Proizvajalec priljubljenih iPhonov do leta 2024 načrtuje proizvodnjo električnih avtomobilov. Tehnološki velikan naj bi tako tekmoval na hitro rastočem trgu električnih avtomobilov z novimi baterijskimi tehnologijami, ki izboljšujejo varnost in doseg vozil. Po njihovih načrtih naj bi s svojim izumom korenito prispevali k zmanjšanju stroškov baterij, pa tudi časa njihovega polnjenja, kar je pogost kamen spotike pri debatah o ovirah za hitrejšo nakupno odločitev električnih avtomobilov. Kot je razumeti iz javnih sporočil, nameravajo vključiti »monocell« zasnovo, ki bo koncentrirala baterijske celice, in tako ustvarila več razpoložljivega prostora v baterijah. Apple se pri inovaciji električnih avtomobilov povezuje z drugimi podjetji, saj želi s kvalitetnim co-brandingom razviti vrhunski sistem vozil. Ob tem eksperimentira z znanostjo, saj želi na vsak način omogočiti gostejše baterije. Trenutno se posveča kemiji litij-železov fosfatnih zmesi, novi mešanici, za katero je manj verjetno, da se bo pregrela kot litij-ionske baterije. Bomo videli, kaj bodo prinesla naslednja leta. Nekateri poznavalci hudomušno dodajajo, da je Tesla skoraj dve desetletji gradil na inovativnih avtomobilih, preden je pričel kovati enormne dobičke.

“STROKA ZA STROKO”
Potrebujemo kritično refleksijo in kritična ogledala strokovnih umov (Ines Markovčič, urednica Super Znamke in programa kluba) V začetku leta je zaživel prvi slovenski klub za branding oz. znamčenje – Super Znamka Klub. Vzpostavlja se kot gibanje za rast in razvoj znamčenja ter je dobrodošlo dopolnilo k reviji Super Znamka, strokovne