Spar spodbudno nagovarja s kampanjo Razmišljaj EKOlogično! Zavedajo se, da je nakup živil del rutine slehernika, zato se kontinuirano trudijo razvijati okolju prijaznejše izdelke in embalažo, ki je hkrati enostavna in za večkratno uporabo. Tako so ustvarili biorazgradljivo netkano nakupovalno torbo, ki je izdelana iz obnovljivih in gensko nespremenjenih virov (trs), vrh vsega pa je primerna za kompostiranje, kar je velika prednost, če se jo uporablja tudi za prenos odpadkov. V januarskih oglasnih kampanjah pa smo zasledili pohvalno kampanjo za trajne, pralne, priročne mrežaste vrečke, ki so jih uvedli kot novost na oddelku sadja in zelenjave. S tem sledijo zastavljeni poslovni viziji, ki je v dolgoročni ekološki odgovornosti.
VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST
Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.
0 komentarjev