LEGO ZAPESTNICE

Prispevki

Lego zapestnice že lep čas razveseljujejo mlajše, Lego pa z uvedbo dodatnih linij izdelkov vsakič znova potrjuje in utrjuje status kul znamke ter »več kot kul igrače«.
📅 03.03.2021

Globalno priljubljena znamka Lego, ki primarno cilja mlajše, čeprav svoje kolekcije sestavljank iz kock vedno bolj dopolnjuje tudi z zbirkami za odrasle, je v nenehnem pogonu, kako portfelj kock smiselno dopolniti s projekti, ki spodbujajo kreativo in domišljijo. Zapestnice so zadnje leto totalni hit in pri t. i. brick fanatikih dosegajo veliko pozornost, saj odpirajo neomejene možnosti za samoizražanje in personalizirane outfite v obliki modnega dodatka.

Seti in kompleti dodatno spodbujajo obrtniško in dekorativno veščino obenem. Preprosto, izbereš zapestnico (trak) in potem na njo nizaš svoje dodatke glede na stil, barvo, velikost, okus … Možnosti je neskončno, posamezne dodatke v obliki kock lahko pritrdiš tudi na ploščadi (osnova za pripenjanje kock) in s tem kreiraš 3d modele, s katerimi krasiš tudi svoj prostor, sobo, v kateri si najraje (škatle in škatlice za shranjevanje predmetov, svinčnikov, telefonov …).

Foto: lego.com


Lego s tem upravičeno potrjuje status super znamke, saj svojo osnovno dejavnost (kocke) uspešno vkomponira v različna področja osebnega in kolektivnega kreativnega izražanja. Obenem pa se spretno in domiselno vključuje in širi v druge branže, kot sta moda z modnimi dodatki ali notranja oprema s pohištvenimi dodatki, ne da bi pri tem izgubil stik s fokusom, na katerem je znamka utemeljena, tj. kocke. Istočasno je v sodobnem digitalnem času, ko vse bolj problematiziramo instant domišljijski deficit, uspel ponuditi eno bolj kvalitetnih alternativ, ki neguje obrtniške in didaktične veščine pri kreativnem samoizražanju, ne glede na spol in praktično tudi starost.

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja