PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kolumnist:

KOLUMNA: BOŠKO PRAŠTALO.

Boško Praštalo, ustanovitelj in lastnik

Avtentičnost in pristnost sta osrednji vrednoti, ki ju morajo znamke in osebnosti, ki želijo zgraditi močne vezi s svojimi potrošniki, vzpostaviti in vzdrževati. V času, ko se zdi, da vsakdo lahko postane “blagovna znamka” s pomočjo digitalnih orodij, postaja vprašanje avtentičnosti še toliko bolj pereče. Imamo nešteto primerov, kako so se čez noč zrušile močne, ampak neavtentične znamke.

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Pristnost pomeni biti zvesti svojim vrednotam in jih dosledno udejanjati v vsaki interakciji. To ne pomeni zgolj deljenja lepih slik in pozitivnih sporočil na družbenih omrežjih; gre za vsakodnevno dokazovanje obljub skozi dejanja, za transparentnost, ko gre kaj narobe in za iskreno komunikacijo s svojimi sledilci.

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti? Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje. Kot pri mreženju, kjer je vsak stisk roke, vsak pogled v oči, vsaka izmenjana beseda priložnost za gradnjo odnosa, tako morajo znamke pristopiti k vsakemu komunikacijskemu dotiku kot priložnosti za utrjevanje svoje avtentičnosti.

Potrošniki danes nagrajujejo transparentnost, iskrenost in znamke, ki se ne bojijo pokazati svoje ranljivosti. Zvesti so tistim, ki ne le govorijo, ampak tudi živijo svoje vrednote. Zato je preučevanje vedenja potrošnikov in prilagajanje strategij na tej osnovi ključno. Razumevanje, kaj vaše občinstvo ceni, kaj ga skrbi, in kako vaše sporočilo odzvanja v njihovem vsakdanu, je temelj za izgradnjo globokih, smiselnih odnosov.

V praksi to pomeni, da morajo biti znamke pripravljene poslušati in se odzvati na povratne informacije svojih potrošnikov. Morajo biti prožne in pripravljene na prilagoditve, saj se potrebe in pričakovanja njihovega občinstva nenehno spreminjajo. Avtentičnost tako ni statično stanje, ampak nenehen proces učenja, prilagajanja in rasti.

Zaključim lahko, da je v svetu znamčenja avtentičnost valuta, ki največ šteje. Tako kot v mreženju, kjer brez pristnosti ni pravih odnosov, tudi v znamčenju brez avtentičnosti ni dolgoročnega zaupanja in zvestobe. Zato naj bo avtentičnost vedno v središču naših prizadevanj, ne glede na to, ali gradimo osebno blagovno znamko ali vodimo globalno podjetje. To je pot do src in umov naših potrošnikov.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.