Boško Praštalo, ustanovitelj in lastnik
Avtentičnost in pristnost sta osrednji vrednoti, ki ju morajo znamke in osebnosti, ki želijo zgraditi močne vezi s svojimi potrošniki, vzpostaviti in vzdrževati. V času, ko se zdi, da vsakdo lahko postane “blagovna znamka” s pomočjo digitalnih orodij, postaja vprašanje avtentičnosti še toliko bolj pereče. Imamo nešteto primerov, kako so se čez noč zrušile močne, ampak neavtentične znamke.
Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?
Pristnost pomeni biti zvesti svojim vrednotam in jih dosledno udejanjati v vsaki interakciji. To ne pomeni zgolj deljenja lepih slik in pozitivnih sporočil na družbenih omrežjih; gre za vsakodnevno dokazovanje obljub skozi dejanja, za transparentnost, ko gre kaj narobe in za iskreno komunikacijo s svojimi sledilci.
Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti? Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje. Kot pri mreženju, kjer je vsak stisk roke, vsak pogled v oči, vsaka izmenjana beseda priložnost za gradnjo odnosa, tako morajo znamke pristopiti k vsakemu komunikacijskemu dotiku kot priložnosti za utrjevanje svoje avtentičnosti.
Potrošniki danes nagrajujejo transparentnost, iskrenost in znamke, ki se ne bojijo pokazati svoje ranljivosti. Zvesti so tistim, ki ne le govorijo, ampak tudi živijo svoje vrednote. Zato je preučevanje vedenja potrošnikov in prilagajanje strategij na tej osnovi ključno. Razumevanje, kaj vaše občinstvo ceni, kaj ga skrbi, in kako vaše sporočilo odzvanja v njihovem vsakdanu, je temelj za izgradnjo globokih, smiselnih odnosov.
V praksi to pomeni, da morajo biti znamke pripravljene poslušati in se odzvati na povratne informacije svojih potrošnikov. Morajo biti prožne in pripravljene na prilagoditve, saj se potrebe in pričakovanja njihovega občinstva nenehno spreminjajo. Avtentičnost tako ni statično stanje, ampak nenehen proces učenja, prilagajanja in rasti.
Zaključim lahko, da je v svetu znamčenja avtentičnost valuta, ki največ šteje. Tako kot v mreženju, kjer brez pristnosti ni pravih odnosov, tudi v znamčenju brez avtentičnosti ni dolgoročnega zaupanja in zvestobe. Zato naj bo avtentičnost vedno v središču naših prizadevanj, ne glede na to, ali gradimo osebno blagovno znamko ali vodimo globalno podjetje. To je pot do src in umov naših potrošnikov.
0 komentarjev