PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

LOKALNI NAVDIH: 123zero. Za čisti svet. Kot je bil nekoč.  

Artboard 19

Zgodba 123zero je v predanosti poslanstvu, v katerega verjame in se pri uresničevanju le-tega strastno obnaša. Strast, ki je v svojem bistvu utemeljena v trajnem, močnem in globokem čustvovanju ter delovanju, je v operacionalizaciji zgodbe 123zero utemeljena neklasično promocijsko, kar ji daje še dodaten pečat pri nastopu na trgu. Utemeljena in predstavljena je v obliki manifesta. Manifesta v štirih razglasih: Predanost naravi. Zaupanje v znanje. Skrb za leši jutri. Trajnost.

Vir: 123zero.eu.

Predanost naravi.

Izdelke, ki jih izdelujejo, nimajo nikakršnega okoljskega odtisa, za seboj puščajo, kot pravijo, le »prijetne in srečne občutke«. 100 % naravne sestavine, ki jih vsebujejo 123zero izdelki, so čiste, premium esence agrumov in grmovnic. So brez parabenov, umetnih barvil in drugih sintetičnih dodatkov. Ne vsebujejo sestavin živalskega izvora, kar je že skoraj sodobna »must have« oziroma pričakovana mantra. Predvsem pa ne vsebujejo mikroplastike.

Priročni ovitki so iz t. i. virgin papirja, ki je opremljen s kompostabilnim tiskom. Ob odprtju emabalaže se le-ta zmoči in skrči ter se jo, po uporabi, odvrže v zabojnik za papir. Kar ostane, je surovina in ne odpadek.

Izdelki 123zero so dostopni vsem, primarno pa se pri prodaji osredotačjo na hotelirje ali manjše namestitvene kampacitete ter uporabnike ali ponudnike potovanj po svetu.

Vir: 123zero.eu.

Strast, ki je v svojem bistvu utemeljena v trajnem, močnem in globokem čustvovanju ter delovanju…

Zaupanje v znanje.

Znamka 123zero gradi na popolnosti in dovršenosti. Pri invenciji in uporabi izdelkov izhaja iz več desetletij pridobljenega znanja in izkušenj. Ne ostaja ravnodušna tudi do kritičnega pogleda na svet, v pozitivnem pomenu besedu. Zvesto sledi pogledom, kakšen bi moral biti svet: urejen in nepokvarjen. Z izdelki to dosledno dokazuje.

Skrb za leši jutri.

Izdelki 123zero so trajnostni ter človeku in naravi prijazni. Naravi ne želijo škodovati, temveč ravno nasprotno; živeti kakovostno in preprosto, a ob invenciji izdelkov, ki so vendarle nujno potrebni za sodobno bivanje, odgovorno in do narave pošteno.

Trajnost.

123zero si ne zatiska očit pred sodobnim načinom bivanja in preživljanja časa. Seveda vse pogosteje potujemo, hodimo na izlete, se imamo lepo. Obseg turizma se povečuje. Vse to potegne za seboj tudi bolj ali manj samoumevne odpadke. 123zero ravno v tem delu zmore potrebni elan in vidi priložnost, kako lahko v takšnem izzivu razvijamo potrošnjo izdelkov, ki okolju nujno ne škodujejo. 

Vir: 123zero.eu.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.