PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: Oto Pestner

8.04.2024 | Aktualno, Intervjuji, Prispevki

Znamke osmišljajo svet. Vsi mi smo vsakodnevni potrošniki. Ni pravilnih odgovorov; so samo iskrena in uporabniška.

Namen rubrike je osvetljevati vplivnost, sporočilnost posameznih znamk (blagovnih, storitvenih). Sleherni od nas je vpet v neko zgodbo, pravljico, koncept, ki ga je pritegnil, s tem, ko uporablja/kupuje določene izdelke določene storitve ter se k njim vsakič znova rad vrača. Ni pravih ali manj pravih znamk; ne želimo biti bitk med znamkami, temveč osvetliti, kako smo na koncu vsi mi takšni in drugačni potrošniki nekih zgodb (znamk). Refleksija filozofije znamk ni samo v imenu in logotipu, ampak tudi ali predvsem v esenci njihove doživljajske, doživete in podoživete izkušnje.

Oto Pestner

Vir slike: Tjasa-Oman.

Zajtrk & kava/čaj:

Ker je to prvo vprašanje, bom rekel dobro jutro. Definitivno je kava moja priljubljena jutranja pijača, vendar pa rad v bolj prehladnih dneh spijem kak čaj. Sam zajtrk si rad privoščim, ko smo kdaj v tujini in prespimo, potem pa nas v hotelu pričaka samopostrežba. Doma pa zajtrkujem bolj poredko.

Vir slike: unsplash.com.


Vozni park:

Sem antivoznik s spravljenim vozniškim dovoljenjem (ne velja več). Nikoli se nisem počutil suverenega za volanom, tisti mali čas, ko sem vozil.  Žena vozi odlično.

Gel/milo za tuširanje:

Nisem izbirčen. Doma take stvari od časa do časa menjamo.


Telefon:

Samsung (android), novejši model.


Najljubši trgovec:

Tisti, ki ima ugodne cene.

Najljubša kavarna:

Patent Hub v Črnučah (kjer stanujem). V kavarni pa smo sami sosedje in to daje še posebno prijateljsko vzdušje. Pridite kdaj.


Najljubša restavracija:

Je nimam.

Najljubša/želena destinacija/počitnice:

Moram priznat da tudi v teh letih nimam izbrane neke posebne lokacije. Zame je moj poklic počitnica.


Najljubše tuje mesto:

London.

Vir slike: unsplash.com.

Najljubše domače mesto:

Ljubljana.

Vir slike: unsplash.com.

Morje ali hribi:

Hribi (upam, da spet kmalu).

Šport:

Počivanje.


Zavarovalnica/e:

Dajte mi dobre ponudbe, da izberem.

Naj oblačila:

Topla.

Vir slike: arhivRTV.

Oto je v decembru izredno zaseden in gostuje vsepovsod po Sloveniji. V Ljubljani ga bomo lahko poslušali 19. 12. 2023  v Klubu 300, 30.12.2023 v Solčavi z izjemnim Smooth Bandom,  ima pa tudi veliko manjših božičnih koncertov. 

Ostali intervjuji

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: UROŠ PERIĆ

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: UROŠ PERIĆ

Uroša Perića svet pozna kot vrhunskega glasbenika in interpreta pesmi iz zlate dobe bluesa, jazza in soula. Njegova glasbena vsestranskost ga je popeljala v šestindvajset držav, kjer je nastopil več kot 1000-krat. Uroševa kombinacija igre, petja in karizme vsakič znova požene bučen aplavz občinstva po vsem svetu. Nedavno je razprodal ljubljanske Križanke, koncerti, nekaj zasebnih zabav in pa turneje po tujini pa se še nadaljujejo.

read more
MESSVJU: BLAŽ VIŽINTIN

MESSVJU: BLAŽ VIŽINTIN

Blaž Vižintin, ki ga vodi želja po izpopolnjevanju, se je odločil pustiti redno službo in zagristi v TikTok, danes že beleži navdušenje s svojimi video vsebinami in ga pri tem spremlja skoraj 33.000 sledilcev.

Pa tudi otroška želja, da bi postal učitelj športne vzgoje, ni čisto izpuhtela, kajti danes tudi uči… ustvarjati vsebine, pri čemer zmeraj poda dobre nasvete…

read more
KAJ PRAVI: Lovro Peterlin, A1 Slovenija, izvršni direktor

KAJ PRAVI: Lovro Peterlin, A1 Slovenija, izvršni direktor

Lovro Peterlin, izvršni direktor A1 Slovenija, diha znamko A1 v sinergiji različnih aspektov njenih oddelkov. Svoje dolgoletno znanje in izkušnje iz menedžeriranja, prodaje in marketinga uspešno infiltrira v vse pore za učinkovito delovanje ekipe.

Navdihuje s svojimi mislimi in vizijo, v sklopu katere verjame najprej v strast in kontinuirani razvoj. Motivacijo išče v stalnem napredku, ta duh prenaša naprej s ciljem dobrega ekipnega sodelovanja. V vsaki situaciji smo lahko še bolj pogumni in pristni, prepričljivo dodaja. Pogum in pristnost pa sta vrlini, ki tlakujeta pot dobrih zgodb znamk.

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja