PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

JAPONSKI ASICS SE ŠIRI OFFLINE

Globalne novice_Asics

Japonska znamka športnih oblačil Asics v tej pandemiji razmišlja drugače, in odločno povečuje prisotnost zunaj spleta. Globalno podjetje za športna oblačila, ki je vsem dobro znano po svojih tekaških copatih, je prepričano, da pandemija osvobaja in odpira nove priložnosti na povsem tradicionalnih temeljih prodaje. Medtem ko mnoge znamke zapirajo trgovine ali prekinjajo prvotne načrte dodatnega odpiranja trgovin, ima Asics v načrtu početi ravno nasprotno. V letu 2021 so si tako zastavili odprtje vsaj ene trgovine mesečno. Računajo na povečanje celotne prodaje. Še naprej bodo nadaljevali s svojo dolgoročno strategijo maloprodaje, predvsem v manjših mestih. Odločitev za to strategijo je padla predvsem na osnovi rezultatov od spletne prodaje v času pandemije, ki so pokazali, da je večina naročil prihajala iz manjših mest, kar jih je dodatno motiviralo pri že prvotnem offline razmišljanju. Prepričani so, da lahko s takšno taktiko pometejo s konkurenco, in računajo na 25-odstotno rast. Z zanimanjem bomo spremljali to taktiko, ki v poplavi spletnih prodaj vpeljuje pogumno optimističen pristop. 

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.