Mercator je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Ker s kontinuiranim razvojem še vedno ostaja najboljši sosed, ki nas po novem vabi v vsebinsko bogato in vrhunsko dodelano M sosesko.
📅 15.08.2021

Mercator se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Mercator je tako rekoč sinonim za trgovino tako v Sloveniji kot tudi širše v regiji. Ne le zato, ker je ena največjih gospodarskih skupin na tem območju, ampak tudi zaradi široke mreže več kot 1.000 trgovin na štirih trgih regije. Mercator je s svojo 74-letno tradicijo eden najstarejših trgovcev pri nas in hkrati med vodilnimi po uvajanju novosti ter storitev, ki jih ponuja.

Mercator je posebej ponosen na bazo svojih zvestih kupcev, ki je v sedanjem času posebej dragocena prednost. Mercatorjevo kartico zvestobe Pika ima več kot 700.000 aktivnih uporabnikov, Mercatorjeve kartice zvestobe na vseh trgih regije pa kar 1,7 milijona uporabnikov.

Stremi k najširši ponudbi lokalnih, nacionalnih in regionalnih blagovnih znamk, kar posebej dokazuje projekt Moje znamke, ki je v dolgoročna strateška platforma za skupen razvoj v regiji. Omogoča skupne marketinške aktivnosti, najširšo ponudbo lokalnih blagovnih znamk in razvoj posebne ponudbe za kupca. Tudi kampanji “Radi imamo domače” in “Okusi moga kraja” potrjujeta Mercatorjevo vlogo lokalnega trgovca.

V zadnjih letih je Mercator razvil številne koncepte, od trgovin (Organic in Minute), kampanj (“Ste, kar jeste”, “Dobro sem”), televizijske oddaje (Mali šef Slovenije) vse do nove video vsebinske platforme (msoseska.tv).

Bravo Mercator za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

Ostali prispevki

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

Papa Juliett Aviation Art pooseblja pustolovščino letenja, pristno zgodbo podjetja, predanost letalstvu, poklon fascinantni letalski zgodovini, povezanost v unikatnem oblikovanju, ekološko osveščenost. S ponovno uporabo letalskih kosov znamka prispeva k zmanjševanju odpadkov, obenem pa tvori lastnost trajnostnega luksuza.

TRENDI: AI v industriji ur

TRENDI: AI v industriji ur

EveryWatch je nova in edina globalna spletna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, namenjena tako profesionalcem v urarski industriji kot vsem običajnim uporabnikom, kupcem in ljubiteljem ur. Ponuja celovit pregled…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja