GLOBALNE NOVICE: Archisonic Cotton, Cold Culture x Ford, Valentinove kampanje

Aktualno, Prispevki

📅 26.04.2024

ARCHISONIC® Cotton – zvočni paneli

Italija je vpeljala nov primer krožne rešitve iz odpadnih materialov. Podjetje Impact Acoustic je razvilo zvočne panele ARCHISONIC® Cotton, ki so na voljo v 24 naravnih barvnih odtenkih, kar v vsak prostor vdahne pridih naravne estetike.

Glavna sestavina teh trajnostnih zvočnih panelov je celuloza, ki jo proizvajalec pobira iz stranskih oz. odpadnih proizvodov bombažne industrije, ki bi v vsakem primeru romali na odpad. Tudi sam proizvodni proces pri izdelovanju te inovativne akustične rešitve je znasnovan tako, da je krožen, od začetka do konca, s čimer si je italijanski proizvajalec v sodelovanju s švicarskimi inženirji zadal cilj v težnjah pri zmanjševanju odpadkov. Izdelek je narejen tako, da se ga lahko tudi po izteku njegovega življenjskega obdobja v celoti reciklira, s preprostim preoblikovanjem in dodajanjem vode, pri čemer se sama kakovost izdelka ne osiromaši, spremeni ali poslabša. Omenjena barvna paleta 24 odtenkov je prav tako okolju prijazna in pridobljena iz izključno zemeljskih naravnih pigmentov. Za nov revolucionirani izdelek v absorbciji/lovljenju/dušitvi zvoka z izjemno akustično zmogljivostjo, ki obenem uresničuje logiko krožnega gospodarstva, je znamka prejela nagradi Archiproducts Material Award in Archiproducts Special Sustainability Award.

Vizualija: Impact Acoustic.

Cold Culture x Ford

Znamki iz sveta avtomobilizma in oblačil sta združili moči. Rjovenje motorja in ulični slog – ta dualizem je navdhanil kolekcijo španske blagovne znamke oblačil Cold Culture, med katerimi sta tudi trenčkot Ford Trench Jacket in puli Ford High Neck Zip, za katerega so uporabili posebno metalizirano tkanino. Oblačila izžarevajo bistvo vznemirljive vožnje na cesti in sodobnega uličnega sloga.

Vir: Ford Slovenija.

Valentinove kampanje

Praznik Valentinovo je vsako leto tudi priložnost za znamke, da nagovorijo svoje potrošnike v malce drugačnem, izvirnem stilu. Trkanje po vratih palete čustev pa je običajni leitmotiv. Marsikatere letošnje kampanje so nas pustile bolj ali manj ravnodušne, zato v nadaljevanju omejen izbor, tudi nekaterih preteklih – za bodoči (boljši) navdih. 

Heinz – Valentine’s Edition Glass Ketchup

Blagovna znamka ketchup omak, Heinz, je za dan zaljubljencev na trg poslala isti ikonični izdelek, le da je bil očarljivo odet v ljubezniv nagovor s pridihom romantike. Ne glede na to, da je vaša ljubljena oseba kulinarični navdušenec/navdušenka ali ne (in ketchup zgolj rada dodaja k svojim najljubšim jedem), je Heinzov izdelek pokazal primer nekoliko drugačnega darila za valentinovo. Ker so pač nekatere stvari klasične, trajne in nezamenljive, kot je Heinzov paradižnikov ketchup.

Vir: Heinz.

Stella Artois – pivo skozi srčni čas

Kampanja blagovne znamke piva, Stella Artois, je leta 2020 za valentino pritegnila srca mnogih gledalk in gledalcev. Z video posnetkom ljubezenske zgodbe dolgoletnega para, pri katerem priljubljena znamka piva po tolikih letih še vedno igra osrednjo vlogo njunega povezovalnega odnosa. Video je prejel mnogo pozitivnih čustev, pohval in skoraj 3 milijone ogledov na YouTube-u. Nenazadnje, ta video kampanja je posrečen primer spomnika, da je treba znati doživeto uživati v tistih malih trenutkih intimnega odnosa.

Vir: Stella Artois.

Flush your ex – Who Gives A Crap

Še vedno ostaja v spominu kampanja ponudnika toaletnega papirja iz Avstralije. Če želite slovesno prekiniti vezi s svojim bivšim, znamka Who Gives A Crap poskrbi za popoln način, kako to storiti (ali pa ga celo pridobiti nazaj). Preprosto. Pošlješ svoja (offline) ljubezenska pisma prizvajalcu papirja, ki jih v nadaljevanju receiklira v končno izdelavo toaletnega papirja. Nekdo drug (hm, lahko tudi bivši) pa si z njim ali, bolje, z izdihi misli vašega ljubezenskega življenja briše zadnjico. Blagovna znamka toaletnega papirja, katere poslanstvo oz. misija je tudi trajnost oz. recikliranje, je z zastavljeno kampanjo (posamezniku, potrošniku, uporabniku) obenem omogočila uresničitev dvojne naloge: zdravljenje zlomljenega srca skozi trajnost. Ljubezenska pisemca so lahko posamezniki poslali v Melbourne in posamezne podružnice v ZDA ter v Veliki Britaniji. Kampanja je opazno zaživela tudi na družbenih omrežjih, kjer so lahko sledilci prebirali izlive ljubezenskih pisem, virtualno odtisnjenih ali zapisanih na rolah toaletnega papirja.

Vir: Who Gives A Crap.

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.