Japonska znamka športnih oblačil Asics v tej pandemiji razmišlja drugače, in odločno povečuje prisotnost zunaj spleta. Globalno podjetje za športna oblačila, ki je vsem dobro znano po svojih tekaških copatih, je prepričano, da pandemija osvobaja in odpira nove priložnosti na povsem tradicionalnih temeljih prodaje. Medtem ko mnoge znamke zapirajo trgovine ali prekinjajo prvotne načrte dodatnega odpiranja trgovin, ima Asics v načrtu početi ravno nasprotno. V letu 2021 so si tako zastavili odprtje vsaj ene trgovine mesečno. Računajo na povečanje celotne prodaje. Še naprej bodo nadaljevali s svojo dolgoročno strategijo maloprodaje, predvsem v manjših mestih. Odločitev za to strategijo je padla predvsem na osnovi rezultatov od spletne prodaje v času pandemije, ki so pokazali, da je večina naročil prihajala iz manjših mest, kar jih je dodatno motiviralo pri že prvotnem offline razmišljanju. Prepričani so, da lahko s takšno taktiko pometejo s konkurenco, in računajo na 25-odstotno rast. Z zanimanjem bomo spremljali to taktiko, ki v poplavi spletnih prodaj vpeljuje pogumno optimističen pristop.
