WEBSI Digitalni presežki Slovenije 2024: Slovita žirija, povej, kdo prvi v deželije tej

Aktualno, Prispevki

📅 24.04.2024

Dobre prakse znamčenja v svetu digitala

puščajo pečat na trgu. Znamka v digitalnem okolju funkcionira, ko posameznik vidi, bere in čuti več kot »samo oglas«. Znamčenje, tudi v svetu digitala, sproža globlje povezave med znamko in njenimi strankami, ko se le-te ustavijo in slišijo, kaj ima znamka za povedati, namesto da le stisnejo gumb »preskoči oglas«.

Slovita žirija, povej, kdo prvi v deželi je tej

WEBSI Digitalni presežki Slovenije bodo tudi letos, že 13. leto zapored, z velikim ponosom in še večjo odgovornostjo podelili prestižne WEBSI nagrade. Letos pod sloganom »Slovita žirija, povej, kdo prvi v deželi je tej« bodo slovenski javnosti predstavili tiste, ki so v preteklem letu najbolj izstopali in s tem krojili slovenski digitalni prostor.

Vir slike: WEBSI.

Prijave v tekmovanje WEBSI 2024 so se odprle v sredo, 13. marca 2024, in bodo odprte vse do petka, 17. maja 2024.

Letošnji 131-članski žiriji, ki jo sestavljajo strokovnjaki iz uglednih slovenskih podjetij in agencij, bo predsedovala Viktorija Radojević Mavrič, direktorica področja marketinga v Mercator, d. o. o.  »V veliko čast mi je, da bom letos kot predsednica žirije WEBSI vodila izjemno strokovno ekipo ter prispevala k razvoju stroke. Skupaj s kolegi se veselimo prijavljenih del in izbora najboljših kreativnih rešitev, ” je ob tem povedala predsednica WEBSI žirije 2024.

Vir slike: WEBSI.

Novosti letošnjega tekmovanja so kategorije, ki so jih organizatorji tokrat razvrstili v 5 skupin: 

  • Panoge: Digitalni projekti po panogah (8 kategorij)
  • Tehnologije: Digitalni projekti glede na uporabljene tehnologije (7 kategorij)
  • Kanali: Digitalni projekti glede na kanale distribucije (7 kategorij)
  • Narava: Digitalni projekti glede na naravo projekta (4 kategorije)
  • Digitalni projekti, ki jih bo ocenjevala ožja žirija (3 kategorije)

Žirija bo tako na WEBSI dnevu skupno podelila 34 nagrad, med njimi tudi nagrade za Generalnega WEBSI prvaka 2024, Naj agencijo 2024, Naj naročnika 2024 in Naj digitalca. Skupaj z Argeto bodo tudi letos podelili nagrado za Mlade digitalce.

WEBSI dan 2024

Projekt se bo tradicionalno zaključil z WEBSI dnevom, ki bo potekal 12. septembra 2024, v Festivalni dvorani v Ljubljani. Čez dan se bo odvila konferenca o digitalnem komuniciranju, zvečer pa bodo na slovesni podelitvi podeljene prestižne WEBSI nagrade.

Vir slike: WEBSI.

Več informacij najdete na www.websi.si.

Projekt WEBSI podpirajo:

Medijski sponzorji: Marketing Magazin, Večer, TSmedia, Dnevnik, Žurnal24, Računalniške novice, Monitor, Adria Media, Adverta, Val 202, Hitradio Center, Radio Ekspres, Radio Študent, STA, Super Znamka, Revija Študent, Zaslon, Ljubljana Airport Partnerji: Zavarovalnica Sava, Argeta, Barcaffe, Mercator, Lidl, Triglav, Donat, Žito, Specto, Europlakat, Uxlab, IPROM, IAB Slovenia, IPM komunikacije, Elaborat, NETFORK, Weekend Media Festival, Sanjski šopek, Edition Digital, Determ.

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.