GLOBALNI NAVDIH: Zgodba oznamčenih pisal

Aktualno, Prispevki

📅 15.04.2024

Slovenski knjižni sejem, nova zaloga knjig zame in nekaj vnaprej kupljenih daril. Poleg tega pa tudi pogovori o tiskanih in digitalnih knjigah, praznikih in rojstnih dnevih.

Črno bela elektronska sporočila ali pisane voščilnice? Zaprašena tipkovnica ali oznamčeno pisalo?

Moč pisanja

Ker nasprotja ohranjajo pomene, se zdi, da moč pisanja vse bolj prihaja do izraza. Znanstveniki, ki preučujejo možgane, poudarjajo številne prednosti pisanja z roko, med temi sta tudi hitrejše pomnjenje in učinkovitejše ponotranjenje informacij. Pa vendar moč pisanja ni le tehnična, temveč tudi čustvena. Primerjajmo občutke, ko na domači naslov prispe kuverta s pismom prijateljice iz druge države ali položnica. Že po pisavi znamo opredeliti, kdo je pošiljatelj. Morda pa nas nekdo preseneti in ugibamo, smo radostno vznemirjeni in radovedni. V primeru s položnico, tisk monotono spregovori zase.

Pa vendar moč pisanja ni le tehnična, temveč tudi čustvena.

Personalizacija

Ni torej pisava neka esenca posameznika? Kot parfum, ki ga nosiš že 20 let ali kot podpis na poročnem dokumentu, ki bo skozi življenje ostal neponovljiv. In kot pove naša urednica, da v kontekstu znamk ni pravilnih odgovorov, so samo iskrena in uporabniška, tudi pisava ni lepa ali grda. Je personalna, subjektivna, edinstvena. In če je vaša pisava odraz vašega osebnega sloga? Zakaj potem to ne bi moglo biti tudi vaše pisalo…

Oznamčena pisala – darila s pomenom, ki bodo obogatila prihajajoča leta

Montblanc – vrhunska eleganca vse od 1906

Izdelki znamke Montblanc veljajo za luksuzne spremljevalce življenjskega sloga, ki se radostno prenašajo skozi generacije. Mednarodna miselnost treh pionirskih ustanoviteljev hiše je še danes močna zapuščina blagovne znamke, ki poleg pisal vključuje usnjene izdelke, ure in ostale modne dodatke. Pisalni instrumenti so dovršeno dodelani v Hamburgu, usnjeni izdelki v Firencah, ure v Švici. Vsak izdelek združuje vrhunsko evropsko rokodelstvo skozi čas, ki izžareva prefinjen dizajn, odetega v klasično dediščino edinstvene evropske zgodbe. Filozofija znamke Montblanc je ustoličena na finem, nobel  življenju; le izvrstni izdelki pa lahko naredijo fino življenje še bolj izjemno in vznemirljivo. Znamka uporabniku sporoča in ga obenem nagovarja, da je njegova zgodba živa in dinamična, ter, da naj bo vse, kar ga spremlja na poti, vitalno in razburljivo. Vse. Tudi pisalo.

Vir slike: montblanc.com.

Kristalna pisala – Swarovski

Svojo (ali tujo) zbirko lahko zadovoljni uporabniki dopolnijo z enim izmed pisal, ki odraža 125 let kristalne umetnosti. Izbirajo lahko iz široke palete slogov, vključno s kristalnimi pisali v srebrnem in rožnato zlatem odtenku, ki izžarevajo razkošno privlačnost. A na izbiro so tudi drzni, barviti dizajni; v rdeči, modri, vijolični, zeleni in rumeni barvi. Kolekcija pisal Swarovski zagotavlja pisanje s stilom. Za obdarovanje svojih najdražjih ali sebe je tako na voljo paleta barvitih in impresivnih dizajnov, ki navdihujejo.

Vir slike: jewelryjealousy.com.  

Pozornost za vse priložnosti

Naj bo poslovno ali romantično, zase ali za druge, ključno je, da ima dobro zgodbo… in da zapiše še kakšno.

Ostali prispevki

KOLUMNA: Govori, kar delaš. In obratno.

KOLUMNA: Govori, kar delaš. In obratno.

Z izražanjem svojih lastnosti, posebnosti, drugačnosti, stališč in mnenj znamka izrazi kdo je, postane bolj poosebljena in tako se lahko približa ciljnim javnostim ter splete tesnejše vezi na podlagi skupnih lastnosti, zanimanj in prepričanj. Seveda se približa določenim javnostim, od drugih pa se lahko z jasnim izražanjem svojega jaza oddalji, ampak tesnejše vezi s prvimi lahko zagotovo pomenijo večjo pripadnost, dolgoročen odnos, zvestobo, tudi zagovorništvo. To velja tako za eksterne kot interne javnosti.

VEDENJSKO V ZNAMČENJU

VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Nobena, še tako spretna, »kao« pristna (ali čista) izjava, dikcija ne bo prepričala znamkinega občinstva, v kolikor komuniciranih vrednot znamka dejansko ne bo izkazovala. In dokazovala. Dosledno. V praksi – s svojo komunikacijo in s svojo interakcijo s potrošniki, končnimi kupci. Načini ravnanja, načini vključenosti so tisti, ki dokazujejo to sinhronost, harmonijo.

MESSVJU: V.DVOJE

MESSVJU: V.DVOJE

»Travel couple«, ki že tretje leto s pristnim ustvarjanjem vsebin na Instagramu in TikToku gradi skupnost, deli uporabne informacije, ponuja priložnost za samorefleksijo in navdihuje lepe zgodbe parov za zmenke, oddihe, celo zaroke…saj, kot pravita, imamo v Sloveniji toliko različnih romantičnih, kulinaričnih, aktivnih in zabavnih doživetij, ki jih marsikdo sploh ne pozna.

KAJ PRAVI: KATJA KUHAR, oblikovalka in lastnica istoimenske blagovne znamke

KAJ PRAVI: KATJA KUHAR, oblikovalka in lastnica istoimenske blagovne znamke

Katja Kuhar je modna oblikovalka in avtorica blagovne znamke Katja Kuhar. Idejni koncept znamke črpa v slovenski kulturni dediščini, kar velja še posebej izpostaviti, saj se premalo, mnogo premalo vračamo k lastnim koreninam. Pa ne zaradi neke »must-be« patriotskosti (lahko, seveda, tudi – vsekakor nič narobe tudi s takšnim ponosnim odnosom, je prej dobrodošel kot ne) kot tega, da se tudi v naši slovenski pretekli in polpretekli zgodovini zarisujejo marsikatere dobre vsebine, dobre zgodbe.

Za Katjo je bil usoden obisk Pokrajinskega muzeja Celje, kjer je odkrivala dediščino Slovenke Alme.

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja