NLB, Atlantic Grupa, Petrol, Poslovni sistem Mercator in Marles hiše Maribor so letošnji prejemniki priznanj za najboljše marketinške projekte. Na Slovenski marketinški konferenci, ki se je v organizaciji Društva za marketing Slovenije (DMS) in Časnika Finance odvila v Portorožu, so prejeli nagrade marketinška odličnost. Državni prvak v marketingu, ki je prejel veliko nagrado, je podjetje Petrol, ki je po mnenju strokovne komisije pustilo največji pečat v vseh razpisanih kategorijah.
»Leti 2022 in še posebej 2023 sta bili polni izzivov za podjetja na področju energetike. Kljub temu je naša marketinška ekipa povezala vse dele Petrola, ki delujemo v različnih državah, povezala raznolike produkte ter kljub različnim ukrepom, tudi našim varčevalnim, dokazala, da se da. Naredili so velike premike in povezali dele podjetja, da so še vedno dobro delovali kljub kriznim razmeram,« je pomen dela marketinške ekipe ob prevzemu nagrade povzel Jože Smolič, član uprave podjetja Petrol.
V DMS so letos nagrado marketinška odličnost razpisali v treh kategorijah. Prejeli so kar 38 prijav, pri čemer prijavljeni projekti naslavljajo zelo različne izzive, ki so jim bili finalisti neuradnega državnega prvenstva v marketingu prepričljivo kos.
NLB, Atlantic Grupa, Petrol in Poslovni sistem Mercator so marketinški prvaki
Podjetje NLB je s projektom ‘Odličnost upravljanja blagovne znamke NLB’ zmagalo v kategoriji Odličnost marketinške strategije. Atlantic Grupa je v kategoriji Odličnost trajnostnega delovanja in družbena odgovornost slavila s projektom ‘Donat. Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase. Kako blagovna znamka Donat trajnost vključuje v celostno poslovanje’. V kategoriji Odličen korak pred drugimi so bile razpisane štiri podkategorije. Najboljšo novost ali inovacijo na enem od 7P je predstavilo podjetje Petrol s projektom ‘Prenovljena marketinška in komunikacijska strategija nove aplikacije Petrol GO’. Nagrada v združeni podkategoriji za najboljši nov poslovni model oziroma za transformacijo ali optimizacijo poslovnih procesov pripada Poslovnemu sistemu Mercator za prenovo lojalnostnega sistema Pika. Podjetje Atlantic Grupa pa je slavilo v podkategoriji Odziv na izredne okoliščine s projektom ‘Argeta – enaka srčnost in enak predanost si zaslužita enako podporo’.
Med finalisti so bili še: IPROM, Kontron in Telekom Slovenije.
Marlesu nagrada za preboj
Podjetje Marles hiše Maribor si je posebno nagrado za preboj zaslužilo predvsem zaradi izjemnega prikaza, kakšno razliko v podjetju lahko naredi marketing z dovolj veliko vlogo. Pri tem člani strokovne komisije poudarjajo, da gre za srednje veliko podjetje z nizkim marketinškim proračunom, kljub temu pa so v enem letu naredili gigantski preskok vloge marketinga in največji preboj.
Petrol – državni prvak v marketingu
Petrol pa je v preteklem letu pustil največji pečat v vseh kategorijah, zato je prejemnik velike nagrade za marketinško odličnost. »Izjemno lepo je vidna dolgoročna usmerjenost podjetja v uporabnika. Pri vseh predstavljenih aktivnostih je bil marketing gonilna sila projektov. Kljub številnim področjem, s katerimi se ukvarja podjetje, si prizadevajo uporabnika vedno postaviti v središče in tako izboljševati njegovo izkušnjo,« so zapisali v obrazložitvi strokovne komisije.
Priložnost za podjetja in marketinške strokovnjake, da pokažejo, v čem so dobri
»Veseli nas, da so podjetja letos na razpis prijavila skoraj podvojeno število projektov glede na preteklo leto. Pri tem nas je še posebej razveselilo povečanje števila prijav iz segmenta B2B. Razpis za marketinško odličnost je namreč eden od pomembnih kanalov, prek katerega lahko strokovnjaki za marketing in podjetja, v katerih delujejo, pokažejo, v čem so dobri. Gre za podjetja, ki se zavedajo, kako pomembno funkcijo pri doseganju poslovnih ciljev ima marketing. Ta podjetja pa so obenem tudi zgled preostalim, ki na to pot še stopajo,« je letošnje vtise strnila Tanja Kavran, izvršna direktorica DMS.
Celovit pristop strokovne komisije
Strokovna komisija je velik poudarek namenila celoviti odličnosti marketinških projektov. Pomembne kriterije so predstavljali tudi vloga marketinga kot gonilo razvoja, njegov prispevek k uspešnosti podjetja ter odgovori na vprašanja, za koliko marketinških P-jev je odgovoren marketing, s kakšnimi omejitvami se srečuje in kako jih naslavlja.
0 komentarjev