BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Aktualno, Prispevki

📅 17.04.2024

Boško Praštalo, ustanovitelj in lastnik

Avtentičnost in pristnost sta osrednji vrednoti, ki ju morajo znamke in osebnosti, ki želijo zgraditi močne vezi s svojimi potrošniki, vzpostaviti in vzdrževati. V času, ko se zdi, da vsakdo lahko postane “blagovna znamka” s pomočjo digitalnih orodij, postaja vprašanje avtentičnosti še toliko bolj pereče. Imamo nešteto primerov, kako so se čez noč zrušile močne, ampak neavtentične znamke.

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Pristnost pomeni biti zvesti svojim vrednotam in jih dosledno udejanjati v vsaki interakciji. To ne pomeni zgolj deljenja lepih slik in pozitivnih sporočil na družbenih omrežjih; gre za vsakodnevno dokazovanje obljub skozi dejanja, za transparentnost, ko gre kaj narobe in za iskreno komunikacijo s svojimi sledilci.

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti? Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje. Kot pri mreženju, kjer je vsak stisk roke, vsak pogled v oči, vsaka izmenjana beseda priložnost za gradnjo odnosa, tako morajo znamke pristopiti k vsakemu komunikacijskemu dotiku kot priložnosti za utrjevanje svoje avtentičnosti.

Potrošniki danes nagrajujejo transparentnost, iskrenost in znamke, ki se ne bojijo pokazati svoje ranljivosti. Zvesti so tistim, ki ne le govorijo, ampak tudi živijo svoje vrednote. Zato je preučevanje vedenja potrošnikov in prilagajanje strategij na tej osnovi ključno. Razumevanje, kaj vaše občinstvo ceni, kaj ga skrbi, in kako vaše sporočilo odzvanja v njihovem vsakdanu, je temelj za izgradnjo globokih, smiselnih odnosov.

V praksi to pomeni, da morajo biti znamke pripravljene poslušati in se odzvati na povratne informacije svojih potrošnikov. Morajo biti prožne in pripravljene na prilagoditve, saj se potrebe in pričakovanja njihovega občinstva nenehno spreminjajo. Avtentičnost tako ni statično stanje, ampak nenehen proces učenja, prilagajanja in rasti.

Zaključim lahko, da je v svetu znamčenja avtentičnost valuta, ki največ šteje. Tako kot v mreženju, kjer brez pristnosti ni pravih odnosov, tudi v znamčenju brez avtentičnosti ni dolgoročnega zaupanja in zvestobe. Zato naj bo avtentičnost vedno v središču naših prizadevanj, ne glede na to, ali gradimo osebno blagovno znamko ali vodimo globalno podjetje. To je pot do src in umov naših potrošnikov.

Ostali prispevki

KOLUMNA: Govori, kar delaš. In obratno.

KOLUMNA: Govori, kar delaš. In obratno.

Z izražanjem svojih lastnosti, posebnosti, drugačnosti, stališč in mnenj znamka izrazi kdo je, postane bolj poosebljena in tako se lahko približa ciljnim javnostim ter splete tesnejše vezi na podlagi skupnih lastnosti, zanimanj in prepričanj. Seveda se približa določenim javnostim, od drugih pa se lahko z jasnim izražanjem svojega jaza oddalji, ampak tesnejše vezi s prvimi lahko zagotovo pomenijo večjo pripadnost, dolgoročen odnos, zvestobo, tudi zagovorništvo. To velja tako za eksterne kot interne javnosti.

VEDENJSKO V ZNAMČENJU

VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Nobena, še tako spretna, »kao« pristna (ali čista) izjava, dikcija ne bo prepričala znamkinega občinstva, v kolikor komuniciranih vrednot znamka dejansko ne bo izkazovala. In dokazovala. Dosledno. V praksi – s svojo komunikacijo in s svojo interakcijo s potrošniki, končnimi kupci. Načini ravnanja, načini vključenosti so tisti, ki dokazujejo to sinhronost, harmonijo.

MESSVJU: V.DVOJE

MESSVJU: V.DVOJE

»Travel couple«, ki že tretje leto s pristnim ustvarjanjem vsebin na Instagramu in TikToku gradi skupnost, deli uporabne informacije, ponuja priložnost za samorefleksijo in navdihuje lepe zgodbe parov za zmenke, oddihe, celo zaroke…saj, kot pravita, imamo v Sloveniji toliko različnih romantičnih, kulinaričnih, aktivnih in zabavnih doživetij, ki jih marsikdo sploh ne pozna.

KAJ PRAVI: KATJA KUHAR, oblikovalka in lastnica istoimenske blagovne znamke

KAJ PRAVI: KATJA KUHAR, oblikovalka in lastnica istoimenske blagovne znamke

Katja Kuhar je modna oblikovalka in avtorica blagovne znamke Katja Kuhar. Idejni koncept znamke črpa v slovenski kulturni dediščini, kar velja še posebej izpostaviti, saj se premalo, mnogo premalo vračamo k lastnim koreninam. Pa ne zaradi neke »must-be« patriotskosti (lahko, seveda, tudi – vsekakor nič narobe tudi s takšnim ponosnim odnosom, je prej dobrodošel kot ne) kot tega, da se tudi v naši slovenski pretekli in polpretekli zgodovini zarisujejo marsikatere dobre vsebine, dobre zgodbe.

Za Katjo je bil usoden obisk Pokrajinskega muzeja Celje, kjer je odkrivala dediščino Slovenke Alme.

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja