LOKALNI NAVDIH: 123zero. Za čisti svet. Kot je bil nekoč.  

Aktualno, Prispevki

📅 08.11.2023

Zgodba 123zero je v predanosti poslanstvu, v katerega verjame in se pri uresničevanju le-tega strastno obnaša. Strast, ki je v svojem bistvu utemeljena v trajnem, močnem in globokem čustvovanju ter delovanju, je v operacionalizaciji zgodbe 123zero utemeljena neklasično promocijsko, kar ji daje še dodaten pečat pri nastopu na trgu. Utemeljena in predstavljena je v obliki manifesta. Manifesta v štirih razglasih: Predanost naravi. Zaupanje v znanje. Skrb za leši jutri. Trajnost.

Vir: 123zero.eu.

Predanost naravi.

Izdelke, ki jih izdelujejo, nimajo nikakršnega okoljskega odtisa, za seboj puščajo, kot pravijo, le »prijetne in srečne občutke«. 100 % naravne sestavine, ki jih vsebujejo 123zero izdelki, so čiste, premium esence agrumov in grmovnic. So brez parabenov, umetnih barvil in drugih sintetičnih dodatkov. Ne vsebujejo sestavin živalskega izvora, kar je že skoraj sodobna »must have« oziroma pričakovana mantra. Predvsem pa ne vsebujejo mikroplastike.

Priročni ovitki so iz t. i. virgin papirja, ki je opremljen s kompostabilnim tiskom. Ob odprtju emabalaže se le-ta zmoči in skrči ter se jo, po uporabi, odvrže v zabojnik za papir. Kar ostane, je surovina in ne odpadek.

Izdelki 123zero so dostopni vsem, primarno pa se pri prodaji osredotačjo na hotelirje ali manjše namestitvene kampacitete ter uporabnike ali ponudnike potovanj po svetu.

Vir: 123zero.eu.

Strast, ki je v svojem bistvu utemeljena v trajnem, močnem in globokem čustvovanju ter delovanju…

Zaupanje v znanje.

Znamka 123zero gradi na popolnosti in dovršenosti. Pri invenciji in uporabi izdelkov izhaja iz več desetletij pridobljenega znanja in izkušenj. Ne ostaja ravnodušna tudi do kritičnega pogleda na svet, v pozitivnem pomenu besedu. Zvesto sledi pogledom, kakšen bi moral biti svet: urejen in nepokvarjen. Z izdelki to dosledno dokazuje.

Skrb za leši jutri.

Izdelki 123zero so trajnostni ter človeku in naravi prijazni. Naravi ne želijo škodovati, temveč ravno nasprotno; živeti kakovostno in preprosto, a ob invenciji izdelkov, ki so vendarle nujno potrebni za sodobno bivanje, odgovorno in do narave pošteno.

Trajnost.

123zero si ne zatiska očit pred sodobnim načinom bivanja in preživljanja časa. Seveda vse pogosteje potujemo, hodimo na izlete, se imamo lepo. Obseg turizma se povečuje. Vse to potegne za seboj tudi bolj ali manj samoumevne odpadke. 123zero ravno v tem delu zmore potrebni elan in vidi priložnost, kako lahko v takšnem izzivu razvijamo potrošnjo izdelkov, ki okolju nujno ne škodujejo. 

Vir: 123zero.eu.

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.