PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: Oto Pestner

8.04.2024 | Aktualno, Intervjuji, Prispevki

Znamke osmišljajo svet. Vsi mi smo vsakodnevni potrošniki. Ni pravilnih odgovorov; so samo iskrena in uporabniška.

Namen rubrike je osvetljevati vplivnost, sporočilnost posameznih znamk (blagovnih, storitvenih). Sleherni od nas je vpet v neko zgodbo, pravljico, koncept, ki ga je pritegnil, s tem, ko uporablja/kupuje določene izdelke določene storitve ter se k njim vsakič znova rad vrača. Ni pravih ali manj pravih znamk; ne želimo biti bitk med znamkami, temveč osvetliti, kako smo na koncu vsi mi takšni in drugačni potrošniki nekih zgodb (znamk). Refleksija filozofije znamk ni samo v imenu in logotipu, ampak tudi ali predvsem v esenci njihove doživljajske, doživete in podoživete izkušnje.

Oto Pestner

Vir slike: Tjasa-Oman.

Zajtrk & kava/čaj:

Ker je to prvo vprašanje, bom rekel dobro jutro. Definitivno je kava moja priljubljena jutranja pijača, vendar pa rad v bolj prehladnih dneh spijem kak čaj. Sam zajtrk si rad privoščim, ko smo kdaj v tujini in prespimo, potem pa nas v hotelu pričaka samopostrežba. Doma pa zajtrkujem bolj poredko.

Vir slike: unsplash.com.


Vozni park:

Sem antivoznik s spravljenim vozniškim dovoljenjem (ne velja več). Nikoli se nisem počutil suverenega za volanom, tisti mali čas, ko sem vozil.  Žena vozi odlično.

Gel/milo za tuširanje:

Nisem izbirčen. Doma take stvari od časa do časa menjamo.


Telefon:

Samsung (android), novejši model.


Najljubši trgovec:

Tisti, ki ima ugodne cene.

Najljubša kavarna:

Patent Hub v Črnučah (kjer stanujem). V kavarni pa smo sami sosedje in to daje še posebno prijateljsko vzdušje. Pridite kdaj.


Najljubša restavracija:

Je nimam.

Najljubša/želena destinacija/počitnice:

Moram priznat da tudi v teh letih nimam izbrane neke posebne lokacije. Zame je moj poklic počitnica.


Najljubše tuje mesto:

London.

Vir slike: unsplash.com.

Najljubše domače mesto:

Ljubljana.

Vir slike: unsplash.com.

Morje ali hribi:

Hribi (upam, da spet kmalu).

Šport:

Počivanje.


Zavarovalnica/e:

Dajte mi dobre ponudbe, da izberem.

Naj oblačila:

Topla.

Vir slike: arhivRTV.

Oto je v decembru izredno zaseden in gostuje vsepovsod po Sloveniji. V Ljubljani ga bomo lahko poslušali 19. 12. 2023  v Klubu 300, 30.12.2023 v Solčavi z izjemnim Smooth Bandom,  ima pa tudi veliko manjših božičnih koncertov. 

Ostali intervjuji

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

read more
MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

„Bivša stevardesa z veliko ljubeznijo do kave“. Tako se Lucija pozicionira na svojem YouTube kanalu.

V Sloveniji pa jo poznamo tudi kot popotnico vlogerko, izvirno TikTok ustvarjalko in ambasadorko znamk, ki delujejo v domačem prostoru.

read more
KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

Zagotovo dobre in nagrajevane zgodbe dosegajo tisti, ki že dlje časa vlagajo v zunanje oglaševanje, v kreativo, gradijo na izkušnjah premišljenega komuniciranja, ki pušča vtise. Zunanje oglaševanje je najbolj kreativen medij, si upam vselej suvereno trditi. Resnično se splača vanj vlagati in graditi na dobrih zgodbah, ki puščajo navdušujoče odzive, poglede mimoidočih. Prav zato je v naši ekipi tudi izurjena ekipa, ki se posveti svetovanju pri ustvarjanju plakatnih zgodb, ter vneto išče načine, ki bi v danih situacijah in v (slovenskem) okolju komunikacijsko odlično funkcionirale.

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja