PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: Oto Pestner

SZ1247

Znamke osmišljajo svet. Vsi mi smo vsakodnevni potrošniki. Ni pravilnih odgovorov; so samo iskrena in uporabniška.

Namen rubrike je osvetljevati vplivnost, sporočilnost posameznih znamk (blagovnih, storitvenih). Sleherni od nas je vpet v neko zgodbo, pravljico, koncept, ki ga je pritegnil, s tem, ko uporablja/kupuje določene izdelke določene storitve ter se k njim vsakič znova rad vrača. Ni pravih ali manj pravih znamk; ne želimo biti bitk med znamkami, temveč osvetliti, kako smo na koncu vsi mi takšni in drugačni potrošniki nekih zgodb (znamk). Refleksija filozofije znamk ni samo v imenu in logotipu, ampak tudi ali predvsem v esenci njihove doživljajske, doživete in podoživete izkušnje.

Oto Pestner

Vir slike: Tjasa-Oman.

Zajtrk & kava/čaj:

Ker je to prvo vprašanje, bom rekel dobro jutro. Definitivno je kava moja priljubljena jutranja pijača, vendar pa rad v bolj prehladnih dneh spijem kak čaj. Sam zajtrk si rad privoščim, ko smo kdaj v tujini in prespimo, potem pa nas v hotelu pričaka samopostrežba. Doma pa zajtrkujem bolj poredko.

Vir slike: unsplash.com.


Vozni park:

Sem antivoznik s spravljenim vozniškim dovoljenjem (ne velja več). Nikoli se nisem počutil suverenega za volanom, tisti mali čas, ko sem vozil.  Žena vozi odlično.

Gel/milo za tuširanje:

Nisem izbirčen. Doma take stvari od časa do časa menjamo.


Telefon:

Samsung (android), novejši model.


Najljubši trgovec:

Tisti, ki ima ugodne cene.

Najljubša kavarna:

Patent Hub v Črnučah (kjer stanujem). V kavarni pa smo sami sosedje in to daje še posebno prijateljsko vzdušje. Pridite kdaj.


Najljubša restavracija:

Je nimam.

Najljubša/želena destinacija/počitnice:

Moram priznat da tudi v teh letih nimam izbrane neke posebne lokacije. Zame je moj poklic počitnica.


Najljubše tuje mesto:

London.

Vir slike: unsplash.com.

Najljubše domače mesto:

Ljubljana.

Vir slike: unsplash.com.

Morje ali hribi:

Hribi (upam, da spet kmalu).

Šport:

Počivanje.


Zavarovalnica/e:

Dajte mi dobre ponudbe, da izberem.

Naj oblačila:

Topla.

Vir slike: arhivRTV.

Oto je v decembru izredno zaseden in gostuje vsepovsod po Sloveniji. V Ljubljani ga bomo lahko poslušali 19. 12. 2023  v Klubu 300, 30.12.2023 v Solčavi z izjemnim Smooth Bandom,  ima pa tudi veliko manjših božičnih koncertov. 

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.