PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

GLOBALNE NOVICE: Archisonic Cotton, Cold Culture x Ford, Valentinove kampanje

maxresdefault

ARCHISONIC® Cotton – zvočni paneli

Italija je vpeljala nov primer krožne rešitve iz odpadnih materialov. Podjetje Impact Acoustic je razvilo zvočne panele ARCHISONIC® Cotton, ki so na voljo v 24 naravnih barvnih odtenkih, kar v vsak prostor vdahne pridih naravne estetike.

Glavna sestavina teh trajnostnih zvočnih panelov je celuloza, ki jo proizvajalec pobira iz stranskih oz. odpadnih proizvodov bombažne industrije, ki bi v vsakem primeru romali na odpad. Tudi sam proizvodni proces pri izdelovanju te inovativne akustične rešitve je znasnovan tako, da je krožen, od začetka do konca, s čimer si je italijanski proizvajalec v sodelovanju s švicarskimi inženirji zadal cilj v težnjah pri zmanjševanju odpadkov. Izdelek je narejen tako, da se ga lahko tudi po izteku njegovega življenjskega obdobja v celoti reciklira, s preprostim preoblikovanjem in dodajanjem vode, pri čemer se sama kakovost izdelka ne osiromaši, spremeni ali poslabša. Omenjena barvna paleta 24 odtenkov je prav tako okolju prijazna in pridobljena iz izključno zemeljskih naravnih pigmentov. Za nov revolucionirani izdelek v absorbciji/lovljenju/dušitvi zvoka z izjemno akustično zmogljivostjo, ki obenem uresničuje logiko krožnega gospodarstva, je znamka prejela nagradi Archiproducts Material Award in Archiproducts Special Sustainability Award.

Vizualija: Impact Acoustic.

Cold Culture x Ford

Znamki iz sveta avtomobilizma in oblačil sta združili moči. Rjovenje motorja in ulični slog – ta dualizem je navdhanil kolekcijo španske blagovne znamke oblačil Cold Culture, med katerimi sta tudi trenčkot Ford Trench Jacket in puli Ford High Neck Zip, za katerega so uporabili posebno metalizirano tkanino. Oblačila izžarevajo bistvo vznemirljive vožnje na cesti in sodobnega uličnega sloga.

Vir: Ford Slovenija.

Valentinove kampanje

Praznik Valentinovo je vsako leto tudi priložnost za znamke, da nagovorijo svoje potrošnike v malce drugačnem, izvirnem stilu. Trkanje po vratih palete čustev pa je običajni leitmotiv. Marsikatere letošnje kampanje so nas pustile bolj ali manj ravnodušne, zato v nadaljevanju omejen izbor, tudi nekaterih preteklih – za bodoči (boljši) navdih. 

Heinz – Valentine’s Edition Glass Ketchup

Blagovna znamka ketchup omak, Heinz, je za dan zaljubljencev na trg poslala isti ikonični izdelek, le da je bil očarljivo odet v ljubezniv nagovor s pridihom romantike. Ne glede na to, da je vaša ljubljena oseba kulinarični navdušenec/navdušenka ali ne (in ketchup zgolj rada dodaja k svojim najljubšim jedem), je Heinzov izdelek pokazal primer nekoliko drugačnega darila za valentinovo. Ker so pač nekatere stvari klasične, trajne in nezamenljive, kot je Heinzov paradižnikov ketchup.

Vir: Heinz.

Stella Artois – pivo skozi srčni čas

Kampanja blagovne znamke piva, Stella Artois, je leta 2020 za valentino pritegnila srca mnogih gledalk in gledalcev. Z video posnetkom ljubezenske zgodbe dolgoletnega para, pri katerem priljubljena znamka piva po tolikih letih še vedno igra osrednjo vlogo njunega povezovalnega odnosa. Video je prejel mnogo pozitivnih čustev, pohval in skoraj 3 milijone ogledov na YouTube-u. Nenazadnje, ta video kampanja je posrečen primer spomnika, da je treba znati doživeto uživati v tistih malih trenutkih intimnega odnosa.

Vir: Stella Artois.

Flush your ex – Who Gives A Crap

Še vedno ostaja v spominu kampanja ponudnika toaletnega papirja iz Avstralije. Če želite slovesno prekiniti vezi s svojim bivšim, znamka Who Gives A Crap poskrbi za popoln način, kako to storiti (ali pa ga celo pridobiti nazaj). Preprosto. Pošlješ svoja (offline) ljubezenska pisma prizvajalcu papirja, ki jih v nadaljevanju receiklira v končno izdelavo toaletnega papirja. Nekdo drug (hm, lahko tudi bivši) pa si z njim ali, bolje, z izdihi misli vašega ljubezenskega življenja briše zadnjico. Blagovna znamka toaletnega papirja, katere poslanstvo oz. misija je tudi trajnost oz. recikliranje, je z zastavljeno kampanjo (posamezniku, potrošniku, uporabniku) obenem omogočila uresničitev dvojne naloge: zdravljenje zlomljenega srca skozi trajnost. Ljubezenska pisemca so lahko posamezniki poslali v Melbourne in posamezne podružnice v ZDA ter v Veliki Britaniji. Kampanja je opazno zaživela tudi na družbenih omrežjih, kjer so lahko sledilci prebirali izlive ljubezenskih pisem, virtualno odtisnjenih ali zapisanih na rolah toaletnega papirja.

Vir: Who Gives A Crap.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.