Spar spodbudno nagovarja s kampanjo Razmišljaj EKOlogično! Zavedajo se, da je nakup živil del rutine slehernika, zato se kontinuirano trudijo razvijati okolju prijaznejše izdelke in embalažo, ki je hkrati enostavna in za večkratno uporabo. Tako so ustvarili biorazgradljivo netkano nakupovalno torbo, ki je izdelana iz obnovljivih in gensko nespremenjenih virov (trs), vrh vsega pa je primerna za kompostiranje, kar je velika prednost, če se jo uporablja tudi za prenos odpadkov. V januarskih oglasnih kampanjah pa smo zasledili pohvalno kampanjo za trajne, pralne, priročne mrežaste vrečke, ki so jih uvedli kot novost na oddelku sadja in zelenjave. S tem sledijo zastavljeni poslovni viziji, ki je v dolgoročni ekološki odgovornosti.
Lokalne novice
LOKALNE NOVICE: Burek Olimpija ima domišljijo, Lisca – več kot le pogled, Tuš z oglasom, vidnim iz vesolja, Loterija Slovenije za (večno) mlade, OTP banka s trajnostnim kreditom, Paloma za vse letne čase, Pivovarna Union – 160 let tekočega zlata, Generali Investments – Proteus Protect
Burek Olimpija vsakič znova razveseljuje in razsvetljuje z domiselnimi objavami na družbenih omrežjih, ki presegajo klasični okvir promocije z interakcijo.