavili tudi s svojimi naslovnicami, ki krasijo podobe njihovih korporativnih personaliziranih knjig Superbrands Slovenija 2024. Organizatorji Supebrands Slovenija so h končnim izdelkom, kot vsako leto, vključili še strokovno žirijo, da je – kot dobro popotnico za kreativno delo še naprej

Preberi »
Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2024: Gala podelitev nagrad

Zadnji oktobrski petek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja znamkam, ki po mnenju slovenskih potrošnikov (letna raziskava Ipsos) in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk: Ariel, Barcaffe, Elan, Ford, Generali, Gilette, Gorenje, Heineken, Lenor, Leone, Lidl, Marles,

Preberi »
Profil znanega potrošnika

Jan Plestenjak

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.