GLOBALNI NAVDIH: Zgodba oznamčenih pisal

Aktualno, Prispevki

📅 15.04.2024

Slovenski knjižni sejem, nova zaloga knjig zame in nekaj vnaprej kupljenih daril. Poleg tega pa tudi pogovori o tiskanih in digitalnih knjigah, praznikih in rojstnih dnevih.

Črno bela elektronska sporočila ali pisane voščilnice? Zaprašena tipkovnica ali oznamčeno pisalo?

Moč pisanja

Ker nasprotja ohranjajo pomene, se zdi, da moč pisanja vse bolj prihaja do izraza. Znanstveniki, ki preučujejo možgane, poudarjajo številne prednosti pisanja z roko, med temi sta tudi hitrejše pomnjenje in učinkovitejše ponotranjenje informacij. Pa vendar moč pisanja ni le tehnična, temveč tudi čustvena. Primerjajmo občutke, ko na domači naslov prispe kuverta s pismom prijateljice iz druge države ali položnica. Že po pisavi znamo opredeliti, kdo je pošiljatelj. Morda pa nas nekdo preseneti in ugibamo, smo radostno vznemirjeni in radovedni. V primeru s položnico, tisk monotono spregovori zase.

Pa vendar moč pisanja ni le tehnična, temveč tudi čustvena.

Personalizacija

Ni torej pisava neka esenca posameznika? Kot parfum, ki ga nosiš že 20 let ali kot podpis na poročnem dokumentu, ki bo skozi življenje ostal neponovljiv. In kot pove naša urednica, da v kontekstu znamk ni pravilnih odgovorov, so samo iskrena in uporabniška, tudi pisava ni lepa ali grda. Je personalna, subjektivna, edinstvena. In če je vaša pisava odraz vašega osebnega sloga? Zakaj potem to ne bi moglo biti tudi vaše pisalo…

Oznamčena pisala – darila s pomenom, ki bodo obogatila prihajajoča leta

Montblanc – vrhunska eleganca vse od 1906

Izdelki znamke Montblanc veljajo za luksuzne spremljevalce življenjskega sloga, ki se radostno prenašajo skozi generacije. Mednarodna miselnost treh pionirskih ustanoviteljev hiše je še danes močna zapuščina blagovne znamke, ki poleg pisal vključuje usnjene izdelke, ure in ostale modne dodatke. Pisalni instrumenti so dovršeno dodelani v Hamburgu, usnjeni izdelki v Firencah, ure v Švici. Vsak izdelek združuje vrhunsko evropsko rokodelstvo skozi čas, ki izžareva prefinjen dizajn, odetega v klasično dediščino edinstvene evropske zgodbe. Filozofija znamke Montblanc je ustoličena na finem, nobel  življenju; le izvrstni izdelki pa lahko naredijo fino življenje še bolj izjemno in vznemirljivo. Znamka uporabniku sporoča in ga obenem nagovarja, da je njegova zgodba živa in dinamična, ter, da naj bo vse, kar ga spremlja na poti, vitalno in razburljivo. Vse. Tudi pisalo.

Vir slike: montblanc.com.

Kristalna pisala – Swarovski

Svojo (ali tujo) zbirko lahko zadovoljni uporabniki dopolnijo z enim izmed pisal, ki odraža 125 let kristalne umetnosti. Izbirajo lahko iz široke palete slogov, vključno s kristalnimi pisali v srebrnem in rožnato zlatem odtenku, ki izžarevajo razkošno privlačnost. A na izbiro so tudi drzni, barviti dizajni; v rdeči, modri, vijolični, zeleni in rumeni barvi. Kolekcija pisal Swarovski zagotavlja pisanje s stilom. Za obdarovanje svojih najdražjih ali sebe je tako na voljo paleta barvitih in impresivnih dizajnov, ki navdihujejo.

Vir slike: jewelryjealousy.com.  

Pozornost za vse priložnosti

Naj bo poslovno ali romantično, zase ali za druge, ključno je, da ima dobro zgodbo… in da zapiše še kakšno.

Ostali prispevki

MESSVJU: Petra Parovel

MESSVJU: Petra Parovel

Petra Parovel je gonilna sila blagovne znamke SWY (»starts with you«). Je mama, žena, direktorica, diplomirana kineziologinja in certificirana prehranska svetovalka, z močno željo po uspehu in pogumnim srcem. Njena strast do športa in fitnesa jo je pripeljala do tega, da je postala osebna trenerka in sčasoma podjetnica. Ustanovila je znamko SWY, kjer se moda sreča z zdravim življenjskim slogom in kjer postanete del podporne skupnosti, ki ceni vaše dobro- bitje.

AGENCIJA o28 PRAZNUJE 5 LET DELOVANJA

AGENCIJA o28 PRAZNUJE 5 LET DELOVANJA

Agencija o28, komunikacijska skupina, te dni praznuje peto obletnico delovanja. Gre za pet let aktivnega in celovitega reševanja velikih in majhnih komunikacijskih izzivov, pravita lastnici Alenka Vidic Praprotnik, ki je novembra 2019 postavila temelje agencije, ter Tina Cipot, ki se je agenciji priključila pred skoraj letom dni.

LOKALNE NOVICE: Websi prvaki 2024, Kaaita: copati iz recikliranega filca in odpadnih plastenk, Hisense – učinkovito in okolju prijazno pranje perila, Press Clipping – medijske sledi za boljše in premišljene nastope, TikTok for Business Masterclass, Merkur zavarovalnica – z gamifikacijo do leadov

LOKALNE NOVICE: Websi prvaki 2024, Kaaita: copati iz recikliranega filca in odpadnih plastenk, Hisense – učinkovito in okolju prijazno pranje perila, Press Clipping – medijske sledi za boljše in premišljene nastope, TikTok for Business Masterclass, Merkur zavarovalnica – z gamifikacijo do leadov

Letošnji festival za slovenske digitalne presežke, Websi, je vnovič gostil septembra v Festivalni dvorani v Ljubljani, sam program pa je postregel z novimi zgodbami o aktualnih digitalnih trendih in digitalnih uporabniških izkušnjah, s poudarkom na primerih in analizah aktualnih orodij in rešitev umetne intelligence…

INES MARKOVČIČ: RESNIČNA MOČ ZNAMKE JE V NASMEŠKU UPORABNIKA

INES MARKOVČIČ: RESNIČNA MOČ ZNAMKE JE V NASMEŠKU UPORABNIKA

Dobro znamčenje je tek na dolge proge. Ne glede na vzpone in padce (v klasičnem ekonomskem smislu), pa močne znamke ostanejo. Po čem lahko to vidimo, vemo, izmerimo? Preprosto. V nasmešku zadovoljnega uporabnika. Končni uporabnik je vselej zrcalo znamkinega vtisa in odlično izhodišče, kako naprej.

BOŠKO PRAŠTALO: MOČ ZNAMKE USTVARJA VEZ

BOŠKO PRAŠTALO: MOČ ZNAMKE USTVARJA VEZ

Moč znamke ustvarja vez med tem, kdo smo, in tem, kdo bi radi postali. V tej vezi se skriva skrivnostni magnet, ki pritegne ljudi, da ostanejo, kupujejo, zaupajo – in predvsem verjamejo.

SUPERBRANDS SLOVENIJA – GALA DOGODEK 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA – GALA DOGODEK 2024

Tudi letos je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal Superbrands Slovenija 2024 gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 26 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov (letna raziskava Ipsos) in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.