BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Aktualno, Prispevki

📅 17.04.2024

Boško Praštalo, ustanovitelj in lastnik

Avtentičnost in pristnost sta osrednji vrednoti, ki ju morajo znamke in osebnosti, ki želijo zgraditi močne vezi s svojimi potrošniki, vzpostaviti in vzdrževati. V času, ko se zdi, da vsakdo lahko postane “blagovna znamka” s pomočjo digitalnih orodij, postaja vprašanje avtentičnosti še toliko bolj pereče. Imamo nešteto primerov, kako so se čez noč zrušile močne, ampak neavtentične znamke.

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Pristnost pomeni biti zvesti svojim vrednotam in jih dosledno udejanjati v vsaki interakciji. To ne pomeni zgolj deljenja lepih slik in pozitivnih sporočil na družbenih omrežjih; gre za vsakodnevno dokazovanje obljub skozi dejanja, za transparentnost, ko gre kaj narobe in za iskreno komunikacijo s svojimi sledilci.

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti? Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje. Kot pri mreženju, kjer je vsak stisk roke, vsak pogled v oči, vsaka izmenjana beseda priložnost za gradnjo odnosa, tako morajo znamke pristopiti k vsakemu komunikacijskemu dotiku kot priložnosti za utrjevanje svoje avtentičnosti.

Potrošniki danes nagrajujejo transparentnost, iskrenost in znamke, ki se ne bojijo pokazati svoje ranljivosti. Zvesti so tistim, ki ne le govorijo, ampak tudi živijo svoje vrednote. Zato je preučevanje vedenja potrošnikov in prilagajanje strategij na tej osnovi ključno. Razumevanje, kaj vaše občinstvo ceni, kaj ga skrbi, in kako vaše sporočilo odzvanja v njihovem vsakdanu, je temelj za izgradnjo globokih, smiselnih odnosov.

V praksi to pomeni, da morajo biti znamke pripravljene poslušati in se odzvati na povratne informacije svojih potrošnikov. Morajo biti prožne in pripravljene na prilagoditve, saj se potrebe in pričakovanja njihovega občinstva nenehno spreminjajo. Avtentičnost tako ni statično stanje, ampak nenehen proces učenja, prilagajanja in rasti.

Zaključim lahko, da je v svetu znamčenja avtentičnost valuta, ki največ šteje. Tako kot v mreženju, kjer brez pristnosti ni pravih odnosov, tudi v znamčenju brez avtentičnosti ni dolgoročnega zaupanja in zvestobe. Zato naj bo avtentičnost vedno v središču naših prizadevanj, ne glede na to, ali gradimo osebno blagovno znamko ali vodimo globalno podjetje. To je pot do src in umov naših potrošnikov.

Ostali prispevki

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja