PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

Lokalne-novice_Nelipot

Blagovne znamke se vse bolj zavedajo pomena okolja, ko gre za obstoječo in bodočo proizvodnjo njihove embalaže za izdelke, s katerimi se predstavljajo svojim potrošnikom. Vsekakor gre pohvaliti napore vseh tistih, ki o tem na polno razmišljajo, in se s takšno okolju prijazno embalažo na trg že vključujejo. Najpogosteje se pri tem odločajo za material bioplastike. A je pri vseh teh super odločitvah še veliko premalo narejenega na ravni politike, kar ni neposredna naloga plemenitih znamk, je pa vsekakor dobrodošlo, da nas pri implementacijah tovrstnih rešitev znajo opozoriti na ta vidik, in tako spodbujati prostor bodočih premislekov. Škoda je, da smo šli na trgu toliko naprej z okolju prijazno bioplastiko, če se je na koncu ne more ustrezno reciklirati. Namreč, v rumene zabojnike, v katerih je vsa industrijska plastika, to ne spada. Kam jo odvreči, da bo pravilno nadaljevala pot tudi v verigi odpadkov, se sprašujejo marsikatere okolju prijazne znamke. Tisti bolj osveščeni že sedaj vedo, da jo je, glede na trenutno organizacijo odpadkov, še najbolje odvreči v zabojnike za mešane odpadke. Čeprav je trg že zdavnaj naredil odlične pozitivne korake z okolju prijaznimi izdelki in embalažami, se srečuje z osnovno politiko organiziranosti odpadkov. Naj bo to apel tudi za premisleke k aktualnim politikam, obenem, morda, spodbuda za snovanje takšnih drzno-(ne)hvaležnih kampanj, ki bodo zmogle premikati tudi področje dotične politike. Varovanje narave z nižanjem ogljičnega odtisa ter zmanjševanje odpadne embalaže nedvomno pušča kreativni prostor in navdih obenem.

Nelipot je zgleden primer ponudnika izdelkov iz bioplastike, tj. tako imenovana PLA plastika (plastika iz mlečne kisline), narejena na rastlinski osnovi (lahko iz sladkornega trsa ali koruze ter naravnih olj), ki je v celoti biorazgradljiva (razpade na vodo in ogljikov dioksid). Zaradi težav z ustreznim sortiranjem odpadkov svoje potrošnike spodbujajo, da jim porabljeno embalažo raje vrnejo (kot smo to nekoč počeli z vračanjem steklenic Radenske) in obenem tako prakso nagradijo: ob 10 praznih in vrnjenih embalažah 1 polno potrošniku podarijo.


VABILO IN POZIV

Uredništvo je pripravilo izbor nekaterih ključnih novic, vsekakor se slovenske znamke dnevno trudijo in v njihovih portfeljih rastejo čudovite prodružbene in prookoljske zgodbe. Zavedamo se, da je slovenskih kampanj bistveno več, kot smo jih uspeli strniti in zbrati na dveh straneh. Vabljeni, da jih z nami delite, in nam pišete na: desk@superznamka.si. Z veseljem jih bomo proučili in objavili na portalu www.superznamka.si, izbor pa povzeli v reviji Super Znamka.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.