📅 08.03.2021

Ne samo restavracije s hitro prehrano, pravzaprav vse restavracije in ponudniki gostinskih storitev so bili v preteklem letu primorani razmišljati fastfoodovsko: kako se s svojo ponudbo prilagoditi hitro in učinkovito. Če smo še nedavno na marketinških dogodkih na polno problematizirali segment mlajših, pretežno tik tok potrošnikov, ki želijo opravljeno storitev ali dostavljeni izdelek ali posredovano informacijo takoj zdaj, kar pomeni včeraj, je tako utemeljena filozofija postala zapoved za praktično vse. Eno so branže, ki so bile v svojih portfeljih primorane nekatere procese, ki so si jih že zastavili, pohitriti (spletne trgovine), drugo pa so branže, pri katerih dejansko ni rešitev digitalizacija nečesa, saj je njihova storitev v celoti odvisna od živega stika s potrošnikom. Če se osredotočimo samo na restavracije in gostinske ponudnike, pri nas je zaživel Wolt, in mnogi ljudje v urbanih središčih so se odločali za naročanje gostinske ponudbe preko te aplikacije, ki je postajala zmagovalna pridobitev za vse. Zadovoljni potrošniki pa so največkrat dodali, da poleg vseh prednosti na koncu radi podpirajo obstoj slovenskih gostincev, ki se trudijo.

Foto: wolt.com

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja