SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Aktualno, Prispevki

📅 10.04.2024

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov (letna raziskava Ipsos) in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk: Afrodita, Alpina, Ana Roš, Ariel, Big Bang, Elan, Ford, Generali, Gorenje, Heineken, Jaffa, JBL, Lenor, Leone, Lidl, Loto, Mercator, Merkur, Mlinotest, Nova KBM, Old Spice, Paloma, Pampers, Persil, Petrol, Perwol, Silan, SKB, Zavarovalnica Triglav

SUPERBRANDS je globalna neodvisna avtoriteta za znamčenje, ki podeljuje priznanja najboljšim znamkam. Deluje v 90 državah sveta na 5 različnih kontinentih. Zgodba SUPERBRANDS Global se je začela leta 1994 z radijsko oddajo na radiu GLR (danes BBC Radio London), ki jo je vodil Marcel Knobil, ustanovitelj SUPERBRANDS. Oddaja je bila namenjena pogovorom o znamkah iz vsakdanjega življenja potrošnikov. Na podlagi uspeha oddaje je bila čez leto dni ustanovljena organizacija SUPERBRANDS, ki že tretje desetletje predstavlja »biblije znamk«, ki izidejo v celovitih letnih pregledih in publikacijah vsepovsod po svetu.

Postopek izbora najboljših znamk poteka letno po strogih pravilih organizacije SUPERBRANDS. Prva faza merjenja je neodvisna strokovna raziskava, ki v Sloveniji poteka pod okriljem vodilne agencije na področju raziskav trga, tj. Ipsos. Zadnja Ipsosova raziskava slovenskega trga na osnovi spontanega priklica je postregla s 12.358 odgovori slovenskih potrošnikov. Med 567 navedenimi različnimi blagovnimi znamkami se jih je najboljših 500 uvrstilo v drugo fazo, tj. ocenjevanje strokovne žirije (strokovnjaki iz sveta marketinga, odnosov z javnostmi, trženja in medijev). Kriteriji finalnega izbora, po katerih so člani komisije ocenjevali, so kakovost (kontinuirano vlaganje v razvoj izdelka), razlikovanje (bistveno razlikovanje na trgu, edinstvenost, vrednote in osebnost blagovne znamke), zaupanje (ohranjanje standardov, na katerih je znamka utemeljena), in čustva (čustvena povezanost in identifikacija na ravni osebnih vrednot). Komuniciranje o teh štirih vrednotah je utemeljeno v poslanstvu globalne organizacije SUPERBRANDS. Člani strokovnega sveta imajo pri tem izredno težko nalogo, ker morajo na osnovi vsega prej omenjenega vsako znamko oceniti le z eno oceno. Letošnji člani strokovnega sveta so bili: Marko Bebar, Lara Berlec, Sašo Bigovič, Maxi Cerar, Alenka Dujanović, Benjamin Hrkić, Žiga Gliha, Inesa Grobler, Jaka Jauh, Tanja Jelača, Anita Penić Knep, Urban Korenjak, Gordana Kos, Martin Kosaber, Gašper Kračman, Mirella Miškić, Tomaž Oblak, Katja Pavlica, Lidija Rakuša, Sandra Rajgelj, Anita Srac, Daphne Stavropoulou, Alenka Vidic Praprotnik, Majda Vodopivec in Dino Zupančič. 

Lastništvo licence je pod okriljem Boška Praštala, direktorja SUPERBRANDS Slovenija, ki mu je v ponos biti član neodvisnega organa za znamčenje, prepoznavnega in priznanega v različnih državah sveta. Tudi prihodnja leta si bo še naprej prizadeval za transparentnost kot glavno vodilo pri izboru superbrandov v Sloveniji.

V nadaljevanju pozdravljamo devetindvajseterico letošnjim prejemnikov nagrade SUPERBRANDS Slovenija. Vsaka si upravičeno zasluži sloves in mesto “superbrands”, glede na njihovo pozicijo na slovenskem trgu:

  1. Afrodita, ker ostaja slovenska hiša lepote visokokakovostnih izdelkov.
  2. Alpina, ker zagotavlja popolno izkušnjo gibanja z novo tehnologijo in materiali.
  3. Ana Roš, ki že s tretjo Michelinovo zvezdico potrjuje predanost inovativnemu kulinaričnemu ustvarjanju.
  4. Ariel, ker pralne navade nadgrajuje trajnostno, z mislijo na okolje in dobro uporabniško izkušnjo.
  5. Big Bang, ker ostaja eden najpomembnejših ponudnikov potrošniške elektronike, ki razvija specialne rešitve tudi za mala in srednja podjetja.
  6. Elan, ker ostaja zgledna inovativna slovenska znamka z ugledom tudi na mednarodnem trgu.
  7. Ford, ker s paleto vozil potrjuje izbiro za vsak življenjski slog.
  8. Generali, ker razpira krila levjesrčnih in daje prednosti programu zame.
  9. Gorenje, ker ostaja ena najbolj cenjenih in uveljavljenih slovenskih znamk s tradicijo.
  10. Heineken, ker med svoje najpomembnejše vrednote šteje strast do zadovoljevanja potreb in želja ljudi.
  11. Jaffa, ker širi optimizem in dobro energijo že skoraj pet desetletij. 
  12. JBL, ker neguje strast do zvoka skozi trajnost in inovativnost.
  13. Lenor, ker z dišavami že leta vpliva na čustva in sproža najlepše čustvene spomine.
  14. Leone, ker ostaja vodilni proizvajalec pravljičnega sladoleda in čokolade v regiji.
  15. Lidl, ker z namenom odličnosti in povezanosti odseva doslednost v zadovoljevanju potreb in želja kupca.
  16. Loto, ker je lepo dobiti in še lepše deliti. Že več kot 60 let. 
  17. Mercator, ker ostaja moj, tvoj, vaš, naš sosed z nadaljšo tradicijo v slovenskem prostoru.
  18. Merkur, ker verjame in pozitivno spodbuja, da je vedno lahko še boljše.
  19. Mlinotest, ker ostaja strasten do pašte.
  20. Nova KBM, ker verjame v zmagovalnime pospeške in navdihuje komitente k zadovoljni ciljni osredotočenosti.
  21. Old Spice, ker prebuja divjo stran in jo uspešno ohranja kot rutino.
  22. Paloma, ker ostaja najboljša prijateljica že 150 let.
  23. Pampers, ker dobrobit otrok in njihovih staršev postavlja na prvo mesto.
  24. Persil, ker gradi na inovacijah in kakovosti, s posluhom za naravo in okolje.
  25. Petrol, ker v ospredje agende energije za življenje postavlja tudi družbeno odgovornost.
  26. Perwol, ker ščiti še tako občutljive tkanine pri pranju.
  27. Silan, ker že vrsto leto postavlja visoke standarde v kategoriji mehčalcev.
  28. SKB, ker ostaja strokovna, razvojna in povezovalna banka.
  29. Zavarovalnica Triglav, ker kot najstarejša slovenska zavarovalnica ostaja odgovorna, enostavna in zanesljiva.

Dogodek ne bi bil gala brez gala sodelujočih partnerjev:

Glasbeni program Uroša Perića v sodelovanju z Agencijo GIG. Svet ga pozna kot vrhunskega glasbenika in interpreta pesmi iz zlate dobe bluesa, jazza in soula. Njegova glasbena vsestranskost ga je popeljala v šestindvajset držav, kjer je nastopil več kot 1000-krat. Uroševa kombinacija igre, petja in karizme vsakič znova požene bučen aplavz občinstva po vsem svetu. Nedavno je razprodal ljubljanske Križanke, koncerti, nekaj zasebnih zabav in turneje po tujini pa se še nadaljujejo.

Ponosni pokrovitelj prevoza, Ford, je goste pripeljal iz spodnjega parkirišča do glavnega vhoda z rdečo preprogo v novih Mach-e Mustangih.

V preddverju so se predstavili Hisense z najnovejšo tehnologijo, agencija bold.group, Lidl z vinoteko, Ford z razstavljenim modelom Ford Bronco.

Merkur je bil pokrovitelj podelitve Superbrands Slovenija 2023 plaket, uredil je tudi bogato dekoracijo za gala mize.

Heineken’s Toast to Excellence je goste v preddverju popeljal skozi pozne večerne ure. Ob zvokih DJ-a so se gostje tako potopili v svet Heinekena, ki letos slavi 150-letnico.

Razvajanje brnbončič s pijačo in jedačo pokroviteljev: Superbrands menu je ustvaril chef Four Points by Sheraton Ljubljana Mons hotela. V sklopu glavne jedi so gostje jedli Mlinotestove Divita njoke, v sklopu sladice pa sta bili vključeni znamki Jaffa in Leone.

Gostje so še lahko uživali v izbranih pijačah partnerja RR Selection (rum, viski).

Promotiva je poskrbela za dve aktivaciji in atrakciji, ki sta goste zabavali in razveseljevali: Sketch robotek karikaturist je ustvarjal karikature gostov. Selfiebot robotek fotograf pa je fotografiral goste in jih presenetil s takojšnjo izdelavo fotografij.

Generalni pokrovitelj dogodka je bil Ariel, ki je poskrbl za Ariel & Superbrands nepozabno zeleno foto steno, pred katero so se gostje gala dogodka fotografirali. V otvoritvenem govoru je zbrane nagovorila predstavnica pokrovitelja, Katja Pavlica.

Prav posebna novost dogodka pa je bila generirana NFC Kartica, ki so jo obiskovalci prejeli ob vabilu. Kartico je organizator ustvaril v sodelovanju z ekipo Identiks. Vsi gostje so jo dobili pred gala dogodkom Superbrands 2023, opremljena pa je bila s čipom in QR kodo. Namen kartice je bil, da so gostje še pred dogodkom dobili vpogled, kaj projekt Superbrands ustvarja in predstavlja (video), naložen je bil tudi sam program, meni, fotografije dogodka (po dogodku).

Dogodek je organizacijsko izpeljala ekipa agencije bold.group.

Revija Super Znamka, ki redno pokriva vsebine iz sveta znamčenja, je bila vstavljena v Superbrands vrečke, ki so bile polne še drugih presenečenj pokroviteljev: Ariel, Lenor, Jar, Atelier Rebul, Kozmetika Afrodita, Identiks, Mlinotest, Hisense, Paloma, Mercator in Jaffa.

Na fotografiji urednica revije, Ines Markovčič, Boško Praštalo, ustanovitelj in lastnike revije, Valeriya Koval, skrbnica portala in družbenih omrežij revije.

Na gala razglasitvi in podelitvi priznanj Superbrands so posamezni superbrandi slavili tudi s svojimi naslovnicami, ki krasijo podobe njihovih korporativnih personaliziranih knjig Superbrands Slovenija 2023. Organizatorji Supebrands Slovenija so h končnim izdelkom vključili še žirijo, da je – kot dobro popotnico za kreativno delo še naprej – izbrala po njihovem mnenju najboljšo naslovnico.

Po končnem seštevku ocen 6-članske strokovne žirije Miha Bevc (kreativni direktor in partner, Herman &partnerji), David Fartek (Art direktor, Arnoldvuga), Matjaž Germ (Kreativni direktor, Agencija 101), Blaž Kocjančič (Kreativni direktor, Internavti), Robert Križmanič (Arti direktor, Futura DDB), Tim Luznar (Art direktor, bold.group agencija), je plaketo za super naslovnico prejel Mercator.

Vir slik: Superbrands Slovenija 2023, fotograf Rene Knapič.

Ostali prispevki

TRENDI: AI v industriji ur

TRENDI: AI v industriji ur

EveryWatch je nova in edina globalna spletna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, namenjena tako profesionalcem v urarski industriji kot vsem običajnim uporabnikom, kupcem in ljubiteljem ur. Ponuja celovit pregled…

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja