WEBSI Digitalni presežki Slovenije 2024: Slovita žirija, povej, kdo prvi v deželije tej

Aktualno, Prispevki

📅 24.04.2024

Dobre prakse znamčenja v svetu digitala

puščajo pečat na trgu. Znamka v digitalnem okolju funkcionira, ko posameznik vidi, bere in čuti več kot »samo oglas«. Znamčenje, tudi v svetu digitala, sproža globlje povezave med znamko in njenimi strankami, ko se le-te ustavijo in slišijo, kaj ima znamka za povedati, namesto da le stisnejo gumb »preskoči oglas«.

Slovita žirija, povej, kdo prvi v deželi je tej

WEBSI Digitalni presežki Slovenije bodo tudi letos, že 13. leto zapored, z velikim ponosom in še večjo odgovornostjo podelili prestižne WEBSI nagrade. Letos pod sloganom »Slovita žirija, povej, kdo prvi v deželi je tej« bodo slovenski javnosti predstavili tiste, ki so v preteklem letu najbolj izstopali in s tem krojili slovenski digitalni prostor.

Vir slike: WEBSI.

Prijave v tekmovanje WEBSI 2024 so se odprle v sredo, 13. marca 2024, in bodo odprte vse do petka, 17. maja 2024.

Letošnji 131-članski žiriji, ki jo sestavljajo strokovnjaki iz uglednih slovenskih podjetij in agencij, bo predsedovala Viktorija Radojević Mavrič, direktorica področja marketinga v Mercator, d. o. o.  »V veliko čast mi je, da bom letos kot predsednica žirije WEBSI vodila izjemno strokovno ekipo ter prispevala k razvoju stroke. Skupaj s kolegi se veselimo prijavljenih del in izbora najboljših kreativnih rešitev, ” je ob tem povedala predsednica WEBSI žirije 2024.

Vir slike: WEBSI.

Novosti letošnjega tekmovanja so kategorije, ki so jih organizatorji tokrat razvrstili v 5 skupin: 

  • Panoge: Digitalni projekti po panogah (8 kategorij)
  • Tehnologije: Digitalni projekti glede na uporabljene tehnologije (7 kategorij)
  • Kanali: Digitalni projekti glede na kanale distribucije (7 kategorij)
  • Narava: Digitalni projekti glede na naravo projekta (4 kategorije)
  • Digitalni projekti, ki jih bo ocenjevala ožja žirija (3 kategorije)

Žirija bo tako na WEBSI dnevu skupno podelila 34 nagrad, med njimi tudi nagrade za Generalnega WEBSI prvaka 2024, Naj agencijo 2024, Naj naročnika 2024 in Naj digitalca. Skupaj z Argeto bodo tudi letos podelili nagrado za Mlade digitalce.

WEBSI dan 2024

Projekt se bo tradicionalno zaključil z WEBSI dnevom, ki bo potekal 12. septembra 2024, v Festivalni dvorani v Ljubljani. Čez dan se bo odvila konferenca o digitalnem komuniciranju, zvečer pa bodo na slovesni podelitvi podeljene prestižne WEBSI nagrade.

Vir slike: WEBSI.

Več informacij najdete na www.websi.si.

Projekt WEBSI podpirajo:

Medijski sponzorji: Marketing Magazin, Večer, TSmedia, Dnevnik, Žurnal24, Računalniške novice, Monitor, Adria Media, Adverta, Val 202, Hitradio Center, Radio Ekspres, Radio Študent, STA, Super Znamka, Revija Študent, Zaslon, Ljubljana Airport Partnerji: Zavarovalnica Sava, Argeta, Barcaffe, Mercator, Lidl, Triglav, Donat, Žito, Specto, Europlakat, Uxlab, IPROM, IAB Slovenia, IPM komunikacije, Elaborat, NETFORK, Weekend Media Festival, Sanjski šopek, Edition Digital, Determ.

Ostali prispevki

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

Blagovne znamke se vse bolj zavedajo pomena okolja, ko gre za obstoječo in bodočo proizvodnjo njihove embalaže za izdelke, s katerimi se...

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

Spar spodbudno nagovarja s kampanjo Razmišljaj EKOlogično! Zavedajo se, da je nakup živil del rutine slehernika, zato se kontinuirano trudijo...

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

Ne samo restavracije s hitro prehrano, pravzaprav vse restavracije in ponudniki gostinskih storitev so bili v preteklem letu primorani razmišljati...

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

Ne samo odnos do okolja, korona leto je prineslo tudi nove razmisleke k boljšim prehranskim odločitvam. Mnogi, ki so delali od doma, so celo...

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

Da v branži avtomobilizma že lep čas prodirajo električni avtomobili, ter da jim postajajo potrošniki vse bolj naklonjeni zaradi vse večje okoljske...

LEGO ZAPESTNICE

LEGO ZAPESTNICE

Lego zapestnice že lep čas razveseljujejo mlajše, Lego pa z uvedbo dodatnih linij izdelkov vsakič znova potrjuje in utrjuje status kul znamke.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja