PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Letošnji prejemniki priznanj za marketinško odličnost

Imamo nove prvake v marketingu (foto_Jernej Lasič za DMS)

NLB, Atlantic Grupa, Petrol, Poslovni sistem Mercator in Marles hiše Maribor so letošnji prejemniki priznanj za najboljše marketinške projekte. Na Slovenski marketinški konferenci, ki se je v organizaciji Društva za marketing Slovenije (DMS) in Časnika Finance odvila v Portorožu, so prejeli nagrade marketinška odličnost. Državni prvak v marketingu, ki je prejel veliko nagrado, je podjetje Petrol, ki je po mnenju strokovne komisije pustilo največji pečat v vseh razpisanih kategorijah.

»Leti 2022 in še posebej 2023 sta bili polni izzivov za podjetja na področju energetike. Kljub temu je naša marketinška ekipa povezala vse dele Petrola, ki delujemo v različnih državah, povezala raznolike produkte ter kljub različnim ukrepom, tudi našim varčevalnim, dokazala, da se da. Naredili so velike premike in povezali dele podjetja, da so še vedno dobro delovali kljub kriznim razmeram,« je pomen dela marketinške ekipe ob prevzemu nagrade povzel Jože Smolič, član uprave podjetja Petrol.

V DMS so letos nagrado marketinška odličnost razpisali v treh kategorijah. Prejeli so kar 38 prijav, pri čemer prijavljeni projekti naslavljajo zelo različne izzive, ki so jim bili finalisti neuradnega državnega prvenstva v marketingu prepričljivo kos. 

Foto: Jernej Lasič.

NLB, Atlantic Grupa, Petrol in Poslovni sistem Mercator so marketinški prvaki

Podjetje NLB je s projektom ‘Odličnost upravljanja blagovne znamke NLB’ zmagalo v kategoriji Odličnost marketinške strategije. Atlantic Grupa je v kategoriji Odličnost trajnostnega delovanja in družbena odgovornost slavila s projektom ‘Donat. Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase. Kako blagovna znamka Donat trajnost vključuje v celostno poslovanje’. V kategoriji Odličen korak pred drugimi so bile razpisane štiri podkategorije. Najboljšo novost ali inovacijo na enem od 7P je predstavilo podjetje Petrol s projektom ‘Prenovljena marketinška in komunikacijska strategija nove aplikacije Petrol GO’.  Nagrada v združeni podkategoriji za najboljši nov poslovni model oziroma za transformacijo ali optimizacijo poslovnih procesov pripada Poslovnemu sistemu Mercator za prenovo lojalnostnega sistema Pika. Podjetje Atlantic Grupa pa je slavilo v podkategoriji Odziv na izredne okoliščine s projektom ‘Argeta – enaka srčnost in enak predanost si zaslužita enako podporo’.

Med finalisti so bili še: IPROM, Kontron in Telekom Slovenije.

Marlesu nagrada za preboj

Podjetje Marles hiše Maribor si je posebno nagrado za preboj zaslužilo predvsem zaradi izjemnega prikaza, kakšno razliko v podjetju lahko naredi marketing z dovolj veliko vlogo. Pri tem člani strokovne komisije poudarjajo, da gre za srednje veliko podjetje z nizkim marketinškim proračunom, kljub temu pa so v enem letu naredili gigantski preskok vloge marketinga in največji preboj.

Petrol – državni prvak v marketingu

Petrol pa je v preteklem letu pustil največji pečat v vseh kategorijah, zato je prejemnik velike nagrade za marketinško odličnost. »Izjemno lepo je vidna dolgoročna usmerjenost podjetja v uporabnika. Pri vseh predstavljenih aktivnostih je bil marketing gonilna sila projektov. Kljub številnim področjem, s katerimi se ukvarja podjetje, si prizadevajo uporabnika vedno postaviti v središče in tako izboljševati njegovo izkušnjo,« so zapisali v obrazložitvi strokovne komisije.

Foto: Jernej Lasič.

Priložnost za podjetja in marketinške strokovnjake, da pokažejo, v čem so dobri

»Veseli nas, da so podjetja letos na razpis prijavila skoraj podvojeno število projektov glede na preteklo leto. Pri tem nas je še posebej razveselilo povečanje števila prijav iz segmenta B2B. Razpis za marketinško odličnost je namreč eden od pomembnih kanalov, prek katerega lahko strokovnjaki za marketing in podjetja, v katerih delujejo, pokažejo, v čem so dobri. Gre za podjetja, ki se zavedajo, kako pomembno funkcijo pri doseganju poslovnih ciljev ima marketing. Ta podjetja pa so obenem tudi zgled preostalim, ki na to pot še stopajo,« je letošnje vtise strnila Tanja Kavran, izvršna direktorica DMS.

Celovit pristop strokovne komisije

Strokovna komisija je velik poudarek namenila celoviti odličnosti marketinških projektov. Pomembne kriterije so predstavljali tudi vloga marketinga kot gonilo razvoja, njegov prispevek k uspešnosti podjetja ter odgovori na vprašanja, za koliko marketinških P-jev je odgovoren marketing, s kakšnimi omejitvami se srečuje in kako jih naslavlja.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.