GLOBALNI NAVDIH: Zgodba oznamčenih pisal

Aktualno, Prispevki

📅 15.04.2024

Slovenski knjižni sejem, nova zaloga knjig zame in nekaj vnaprej kupljenih daril. Poleg tega pa tudi pogovori o tiskanih in digitalnih knjigah, praznikih in rojstnih dnevih.

Črno bela elektronska sporočila ali pisane voščilnice? Zaprašena tipkovnica ali oznamčeno pisalo?

Moč pisanja

Ker nasprotja ohranjajo pomene, se zdi, da moč pisanja vse bolj prihaja do izraza. Znanstveniki, ki preučujejo možgane, poudarjajo številne prednosti pisanja z roko, med temi sta tudi hitrejše pomnjenje in učinkovitejše ponotranjenje informacij. Pa vendar moč pisanja ni le tehnična, temveč tudi čustvena. Primerjajmo občutke, ko na domači naslov prispe kuverta s pismom prijateljice iz druge države ali položnica. Že po pisavi znamo opredeliti, kdo je pošiljatelj. Morda pa nas nekdo preseneti in ugibamo, smo radostno vznemirjeni in radovedni. V primeru s položnico, tisk monotono spregovori zase.

Pa vendar moč pisanja ni le tehnična, temveč tudi čustvena.

Personalizacija

Ni torej pisava neka esenca posameznika? Kot parfum, ki ga nosiš že 20 let ali kot podpis na poročnem dokumentu, ki bo skozi življenje ostal neponovljiv. In kot pove naša urednica, da v kontekstu znamk ni pravilnih odgovorov, so samo iskrena in uporabniška, tudi pisava ni lepa ali grda. Je personalna, subjektivna, edinstvena. In če je vaša pisava odraz vašega osebnega sloga? Zakaj potem to ne bi moglo biti tudi vaše pisalo…

Oznamčena pisala – darila s pomenom, ki bodo obogatila prihajajoča leta

Montblanc – vrhunska eleganca vse od 1906

Izdelki znamke Montblanc veljajo za luksuzne spremljevalce življenjskega sloga, ki se radostno prenašajo skozi generacije. Mednarodna miselnost treh pionirskih ustanoviteljev hiše je še danes močna zapuščina blagovne znamke, ki poleg pisal vključuje usnjene izdelke, ure in ostale modne dodatke. Pisalni instrumenti so dovršeno dodelani v Hamburgu, usnjeni izdelki v Firencah, ure v Švici. Vsak izdelek združuje vrhunsko evropsko rokodelstvo skozi čas, ki izžareva prefinjen dizajn, odetega v klasično dediščino edinstvene evropske zgodbe. Filozofija znamke Montblanc je ustoličena na finem, nobel  življenju; le izvrstni izdelki pa lahko naredijo fino življenje še bolj izjemno in vznemirljivo. Znamka uporabniku sporoča in ga obenem nagovarja, da je njegova zgodba živa in dinamična, ter, da naj bo vse, kar ga spremlja na poti, vitalno in razburljivo. Vse. Tudi pisalo.

Vir slike: montblanc.com.

Kristalna pisala – Swarovski

Svojo (ali tujo) zbirko lahko zadovoljni uporabniki dopolnijo z enim izmed pisal, ki odraža 125 let kristalne umetnosti. Izbirajo lahko iz široke palete slogov, vključno s kristalnimi pisali v srebrnem in rožnato zlatem odtenku, ki izžarevajo razkošno privlačnost. A na izbiro so tudi drzni, barviti dizajni; v rdeči, modri, vijolični, zeleni in rumeni barvi. Kolekcija pisal Swarovski zagotavlja pisanje s stilom. Za obdarovanje svojih najdražjih ali sebe je tako na voljo paleta barvitih in impresivnih dizajnov, ki navdihujejo.

Vir slike: jewelryjealousy.com.  

Pozornost za vse priložnosti

Naj bo poslovno ali romantično, zase ali za druge, ključno je, da ima dobro zgodbo… in da zapiše še kakšno.

Ostali prispevki

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja