PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

APPLE GRE V ELEKTRIČNE AVTOMOBILE

Globalne novice_Apple (1)

Proizvajalec priljubljenih iPhonov do leta 2024 načrtuje proizvodnjo električnih avtomobilov. Tehnološki velikan naj bi tako tekmoval na hitro rastočem trgu električnih avtomobilov z novimi baterijskimi tehnologijami, ki izboljšujejo varnost in doseg vozil. Po njihovih načrtih naj bi s svojim izumom korenito prispevali k zmanjšanju stroškov baterij, pa tudi časa njihovega polnjenja, kar je pogost kamen spotike pri debatah o ovirah za hitrejšo nakupno odločitev električnih avtomobilov. Kot je razumeti iz javnih sporočil, nameravajo vključiti »monocell« zasnovo, ki bo koncentrirala baterijske celice, in tako ustvarila več razpoložljivega prostora v baterijah. Apple se pri inovaciji električnih avtomobilov povezuje z drugimi podjetji, saj želi s kvalitetnim co-brandingom razviti vrhunski sistem vozil. Ob tem eksperimentira z znanostjo, saj želi na vsak način omogočiti gostejše baterije. Trenutno se posveča kemiji litij-železov fosfatnih zmesi, novi mešanici, za katero je manj verjetno, da se bo pregrela kot litij-ionske baterije. Bomo videli, kaj bodo prinesla naslednja leta. Nekateri poznavalci hudomušno dodajajo, da je Tesla skoraj dve desetletji gradil na inovativnih avtomobilih, preden je pričel kovati enormne dobičke.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.