GLOBALNE NOVICE: Archisonic Cotton, Cold Culture x Ford, Valentinove kampanje

Aktualno, Prispevki

📅 26.04.2024

ARCHISONIC® Cotton – zvočni paneli

Italija je vpeljala nov primer krožne rešitve iz odpadnih materialov. Podjetje Impact Acoustic je razvilo zvočne panele ARCHISONIC® Cotton, ki so na voljo v 24 naravnih barvnih odtenkih, kar v vsak prostor vdahne pridih naravne estetike.

Glavna sestavina teh trajnostnih zvočnih panelov je celuloza, ki jo proizvajalec pobira iz stranskih oz. odpadnih proizvodov bombažne industrije, ki bi v vsakem primeru romali na odpad. Tudi sam proizvodni proces pri izdelovanju te inovativne akustične rešitve je znasnovan tako, da je krožen, od začetka do konca, s čimer si je italijanski proizvajalec v sodelovanju s švicarskimi inženirji zadal cilj v težnjah pri zmanjševanju odpadkov. Izdelek je narejen tako, da se ga lahko tudi po izteku njegovega življenjskega obdobja v celoti reciklira, s preprostim preoblikovanjem in dodajanjem vode, pri čemer se sama kakovost izdelka ne osiromaši, spremeni ali poslabša. Omenjena barvna paleta 24 odtenkov je prav tako okolju prijazna in pridobljena iz izključno zemeljskih naravnih pigmentov. Za nov revolucionirani izdelek v absorbciji/lovljenju/dušitvi zvoka z izjemno akustično zmogljivostjo, ki obenem uresničuje logiko krožnega gospodarstva, je znamka prejela nagradi Archiproducts Material Award in Archiproducts Special Sustainability Award.

Vizualija: Impact Acoustic.

Cold Culture x Ford

Znamki iz sveta avtomobilizma in oblačil sta združili moči. Rjovenje motorja in ulični slog – ta dualizem je navdhanil kolekcijo španske blagovne znamke oblačil Cold Culture, med katerimi sta tudi trenčkot Ford Trench Jacket in puli Ford High Neck Zip, za katerega so uporabili posebno metalizirano tkanino. Oblačila izžarevajo bistvo vznemirljive vožnje na cesti in sodobnega uličnega sloga.

Vir: Ford Slovenija.

Valentinove kampanje

Praznik Valentinovo je vsako leto tudi priložnost za znamke, da nagovorijo svoje potrošnike v malce drugačnem, izvirnem stilu. Trkanje po vratih palete čustev pa je običajni leitmotiv. Marsikatere letošnje kampanje so nas pustile bolj ali manj ravnodušne, zato v nadaljevanju omejen izbor, tudi nekaterih preteklih – za bodoči (boljši) navdih. 

Heinz – Valentine’s Edition Glass Ketchup

Blagovna znamka ketchup omak, Heinz, je za dan zaljubljencev na trg poslala isti ikonični izdelek, le da je bil očarljivo odet v ljubezniv nagovor s pridihom romantike. Ne glede na to, da je vaša ljubljena oseba kulinarični navdušenec/navdušenka ali ne (in ketchup zgolj rada dodaja k svojim najljubšim jedem), je Heinzov izdelek pokazal primer nekoliko drugačnega darila za valentinovo. Ker so pač nekatere stvari klasične, trajne in nezamenljive, kot je Heinzov paradižnikov ketchup.

Vir: Heinz.

Stella Artois – pivo skozi srčni čas

Kampanja blagovne znamke piva, Stella Artois, je leta 2020 za valentino pritegnila srca mnogih gledalk in gledalcev. Z video posnetkom ljubezenske zgodbe dolgoletnega para, pri katerem priljubljena znamka piva po tolikih letih še vedno igra osrednjo vlogo njunega povezovalnega odnosa. Video je prejel mnogo pozitivnih čustev, pohval in skoraj 3 milijone ogledov na YouTube-u. Nenazadnje, ta video kampanja je posrečen primer spomnika, da je treba znati doživeto uživati v tistih malih trenutkih intimnega odnosa.

Vir: Stella Artois.

Flush your ex – Who Gives A Crap

Še vedno ostaja v spominu kampanja ponudnika toaletnega papirja iz Avstralije. Če želite slovesno prekiniti vezi s svojim bivšim, znamka Who Gives A Crap poskrbi za popoln način, kako to storiti (ali pa ga celo pridobiti nazaj). Preprosto. Pošlješ svoja (offline) ljubezenska pisma prizvajalcu papirja, ki jih v nadaljevanju receiklira v končno izdelavo toaletnega papirja. Nekdo drug (hm, lahko tudi bivši) pa si z njim ali, bolje, z izdihi misli vašega ljubezenskega življenja briše zadnjico. Blagovna znamka toaletnega papirja, katere poslanstvo oz. misija je tudi trajnost oz. recikliranje, je z zastavljeno kampanjo (posamezniku, potrošniku, uporabniku) obenem omogočila uresničitev dvojne naloge: zdravljenje zlomljenega srca skozi trajnost. Ljubezenska pisemca so lahko posamezniki poslali v Melbourne in posamezne podružnice v ZDA ter v Veliki Britaniji. Kampanja je opazno zaživela tudi na družbenih omrežjih, kjer so lahko sledilci prebirali izlive ljubezenskih pisem, virtualno odtisnjenih ali zapisanih na rolah toaletnega papirja.

Vir: Who Gives A Crap.

Ostali prispevki

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja