LOKALNI NAVDIH: 123zero. Za čisti svet. Kot je bil nekoč.  

Aktualno, Prispevki

📅 08.11.2023

Zgodba 123zero je v predanosti poslanstvu, v katerega verjame in se pri uresničevanju le-tega strastno obnaša. Strast, ki je v svojem bistvu utemeljena v trajnem, močnem in globokem čustvovanju ter delovanju, je v operacionalizaciji zgodbe 123zero utemeljena neklasično promocijsko, kar ji daje še dodaten pečat pri nastopu na trgu. Utemeljena in predstavljena je v obliki manifesta. Manifesta v štirih razglasih: Predanost naravi. Zaupanje v znanje. Skrb za leši jutri. Trajnost.

Vir: 123zero.eu.

Predanost naravi.

Izdelke, ki jih izdelujejo, nimajo nikakršnega okoljskega odtisa, za seboj puščajo, kot pravijo, le »prijetne in srečne občutke«. 100 % naravne sestavine, ki jih vsebujejo 123zero izdelki, so čiste, premium esence agrumov in grmovnic. So brez parabenov, umetnih barvil in drugih sintetičnih dodatkov. Ne vsebujejo sestavin živalskega izvora, kar je že skoraj sodobna »must have« oziroma pričakovana mantra. Predvsem pa ne vsebujejo mikroplastike.

Priročni ovitki so iz t. i. virgin papirja, ki je opremljen s kompostabilnim tiskom. Ob odprtju emabalaže se le-ta zmoči in skrči ter se jo, po uporabi, odvrže v zabojnik za papir. Kar ostane, je surovina in ne odpadek.

Izdelki 123zero so dostopni vsem, primarno pa se pri prodaji osredotačjo na hotelirje ali manjše namestitvene kampacitete ter uporabnike ali ponudnike potovanj po svetu.

Vir: 123zero.eu.

Strast, ki je v svojem bistvu utemeljena v trajnem, močnem in globokem čustvovanju ter delovanju…

Zaupanje v znanje.

Znamka 123zero gradi na popolnosti in dovršenosti. Pri invenciji in uporabi izdelkov izhaja iz več desetletij pridobljenega znanja in izkušenj. Ne ostaja ravnodušna tudi do kritičnega pogleda na svet, v pozitivnem pomenu besedu. Zvesto sledi pogledom, kakšen bi moral biti svet: urejen in nepokvarjen. Z izdelki to dosledno dokazuje.

Skrb za leši jutri.

Izdelki 123zero so trajnostni ter človeku in naravi prijazni. Naravi ne želijo škodovati, temveč ravno nasprotno; živeti kakovostno in preprosto, a ob invenciji izdelkov, ki so vendarle nujno potrebni za sodobno bivanje, odgovorno in do narave pošteno.

Trajnost.

123zero si ne zatiska očit pred sodobnim načinom bivanja in preživljanja časa. Seveda vse pogosteje potujemo, hodimo na izlete, se imamo lepo. Obseg turizma se povečuje. Vse to potegne za seboj tudi bolj ali manj samoumevne odpadke. 123zero ravno v tem delu zmore potrebni elan in vidi priložnost, kako lahko v takšnem izzivu razvijamo potrošnjo izdelkov, ki okolju nujno ne škodujejo. 

Vir: 123zero.eu.

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja