LEGO ZAPESTNICE

Prispevki

Lego zapestnice že lep čas razveseljujejo mlajše, Lego pa z uvedbo dodatnih linij izdelkov vsakič znova potrjuje in utrjuje status kul znamke ter »več kot kul igrače«.
📅 03.03.2021

Globalno priljubljena znamka Lego, ki primarno cilja mlajše, čeprav svoje kolekcije sestavljank iz kock vedno bolj dopolnjuje tudi z zbirkami za odrasle, je v nenehnem pogonu, kako portfelj kock smiselno dopolniti s projekti, ki spodbujajo kreativo in domišljijo. Zapestnice so zadnje leto totalni hit in pri t. i. brick fanatikih dosegajo veliko pozornost, saj odpirajo neomejene možnosti za samoizražanje in personalizirane outfite v obliki modnega dodatka.

Seti in kompleti dodatno spodbujajo obrtniško in dekorativno veščino obenem. Preprosto, izbereš zapestnico (trak) in potem na njo nizaš svoje dodatke glede na stil, barvo, velikost, okus … Možnosti je neskončno, posamezne dodatke v obliki kock lahko pritrdiš tudi na ploščadi (osnova za pripenjanje kock) in s tem kreiraš 3d modele, s katerimi krasiš tudi svoj prostor, sobo, v kateri si najraje (škatle in škatlice za shranjevanje predmetov, svinčnikov, telefonov …).

Foto: lego.com


Lego s tem upravičeno potrjuje status super znamke, saj svojo osnovno dejavnost (kocke) uspešno vkomponira v različna področja osebnega in kolektivnega kreativnega izražanja. Obenem pa se spretno in domiselno vključuje in širi v druge branže, kot sta moda z modnimi dodatki ali notranja oprema s pohištvenimi dodatki, ne da bi pri tem izgubil stik s fokusom, na katerem je znamka utemeljena, tj. kocke. Istočasno je v sodobnem digitalnem času, ko vse bolj problematiziramo instant domišljijski deficit, uspel ponuditi eno bolj kvalitetnih alternativ, ki neguje obrtniške in didaktične veščine pri kreativnem samoizražanju, ne glede na spol in praktično tudi starost.

Ostali prispevki

JAPONSKI ASICS SE ŠIRI OFFLINE

JAPONSKI ASICS SE ŠIRI OFFLINE

Japonska znamka športnih oblačil Asics v tej pandemiji razmišlja drugače, in odločno povečuje prisotnost zunaj spleta. Globalno podjetje za športna...

APPLE GRE V ELEKTRIČNE AVTOMOBILE

APPLE GRE V ELEKTRIČNE AVTOMOBILE

Proizvajalec priljubljenih iPhonov do leta 2024 načrtuje proizvodnjo električnih avtomobilov. Tehnološki velikan naj bi tako tekmoval na hitro...

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

Blagovne znamke se vse bolj zavedajo pomena okolja, ko gre za obstoječo in bodočo proizvodnjo njihove embalaže za izdelke, s katerimi se...

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

Spar spodbudno nagovarja s kampanjo Razmišljaj EKOlogično! Zavedajo se, da je nakup živil del rutine slehernika, zato se kontinuirano trudijo...

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

Ne samo restavracije s hitro prehrano, pravzaprav vse restavracije in ponudniki gostinskih storitev so bili v preteklem letu primorani razmišljati...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja