LEGO ZAPESTNICE

Prispevki

Lego zapestnice že lep čas razveseljujejo mlajše, Lego pa z uvedbo dodatnih linij izdelkov vsakič znova potrjuje in utrjuje status kul znamke ter »več kot kul igrače«.
📅 03.03.2021

Globalno priljubljena znamka Lego, ki primarno cilja mlajše, čeprav svoje kolekcije sestavljank iz kock vedno bolj dopolnjuje tudi z zbirkami za odrasle, je v nenehnem pogonu, kako portfelj kock smiselno dopolniti s projekti, ki spodbujajo kreativo in domišljijo. Zapestnice so zadnje leto totalni hit in pri t. i. brick fanatikih dosegajo veliko pozornost, saj odpirajo neomejene možnosti za samoizražanje in personalizirane outfite v obliki modnega dodatka.

Seti in kompleti dodatno spodbujajo obrtniško in dekorativno veščino obenem. Preprosto, izbereš zapestnico (trak) in potem na njo nizaš svoje dodatke glede na stil, barvo, velikost, okus … Možnosti je neskončno, posamezne dodatke v obliki kock lahko pritrdiš tudi na ploščadi (osnova za pripenjanje kock) in s tem kreiraš 3d modele, s katerimi krasiš tudi svoj prostor, sobo, v kateri si najraje (škatle in škatlice za shranjevanje predmetov, svinčnikov, telefonov …).

Foto: lego.com


Lego s tem upravičeno potrjuje status super znamke, saj svojo osnovno dejavnost (kocke) uspešno vkomponira v različna področja osebnega in kolektivnega kreativnega izražanja. Obenem pa se spretno in domiselno vključuje in širi v druge branže, kot sta moda z modnimi dodatki ali notranja oprema s pohištvenimi dodatki, ne da bi pri tem izgubil stik s fokusom, na katerem je znamka utemeljena, tj. kocke. Istočasno je v sodobnem digitalnem času, ko vse bolj problematiziramo instant domišljijski deficit, uspel ponuditi eno bolj kvalitetnih alternativ, ki neguje obrtniške in didaktične veščine pri kreativnem samoizražanju, ne glede na spol in praktično tudi starost.

Ostali prispevki

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

Papa Juliett Aviation Art pooseblja pustolovščino letenja, pristno zgodbo podjetja, predanost letalstvu, poklon fascinantni letalski zgodovini, povezanost v unikatnem oblikovanju, ekološko osveščenost. S ponovno uporabo letalskih kosov znamka prispeva k zmanjševanju odpadkov, obenem pa tvori lastnost trajnostnega luksuza.

TRENDI: AI v industriji ur

TRENDI: AI v industriji ur

EveryWatch je nova in edina globalna spletna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, namenjena tako profesionalcem v urarski industriji kot vsem običajnim uporabnikom, kupcem in ljubiteljem ur. Ponuja celovit pregled…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja