ALI LAHKO LUKSUZNE ZNAMKE O(B)STANEJO?

Prispevki

📅 08.03.2021

Izdelek, ki je premium, drag, priznan, redek, ikoničen, ekskluziven, nedostopen. S temi oznakami se izbranim izdelkom običajno podeljuje status luksuznih znamk. Če bi jim odvzeli vsaj dve oznaki, npr. ekskluzivnost in redkost, bi se kaj hitro znašli v masi vseh ostalih, masovnih in cenovno dostopnejših izdelkov.

Sleherna znamka se v poslu slej ko prej srečuje z izzivom rasti. Brez rasti prodaje in prihodkov panoga težko preživi, kar velja tudi za branže luksuznih znamk. Digitalno oglaševanje pa je dodatno prineslo spremembe v taktu komuniciranja, povečuje se konkurenca s cenovno dostopnejšimi alternativami.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali prispevki

GLOBALNI NAVDIH: HEYDUDE. Vsestranski.  

GLOBALNI NAVDIH: HEYDUDE. Vsestranski.  

HEYDUDE, ki v ZDA velja za eno najbolj priljubljenih in najbolj zaželenih znamk čevljev, je prišla tudi v Slovenijo. Maja so jo predstavili v ljubljanskem BTCju, sama znamkina filozofija pa je že omrežila prve navdušene uporabnike in kupce.

LOKALNI NAVDIH: Balkan Campers. Ljubezen in mir!

LOKALNI NAVDIH: Balkan Campers. Ljubezen in mir!

Balkan Campers je izviren retro koncept, ki ohranja kulturno dediščino. Je strasten v prizadevanjih, da se ohranja planet srečen in nedotaknjen. Spodbuja popotnike, da ga ohranjajo čistega in nedotaknjenega. Rad išče in raziskuje kraje z dušo in nedotaknjeno naravo…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja