PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: OMAR NABER

7.06.2024 | Aktualno, Intervjuji, Prispevki

Znamke osmišljajo svet. Vsi mi smo vsakodnevni potrošniki. Ni pravilnih odgovorov; so samo iskrena in uporabniška.

Namen rubrike je osvetljevati vplivnost, sporočilnost posameznih znamk (blagovnih, storitvenih). Sleherni od nas je vpet v neko zgodbo, pravljico, koncept, ki ga je pritegnil, s tem, ko uporablja/kupuje določene izdelke določene storitve ter se k njim vsakič znova rad vrača. Ni pravih ali manj pravih znamk; ne želimo biti bitk med znamkami, temveč osvetliti, kako smo na koncu vsi mi takšni in drugačni potrošniki nekih zgodb (znamk). Refleksija filozofije znamk ni samo v imenu in logotipu, ampak tudi ali predvsem v esenci njihove doživljajske, doživete in podoživete izkušnje.

Omar Naber

Vir slike: Rok Deželak.

Zajtrk in kava/čaj: 

Zajtrkujem poredko. Če pa že, poskusim zjutraj vedno s čim bolj zdravimi stvarmi.  Predvsem s tekočo hrano, polni obrok mi zjutraj nikoli ne diši. Recimo navadni jogurt ali kefir,  oboje včasih naredim kar sam, in oboje s kapljico ali dvema lanenega olja – čudežno učinkuje na telo.  Drugače pridejo zjutraj prav tudi zelenjavne juhice, narejene doma. Kuhana in zmiksana  domača zelenjava z dodatkom Maggi zelenjavne kocke in rezine masla se meni zjutraj vedno prileže. Raje kot kavo imam črni čaj, ki me prav tako lepo predrami kot kava. Tako eno in drugo pa, če že, vedno sladkam z medom in nikoli s sladkorjem. In to potem, ko sta čaj ali kava že na pol ohlajena, da med ne izgubi svojih hranilnih vrednosti, mineralov in vitaminov. Najljubši med znamkami medu mi je Medex, akacijev ali lipov med. Pašeta prav povsod. 

Vozni park: 

Najraje se po Ljubljani gibljem peš ali s kolesom. Ne samo, da je avto potuha pred telovadbo, tudi zaradi ekoloških razlogov se ga za po Ljubljani izogibam, kar se da. Najhujša stvar, kar se tiče avtomobila v Ljubljani, pa je seveda: parkiranje. Če grem na koncert, nastop ali izlet, si ga izposodim v ljubljanski Avtohiši Real, kjer me vedno lepo sprejmejo in mi z veseljem posodijo Renault Megane E-Tech, ki je čisto električen, ali Renault Megane Conquest, ki je hibrid. Slednjega imam mogoče še rajši, vseeno pa porabi veliko manj goriva kot navadno vozilo na bencin ali nafto. Poskušam biti ekološko osveščen, kolikor se da. 

Vir slike: Carwow.

Gel/milo za tuširanje: 

Najrajši od vsega uporabljam izdelke slovenskih proizvajalcev Karbonoir. Rad podpiram domačo proizvodnjo, predvsem pa so njihovi izdelki povsem naravni in neškodljivi. 

Telefon: 

Nikoli nisem dal veliko na telefon. Veliko sem jih menjaval, imel sem že vse znamke. Dokler nisem prvič v svoje roke dobil znamko Samsung. Od takrat naprej me druge znamke več ne zanimajo. Zdaj imam že četrti Samsungov telefon in komaj čakam na naslednjega, ko bo čas za to. 

Najljubši trgovec: 

Uf, to se pa zelo težko odločim. Zelo odvisno od tega, kaj v danem trenutku potrebujem. Na veliki, zalogovni nakup se najraje odpravim v Lidl, kjer se mi po izkušnjah zdita cena in kvaliteta v najboljšem razmerju. Za specifične stvari grem mogoče rajši v LeClerc ali, še rajši, v BTC, kjer najdeš čisto vse, kar želiš. 

Najljubša kavarna: 

Zadnje čase mi zelo ustreza ljubka kavarnica Mačkon na Trubarjevi ulici v Ljubljani, kjer se počutim svobodno in hkrati v zavetju. Zdi se mi zelo domače okolje, ker prihajam iz Ljubljane in sem na tej ulici v mladosti preživel ogromno časa. Sem nostalgičen človek in se zato tam vedno počutim odlično. 

Najljubša restavracija: 

Najraje od vsega se odpravim kar na ljubljansko tržnico na ribje dobrote, kjer me kuhar že zelo dobro pozna, se me vedno razveseli, se zame potrudi in postreže ”dobro merico” za stalne stranke 🙂 Potem vedno še malce poklepetava in si zaželiva lep dan, dokler spet ne pridem na njegove dobrote. 

Najljubša/želena destinacija/počitnice: 

Naj kdorkoli reče, kar hoče, zame je Jadransko morje najlepše. Čisto morje, primerne temperature, blizu našega doma, v državi, kjer njihov jezik popolnoma razumem in ga tekoče govorim. Najraje se odpravim s prijatelji na majhne hrvaške otočke, kjer vedno najdemo kak zalivček, kjer s čolnom ali jadrnico parkiramo in se kopamo, sončimo, zabavamo, kaj zaigramo in zapojemo in kaj dobrega pojemo in popijemo. Prepotoval sem že pol sveta in za to trditvijo stojim zelo odločno. 

Vir slike: Unsplash.

Najljubše tuje mesto: 

Omahujem med Ammanom (glavnim mestom Jordanije) in Londonom. V Ammanu se počutim domače, dobrodošlo. Tam imam družino po očetovi strani, ki me vedno zelo lepo sprejme in gosti. Spominja me na otroštvo in mladost.  Takrat smo namreč Jordanijo obiskovali skoraj vsako leto med poletnimi počitnicami in vedno sem se obiska neznansko veselil. Po drugi strani London, ker sem tja odšel sam. Tam sem živel leto in pol in se o življenju ogromno naučil in ogromno doživel. Še vedno z veseljem vsakih par let obiščem tako London kot Amman, kadar mi le čas dopušča. Obe prestolnici sta na prvem mestu 🙂 

Najljubše domače mesto: 

Zagotovo Ljubljana. Tu sem se rodil, tu sem odraščal, hodil v vrtec, osnovno šolo, srednjo šolo, se prvič zaljubil, imel prvo službo, punco, tukaj sem začel s svojo kariero, vse v radiju treh kilometrov. V Ljubljani imamo vse, kar želimo. Najboljše restavracije, kavarne, sprehajalne poti, Ljubljanski Grad, Tivoli, Rožnik, Golovec, Šmarna gora. Infrastruktura je najlepša od vseh mest na svetu. Eno uro imamo do morja in eno uro do smučišč. Eno uro do Avstrije, eno do Hrvaške, eno do Italije. Suše ni nikoli, sonca je dovolj. 

Vir slike: Unsplash.

Morje ali hribi: 

Zagotovo morje. Se pa tudi ne odpovem povabilu v hribe, še posebej zadnja leta. A bolj v pomladnih in poletnih mesecih, saj mraza ne prenašam preveč dobro.  

Šport: 

Uf! Nogomet! Zelo rad ga igram, še rajši pa gledam 🙂 Zelo rad tudi plavam, veliko sem obetal kot mlad tekmovalec v plavanju, treniral sem ga kar štiri leta, a sem zaradi takratnih razmer doma, starša sta se namreč začela ločevati, treninge opustil. V mladosti sem veliko rolal in zadnja leta me velikokrat prime, da bi si ponovno kupil rolerje. Moja znamka je bila Roces, imel sem model Los Angeles. Oboževal sem jih. 

Glasba: 

Že v otroštvu sem bil zelo povezan z glasbo, moja mama je bila namreč profesorica klavirja in glasbe. Veliko je igrala in vadila doma, jaz pa sem to srkal vase. V osnovni šoli sem postal velik oboževalec Michaela Jacksona in dolgo me ni zanimalo prav nič drugega. Dokler nisem spoznal skupine Green Day. Od takrat naprej sem zaprisežen punk rock in rock glasbi, za katero sem še dandanes vedno razpoložen. Sem pa odprt za vse zvrsti, tudi swing in klasika mi včasih zapašeta. Od slovenskih izvajalcev je name največji vtis naredila skupina Siddharta, katere oboževalec sem še danes. Zadnja leta me prijetno preseneča naša najuspešnejša skupina Joker Out. 

Zavarovalnica/e: 

Moram povedati, da z zavarovalnicami – hvala Bogu – nisem imel nikoli preveč opravka. Težko izberem najljubšo, v bistvu še sam ne vem, pri kateri sem zavarovan jaz 🙂 

Naj oblačila: 

Znamke me ne zanimajo preveč. Na prvem mestu tista oblačila, v katerih se počutim udobno in sproščeno. Na drugem mestu pa seveda: izgled. Ne paše vsakomur ista majica ali iste hlače, tudi, če sta grajena podobno. Vsaka osebnost ima ”svojega malarja”, ni vse odvisno od kroja, ki bi se prilegal podobno grajenim. Tudi od dneva je odvisno. Včasih mi kakšna stvar paše, drugič pa se v istem oblačilu ne počutim dobro. Kar se tiče oblačil, se vedno orientiram po občutku in glede na trenutno počutje. 

Ostali intervjuji

KAJ PRAVI: Tilen Hojč, vodja marketinga in prodaje, MG Slovenija

KAJ PRAVI: Tilen Hojč, vodja marketinga in prodaje, MG Slovenija

Zgodba je zelo enostavna. Generalni direktor znamke MG Motor Adriatic, gospod Nenad Pleteš, in direktor prodaje ter razvoja mreže same znamke, gospod Mario Rob, sta prepoznala nekatere praznine na že precej zasičenem trgu. Prednost naše zgodbe ob vstopu na trg je bila v tem, da so bila naša vozila dostopna praktično takoj, cenovno so bila dobro pozicionirana. Kombinacija obojega je privedla do izjemnega začetnega navdušenja, kar je blagodejno vplivalo tudi na vidik našega marketinga, saj za avtomobiliste velja, da je najboljši marketing tisti, ko vozila vidiš na samih cestah.

read more
KAJ PRAVI: Viktorija Radojević Mavrič, direktorica marketinga, Mercator

KAJ PRAVI: Viktorija Radojević Mavrič, direktorica marketinga, Mercator

Viktorija Radojević Mavrič že dobro desetletje prepričljivo in suvereno plove v slovenskem poslovnem svetu in to v eni izmed najbolj neizprosnih in dinamičnih panog. Trgovski družbi Mercator se je pridružila leta 2014, kot izvršna direktorica marketinga v Mercator Srbija. Leta 2017 se je preselila v Slovenijo in kot izvršna direktorica skrbela za marketing in razvoj za celotno skupino Mercator. Danes, po prehodu Mercator Slovenija pod okrilje skupine Fortenova, je direktorica področja marketinga za Mercator Slovenija.

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.