LOKALNE NOVICE: Zlatarna Celje – obraz Lencia, Outstanding – nagrade Europlakat, Fructal – retro embalaža, Baci – digitalna redefinicija ljubezni, Planets of the Universe, SEKRET Galery – DROM agency…

Aktualno, Prispevki

📅 22.04.2024

Zlatarna Celje – obraz Lencia

Zlatarna Celje, ki se ukvarja z izdelovanjem nakita in drugih izdelkov iz zlata in srebra vsako leto izbere športnico in obraz linije nakita pod imenoma Lencia. Letos je to smučarska skakalka Nika Križnar. Prepričala jih je tako s svojo lepoto navzven kot edinstvenim notranjim žarom. Njena vztrajnost in brezmejna strast do dosežkov pa sta lastnosti, ki so ju prepoznali kot odlično sopotnico nakita Lencia, so še dodali pri Zlatarni Celje, ki letos tudi praznuje 180 let svojega delovanja. Sama Nika Križnar je tudi ponosna, da je postala obraz blagovne znamke Lencia. Nikina mladostnost in športni duh se naravnost podata k zadnji izstopajoči kolekciji blagovne znamke Lencia v barviti ali enobarvni eleganci s polkrožnimi bunkicami, tj. Lencia Wonderland in Lencia Bubbly.

Vir: Zlatarna Celje.
Vir: Zlatarna Celje.

Outstanding – nagrade Europlakat

Europlakat, vodilni ponudnik zunanjega oglaševanja v Sloveniji ter pobudnik in organizator tekmovanja Outstanding, je že 13. leto zapored podelil nagrade najbolj izstopajočim dosežkom v zunanjem oglaševanju v Sloveniji. Dogodek je potekal v ljubljanski Operi, bogat program glasbenih poslastic pa je uvodoma otvoril spodbudni nagovor letošnjega predsednika žirije, tj. Dino Zupančič, partner in direktor agencije Agencija 101. Med 348 deli je žirija izbrala in razglasila sledeče zmagovalce plakatnih rešitev: »Sranje« slovenskega društva Onkoman in agencije AV Studio, »Festival borovnic« naročnika Alpe panon McDonald`s Slovenija in agencije Futura DDB, »Prisluhni svojemu stilu« naročnika Spar Slovenija in agencije AV Studio, »Rock te ne pusti brez rok« naročnika Rock radio in agencije Pristop, »Hofer cena« naročnika Hofer in agencije Saatchi & Saatchi Ljubljana, »Proglas v gibanju – čas je za novo perspektivo« naročnikov: Akademija za likovno umetnost in oblikovanje, Filozofska fakulteta, Tednik Mladina in Europlakat.

Vir: Europlakat.
Vir: Europlakat.
Vir: Europlakat.
Vir: Europlakat.
Vir: Europlakat.
Vir: Europlakat.

Fructal – retro embalaža

Zdravo, nostalgija kliče. ☎️ Pravijo pri Fructalu. Odlično, smo za, pravimo super razpoloženi pri Super Znamki. 🤩 Dobri časi res niso nikoli iz mode. V sodelovanju z agencijo Pristop so se pri Fructalu lotili retro serije embalaž, v počastitev dobrih starih časov, ko so se domače mize, zlasti ob praznovanjih, obložile s sokovi Fructal. Same embalaže pa so bile (in so še) pravi vizualni dekor. Dovolj je bela miza s prtom in izvrstni Fructalov sok. In naj se super obiski in super pogostitve pričnejo.

Vir: Fructal.

Baci – digitalna redefinicija ljubezni

Drzno drzni bold.group ne razočara pri digitalnih stvaritvah. What is love? Kaj je ljubezen? Je že skušala odgovoriti znamenita pesem iz 90. let prejšnjega stoletja. Znameniti pa so tudi čokolatini blagovne znamke Baci (Poljubčki), ki so že leta in leta v svojih šumečih zavojčkih odeti v pomenljiva sporočila.

Vrnimo se na vprašanje: kaj je ljubezen? To je tudi izziv, si ga je zastavila agencija bold.group pri snovanju digitalne kampanje za naročnika Baci. Ob izzivu pa so obenem želeli tudi pomladiti tradicionalno znamko Baci. Ubrali so pristop virtualnega ustvarjanja ljubezenskih zapisov. Obiskovalcem so omogočili prazno digitalno platno, na katerega so lahko prelili svoja osebna razmišljanja, misli in (re)definicije ljubezni. Ne samo, ko gre za romantičnega partnerja, ampak tudi ostale bližnje ljudi – starše, prijatelje, poštarje, kogar koli.

Navdih virtualnega sprehoda so črpali pri Tinderju. Uporabniki so se s potegom v levo ali v desno sprehajali po galeriji ljubezni in glasovali za naj sporočilca drug drugega. Potekalo je tudi enomesečno ustvarjalno tekmovanje, ki je za ustvarjalce vsebin prinašalo mamljivo nagrado: potovanje v Perugio v Italiji, očarljivo domovino pralinejev Baci. Uauu!

In rezultati izziva? Instagram Reelsi so dosegli več kot 50.000 računov, več kot 100.000 ogledov, 450 edinstvenih redefinicij ljubezni. Z njimi so snovalci uspešno revitalizirali tradicionalno blagovno znamko, ki v naši regiji na družbenih omrežjih (še) ni bila prisotna, obenem pa so nastavili dober temelj za vse bodoče digitalne prvence te znamke. Nenazadnje, kot dodajajo pri bold.group, s širjenjem ljubezenskih sporočil se je internet za krajši čas zdel vsaj malo manj grob. Ljubezen je le ljubezen in ljubezen je drzna.

Vir: bold.group.
Vir: bold.group.

Planets of the Universe

Dajmo pohvaliti domače ustvarjalce, ki prodirajo in navdušujejo globalno. Alja Horvat, ilustratorka in oblikovalka, ki s svojimi ilustracijami sodeluje z različnimi znamkami (Canon, Urban Outfitters, Anthropologie, FILA, fit & fresh, Erin Condren, American Greetings, Disney, Causebox, CeliaB, ban.do, Renault Slovenija, Barcaffe, Vichy, Jeruzalem Ormož …), prejela pa je tudi že nekaj mendarodnih nagrad (Elle Style Fashion Award Young Talent 2019, Forbes 30 Under 30 Art & Culture Europe 2020), se lahko ponosno pohvali, da je ameriška igralka Olivia Wilde izbrala in nosila modno obleko z njeno ilustracijo.

Vir: Alja Horvat, LI.

SEKRET Galery – DROM agency

Zasičene in potrošniško naravnane digitalne vsebine so lahko priložnost za kritične refleksije. Dan pred kulturnim praznikom je v Ljubljani uradno odprla vrata prva AI galerija v Sloveniji – SEKRET Gallery. Razstavo je idejno zasnovala in izvedla kreativna agencija DROM agency.

Kot se že iz imena galerije nekako svita, v ospredju je stranišče. V tako intimno okolje so namreč umestili omenjeno AI razstavo, katere namen je premikati “meje umetnosti in kritike” ter se osredotočiti na cikel “ustvarjanja, potrošnje in izločanja” vsebine. Razstava odpira razmislek o minljivosti in požrešnosti digitalne slave. Je polna metafor, humorja, paradoksov, satire in pomenljivih simbolov (ciklična narava in potrošnja, digitalni in telesni izloček, vznemirljivost umetnega vs. ustvarjalnost naravnega …). Vsa razstavna dela in deli teksta so bili ustvarjeni s pomočjo umetne inteligence, v programih ChatGPT 4, Midjourney v5, Topaz Photo AI in Adobe Photoshop. Agencija DROM agency pa je tako v svoj zgledni 12-letni kreativni mozaik dodala še eno ploščico ustvarjalnega prebliska.

Avtorica fotografij: Lara Rožemberg.

Corwin s Kvartetom za revitalizacijo degradiranih območij Ljubljane

Degradirana območja, zlasti v večjih urbanih središčih, so lahko slabost ali priložnost. Soseska Kvartet je nedavno odprla svoja vrata na enem takem območju, in sicer v Šiški. Obsega štiri stolpnice z 236 stanovanji in 270 parkirnimi mesti v podzemni garaži, da so lahko zagotovili maksimalno velik zeleni labirint za sproščanje, otroško igrišče, park za zbiranje deževnice. Ob takšnih omejitvah okolja so se potrudili, da so zelene površine čim bolj vpete v naravno mikroklimo brez pregrevanja betona ali asfalta. Odboj toplote in svetlobe naj bi zmanjševala tudi prezračevana mat fasada na stolpnicah.

Podjetje Corwin je za uresničitev projekta angažiralo priznan slovenski arhitekturni studio OFIS arhitekti pod taktirko Špele Videčnik, dobitnice prestižne nagrade RIBA.

Vir: Mediade press.

Grou

Po šestih mesecih trdega dela in priprav je na trgu odprl svoja vrata Grou, specializirani B2B strateški partner. Ideja se je ekipi porodila že pred časi. Želeli so ponuditi nekaj drugačnega, nekaj več, nekaj, kar povezuje tehnologije in rešitve, ki jih ustvarja človek. Ob tem ne želijo biti le še en ponudnik, ki podjetjem, naročnikom daje storitve, ampak partner kot vsebinsko središče, ki B2B tržnikom, prodajnikom, predstavnikom podjetij pomaga na njihovi poti rasti. Več znanja ponujajo v obliki vodnikov, blogov, spletnih seminarjev in video podcastov. Pred kratkim pa so še vzpostaviti skupnost članov v platformi Slack. Skupnost B2B je prihodnost. Kot ob tem dodajajo: z vizijo širitve B2B znanja, B2B pristopov in B2B rešitev. 

Vir slike: Grou.

Lidl na Kariernem sejmu

Karierni sejem Ljubljana vsako leto privabi, poleg obiskovalcev, tudi izobraževalna in zaposlitvena podjetja, ki se na sejmu predstavijo. V predstavitveni svet raznolikih in dinamičnih kariernih priložnosti je ugriznil tudi Lidl Slovenija. V sodelovanju z agencijo bold.group se je lotil izvirnega nagovora pri konceptualizaciji in umestitvi. Glavni izziv je bil, kako potencialnim zaposlenim in širši javnosti povedati, da je Lidl Slovenija več kot trgovina. Zanimiva interaktivna sejemska stojnica je omogočala možnost predstavitve in seznanitve z različnimi oddelki v podjetju ter z večplastnostjo delovnih mest in priložnosti.

Tako so bile predstavljene tri osrednje, vizualno kodirane cone, ki so predstavljale področja dela: skladišče&logistika, trgovina in pisarna. Skoznje so se obiskovalci nazorno prebijali in spoznavali možnosti dela, karierne izkušnje. Stojnica je predstavljala svojevrsten mozaik, ki je nagovarjal: Pogrešaš skrbno delovno okolje? Potrebuješ stabilno delovno okolje? Iščeš prilagodljivo delovno okolje?

Vir slike: Bold.group.

Hoya Lens Sovenija

Hoya Lens je konec januarja na Ljubljanskem gradu skupaj s poslovnimi partnerji in optičnimi strokovnjaki praznovala svojo prisotnost v Sloveniji. Vizija skupnega delovanja optične stroke je polna načrtov, pomembne premike pa delajo tudi z inovativnimi izboljšavami s pomočjo umetne inteligence. Hoya, vodilni ustvarjalec optične tehnologije, predstavlja inovativno izboljšavo že priznanega sistema za centriranje, ki odslej uporabniku omogoča hitrejše in natančnejše centriranje ter prileganje okvirja.

Vir: Hoya Slovenija.

Ostali prispevki

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

Papa Juliett Aviation Art pooseblja pustolovščino letenja, pristno zgodbo podjetja, predanost letalstvu, poklon fascinantni letalski zgodovini, povezanost v unikatnem oblikovanju, ekološko osveščenost. S ponovno uporabo letalskih kosov znamka prispeva k zmanjševanju odpadkov, obenem pa tvori lastnost trajnostnega luksuza.

TRENDI: AI v industriji ur

TRENDI: AI v industriji ur

EveryWatch je nova in edina globalna spletna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, namenjena tako profesionalcem v urarski industriji kot vsem običajnim uporabnikom, kupcem in ljubiteljem ur. Ponuja celovit pregled…

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja